AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Hei Holder på å potte om plantene mine. Har 2 planter igjen, men kun 1 stor potte igjen. Lurer på om jeg kan sette dem i samme potte? Anonymkode: 20c6f...e24
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Avhenger av plantene. Dårlig triks hvis den ene skal stå tørt og den andre vått, feks. Anonymkode: ea3c7...800 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Avhenger av plantene. Dårlig triks hvis den ene skal stå tørt og den andre vått, feks. Anonymkode: ea3c7...800 Dette. Planter kan plantes sammen om de har omtrent samme krav til lys, vann, gjødsel og jordtype. Hvis ikke ber du om trøbbel. Anonymkode: ea0a8...68b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Avhenger av plantene. Dårlig triks hvis den ene skal stå tørt og den andre vått, feks. Anonymkode: ea3c7...800 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dette. Planter kan plantes sammen om de har omtrent samme krav til lys, vann, gjødsel og jordtype. Hvis ikke ber du om trøbbel. Anonymkode: ea0a8...68b Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får lastet opp bilde her på kvinneguiden. Ellers hadde jeg vist dere hvilken planter det gjelder 🥲 Anonymkode: 20c6f...e24
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 Planter står sammen i blomsterkrukker ute og i blomsterbed ute, så bare potten er stor nok inne og at de liker samme type lys/vannmengde så går det bra. Anonymkode: 179f4...b36 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får lastet opp bilde her på kvinneguiden. Ellers hadde jeg vist dere hvilken planter det gjelder 🥲 Anonymkode: 20c6f...e24 Det hadde gjort det litt enklere å gi konkrete råd. Uten bilde eller navn må det jo bli veldig generelt. Hvis du har Google Lens kan du bruke den til å prøve å finne navnet på plantene. Etter min erfaring er den minst like treffsikker som dedikerte planteapper. Anonymkode: ea0a8...68b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 For eksempel monstera og Pilea funker veldig fint i samme potte! Anonymkode: 19b4c...5a7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 Som andre sier, det kommer an på plantene, de bør ha omtrent samme behov for stell, og så må det være god nok plass til røttene. Har du en ny bruker eller få innlegg? Det kan være grunnen til at du ikke får lastet opp bilder. Anonymkode: 3849a...8e7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Som andre sier, det kommer an på plantene, de bør ha omtrent samme behov for stell, og så må det være god nok plass til røttene. Har du en ny bruker eller få innlegg? Det kan være grunnen til at du ikke får lastet opp bilder. Anonymkode: 3849a...8e7 Nei, jeg har hatt samme bruker i kanskje 7-8 år og skrevet mange innlegg. Skjønner ikke hva problemet er. Hvem kan jeg kontakte ? Anonymkode: 20c6f...e24
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, jeg har hatt samme bruker i kanskje 7-8 år og skrevet mange innlegg. Skjønner ikke hva problemet er. Hvem kan jeg kontakte ? Anonymkode: 20c6f...e24 Tror du kan gå på ris og ros. Eller eventuelt se på forum-oversikten (forsiden), og se hvem som er online nå av Moderatorene, også prøve og sende en PM til vedkommende? Anonymkode: 3e0e2...e7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå