Gå til innhold

Hvordan kan jeg gjøre typen kåt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min har ikke like høy sexlyst som meg og siden han er den dominerende i forholdet sliter jeg med å ta initiativ til sex også. Føler at det er hans jobb på en måte. Jeg har blitt avvist mange ganger, så til slutt har jeg bare sluttet å ta initiativ. Men jeg er kåt og trenger sex NÅ, så tips til hvordan jeg kan gjøre det? Han ligger i sofaen ved siden av meg

Anonymkode: 579d9...3ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😴😴😴

Anonymkode: f94cf...807

• Liker 1
Skrevet

Si det til han, er ikke verre enn det

Anonymkode: ca678...dde

• Liker 1
Skrevet

Syns du han burde ha pliktsex med deg?

• Liker 2
Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)

Jeg syntes jo det er veldig morsomt å skulle gjøre en mann kåt, uten at han "vet" at jeg gjør det. Jeg har ikke hatt problemer med partnere med mindre lyst enn meg, men syntes likevel "leken" med å tenne dem er veldig gøy. Særlig når man tenner frem den mer råe siden. 

Når din partner har mindre lyst, må nok verktøyene dine være litt annerledes enn mine. Men jeg slår et slag for å få tilbake det sensuelle i hverdagen, heller enn det seksuelle. Og å leke med kropp, nakenhet, og nærhet UTEN at det skal lede til penetrering. Med en gang man tar vekk den penetrering/orgasme biten blir nærhet med ett noe som er mindre "pressende" for den med mindre lyst. Så øker lysten plutselig likevel. Men aksepten for at det er helt ok at du ikke får lyst NÅ, når en koser sammen MÅ være tilstede.  Den andre kan ikke bli skuffet, da blir det med en gang en dårlig sirkel. Kosen har verdi for kosens skyld uansett om det ikke leder videre

Når jeg snakker om sensualitet, snakker jeg om å bruke de kvinnelige sidene. Her kommer dette med kropp veldig fort inn. Kle deg i en tynn singlet uten noe under, daff rundt i huset i en skjorte med bare g-streng under, uten å gi ham oppmerksomhet, bare valsre rundt slik "tilfeldig" osv osv.. Legg vekk joggebuksen. Tenn lys, finn frem vin, gjør alle disse tingene ikke fordi det skal gi ham lyst, men fordi det er koselig, feminint, sensuelt. Det er ikke sikkert det fungerer umiddelbart, men  vær litt tålmodig - bare skape en mer "lysten" atmosfære uten at han kjenner press på sex i det hele. 

Jeg sier for øvrig eksakt de samme tingene for kvinner som strever med lyst selv også. Fordi jeg tror dette er ting vi mangler fokus på når lysten forsvinner. Man går da ofte til det rent spennende, leketøy, rollelek, latex, buttplugg etc (ikke at det er noe galt i noen av disse tingene, men de må forekomme når lysten er der - ikke for å finne lyst) når det man heller bør gjøre er å ta et steg tilbake, og skape et sensuelt "rom". Det er her mange menn strever med å forstå at vi må ha det ryddig rundt oss for å tenne, for dette er ikke bare en oppgave på en liste, det er noe som er med på å gi oss ro.... ro nok til å tenke på andre og mer spennende ting. 

Jeg opplever ofte en skepsis når jeg snakker om disse tingene til andre, fordi de sier det er "for mye"  - man bør da kunne tenne utelukkende på partneren sin uten så mye dilldall. Men jeg tror at i et langt forhold er det noen ganger mye å be om. Jeg tror at seksualitet er mye mer enn det som skjer "der og da", i det øyeblikket man tenner eller ikke tenner. Det handler om å legge om livet litt, og gi rom til sensualiteten, dyrke denne først og fremst. Da kommer lysten. Men vi glemmer fort denne sensualiteten når forelskeslesfasen er over. Og en del menn og kvinner er helt avhengige av å ha dette på plass for å tenne. 

La det gå sport i hvor mange situasjoner det er mulig å skape en sensuell stemning i. Et pent bad, duftpinner, et "sexy" service, mer luksuriøst sengetøy, flere topper som er gjennomsiktige, penere undertøy, flere kaffepauser, lage gode drinker sammen i pene glass, bake pizzadeigen fra bunn i stedet for å kjøpe den (gjerne iført lite klær) osv osv osv.... Hvor mange arenaer kan man klare å få til? Jeg tror disse tingene gjør noe med oss. Tror det vekker lyst i både menn og kvinner. 

