queenbii Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Hvorfor ønsker færre menn seg forhold i dag?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Er du sikker på at det er sånn? I så fall er det vel av samme grunner som alle kvinnene som ikke ønsker seg forhold gir uttrykk for her inne: Man klarer seg fint alene, får dekket ev. seksuelle behov med en elsker og/eller vil helst ikke forholde seg til det motsatte kjønn på et annet nivå enn det platoniske. Anonymkode: 51175...6ae
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 For kort overskrift er jeg redd Anonymkode: 0a8f0...182 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 For meg handler det om at damene har vist relativt lite interesse over mange år, så mitt forhold til damer er litt ødelagt. Da går jeg heller for ONS og sex uten planer om forhold. Om det hadde stilt seg annerledes de siste 10-15 årene ville jeg nok siktet meg inn på fast forhold nå. Anonymkode: 925b7...620
ClausSaus Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 (endret) queenbii skrev (4 timer siden): Hvorfor ønsker færre menn seg forhold i dag? Fordi kvinner ikke er slik kvinner var. De har i mindre grad egenskapene menn ser etter for seriøse relasjoner. Med svært mange (spesielt unge) kvinner idag er et forhold rett og slett ikke like fristende som det ville vært i tidligere tider. Menn har til alle tider ønsket seg primært tre ting: Gjensidig seksuell tiltrekning At hun er trivelig å være sammen med At hun er lojal / til å stole på Gjensidig seksuell tiltrekning er for stadig færre menn realistisk, fordi kvinners krav til menn har skutt i været og fordi menn ikke lenger oppdras til å brette opp ermene og gjøre det som trengs. Stadig flere kvinner er egosentrerte og storforlangende. Hvem ønsker å inngå en forpliktende relasjon med et vandrende og beint frem ufordragelig prinsesse-syndrom? Og lojal? Du skal "stole på" en dame som for alt du vet har pløyet seg gjennom Tinder på langs på jakt etter billig moro – og i så fall føler seg berettiget til å juge deg opp i ansiktet om det? … da gjenstår ikke stort. Endret 24. februar 2023 av ClausSaus 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 1 hour ago, ClausSaus said: Fordi kvinner ikke er slik kvinner var. De har i mindre grad egenskapene menn ser etter for seriøse relasjoner. Med svært mange (spesielt unge) kvinner idag er et forhold rett og slett ikke like fristende som det ville vært i tidligere tider. Menn har til alle tider ønsket seg primært tre ting: Gjensidig seksuell tiltrekning At hun er trivelig å være sammen med At hun er lojal / til å stole på Gjensidig seksuell tiltrekning er for stadig færre menn realistisk, fordi kvinners krav til menn har skutt i været og fordi menn ikke lenger oppdras til å brette opp ermene og gjøre det som trengs. Stadig flere kvinner er egosentrerte og storforlangende. Hvem ønsker å inngå en forpliktende relasjon med et vandrende og beint frem ufordragelig prinsesse-syndrom? Og lojal? Du skal "stole på" en dame som for alt du vet har pløyet seg gjennom Tinder på langs på jakt etter billig moro – og i så fall føler seg berettiget til å juge deg opp i ansiktet om det? … da gjenstår ikke stort. Det var en forbausende grunn analyse, må jeg si. La meg snu litt på det og påpeke at: Objektiviseringen av kvinner ikke akkurat later til å minke, for å si det forsiktig. Det samme gjelder fokuset på det kvinnelige skjønnhetsidealet, som blir stadig mer utrert og vanskeligere å oppnå. Unge menn (og kvinner) er mer deprimerte enn noen gang før, folkeskikken er på vikende front. Gadd vite om ikke kvinnene mener at det er gjensidig. Vi menn topper fortsatt statistikken for utroskap. Bare nevner det. Anonymkode: 51175...6ae
Perelandra Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh Perelandra, mod
Anbefalte innlegg