Gå til innhold

South Park sesong 26

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor og hvordan kan man få tilgang til South Park sesong 26? Har lyst å se den episoden «privacy world tour» :)

Anonymkode: 59cc0...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De to første episodene av sesong 26 ligger ute på https://www.southparkstudios.com men det er mulig du må bruke VPN for å se de i Norge, et annet alternativ er Paramount +.  

Anonymkode: 793c1...479

Takk for svar! Jeg var inne på den siden men det står det ikke er tilgjengelig. Hvordan funker VPN? Hvilken nettside anbefaler du? Skal sjekke ut Paramount+ også nå!

Anonymkode: 59cc0...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 13.56):

De to første episodene av sesong 26 ligger ute på https://www.southparkstudios.com men det er mulig du må bruke VPN for å se de i Norge, et annet alternativ er Paramount +.  

Anonymkode: 793c1...479

🥰  Takk! Jeg hadde såååå lyst til å se World Wide Privacy Tour men fant den ikke. Slo på VPN, Jacksonville USA, jeg bruker Kamo som kommer med CCleaner.  Har åpnet siden og yess, B-Wife snakker ut på min skjerm. 😁
Til deg over meg, hvis du enda ikke har sett, ikke bruker CCleaner, så anbefaler jeg ExpressVPN. Var hakket rimeligere enn NordVPN sist jeg sjekka og de har superbra support. 

Anonymkode: 212d9...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

🥰  Takk! Jeg hadde såååå lyst til å se World Wide Privacy Tour men fant den ikke. Slo på VPN, Jacksonville USA, jeg bruker Kamo som kommer med CCleaner.  Har åpnet siden og yess, B-Wife snakker ut på min skjerm. 😁
Til deg over meg, hvis du enda ikke har sett, ikke bruker CCleaner, så anbefaler jeg ExpressVPN. Var hakket rimeligere enn NordVPN sist jeg sjekka og de har superbra support. 

Anonymkode: 212d9...b74

finner vel en del klipp på for eksempel Youtube? 

dermed slipper du alt det dill dallet der..   

Anonymkode: 90b35...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Harry og Meghan var med🤣

Anonymkode: 576ab...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...