Endret av DreamWorks
Skrevet

Men herregud. snakk om å ha liten fantasi.. begynn å ta han på skrittet, stryk litt opp og ned, og så under buksa 

Eller hopp opp, gå inn på soverommet, ta på deg ett sexy antrekk ala latex eller undertøy og gå ut igjen. Sånn

Anonymkode: 33850...443

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men herregud. snakk om å ha liten fantasi.. begynn å ta han på skrittet, stryk litt opp og ned, og så under buksa 

Eller hopp opp, gå inn på soverommet, ta på deg ett sexy antrekk ala latex eller undertøy og gå ut igjen. Sånn

Hun sa jo at hun hadde blitt avvist, da er ikke dette noe hun vil gjøre i redsel for å bli avvist igjen, det er veldig sårende og man føler seg virkelig ikke bra etterpå... føler med deg TS.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Just now, Raven73 said:

Hun sa jo at hun hadde blitt avvist, da er ikke dette noe hun vil gjøre i redsel for å bli avvist igjen, det er veldig sårende og man føler seg virkelig ikke bra etterpå... føler med deg TS.

Om han avviser hu med sexy undertøy, så er det hans fucking loss.. 

Du kommer ingen vei i livet av å sitte i en komfortabel boble. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om han avviser hu med sexy undertøy, så er det hans fucking loss.. 

Du kommer ingen vei i livet av å sitte i en komfortabel boble. 

Joda, men hun har jo blitt det, så hun tørr ikke. Å han har nok tapt bra mye bra sex den fyren 😉 hannes tap..

Skrevet
Raven73 skrev (Akkurat nå):

Joda, men hun har jo blitt det, så hun tørr ikke. Å han har nok tapt bra mye bra sex den fyren 😉 hannes tap..

Eller så klarer hun ikke gjøre han kåt fordi sexen er dårlig

Skrevet

Går ut ifra at dere har snakket om dette, at han er klar over at du er kåt. Begyn å ta på deg selv så han ser. Onanere forran ham. Reagerer han ikke da, må du be om åpent forhold. Går han ikke med på det, kan du være utro. Eller bare flytte ut/forlate ham. 

Anonymkode: bea1b...6b1

Skrevet

Hm.  har han ikke lyst, så har han ikke lyst. Snakk heller med han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Eller så klarer hun ikke gjøre han kåt fordi sexen er dårlig

Tenker det er det siste man kommenterer til noen som tydeligvis strever med det seksuelle forholdet til partneren sin. Det er heller ikke råd eller hjelp i en slik kommentar. Eneste du bidrar til er å gjøre ts mer usikker, noe som i hvert fall ikke fikser sexlivet. Begynner å bli lettere oppgitt over at denne kommentaren/påstanden kommer i alle tråder som omhandler utfordringer i sexlivet. Alltid er det noen som mener at det er kvinnens manglende evne til å være «god i senga»… 

Anonymkode: 271e1...d64

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker det er det siste man kommenterer til noen som tydeligvis strever med det seksuelle forholdet til partneren sin. Det er heller ikke råd eller hjelp i en slik kommentar. Eneste du bidrar til er å gjøre ts mer usikker, noe som i hvert fall ikke fikser sexlivet. Begynner å bli lettere oppgitt over at denne kommentaren/påstanden kommer i alle tråder som omhandler utfordringer i sexlivet. Alltid er det noen som mener at det er kvinnens manglende evne til å være «god i senga»… 

Anonymkode: 271e1...d64

Det er sikkert ikke hyggelig å høre, men skal man få gjort noe med ett problem, så må man vite hva problemet er, og ønsker han ikke sex, så er sjansen stor for at han ikke er fornøyd med sexen, neste spørsmål da er hvordan man kan endre på det

Skrevet (endret)
5 hours ago, AnonymBruker said:

Går ut ifra at dere har snakket om dette, at han er klar over at du er kåt. Begyn å ta på deg selv så han ser. Onanere forran ham. Reagerer han ikke da, må du be om åpent forhold. Går han ikke med på det, kan du være utro. Eller bare flytte ut/forlate ham. 

I et likestilt samfunn fungerer vel dette andre veien?

Altså, at menn på KG bør runke foran dama og om hun ikke blir kåt, ber man om et åpent forhold. Eller er utro.

Det er jo det du sier her. Det blir ikke noe prinsipielt ulikt bare fordi du switcher om på kjønnene her.

Endret av knooters
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Apropos dette med å være sensuell. Her er det noen bilder av hvordan man kan velge å servere eller innta kaffe- som jeg tror både menn og kvinner ville fått mer lyst av. Hadde vi gjort mer slik, tror jeg at vi ikke hadde hatt problem med at mengden sex i livene våre er nedgående. 

Man trenger ikke se ut som disse, kjærestene våre liker oss uansett. I starten føler man seg teit hvis man er så direkte som disse bildene viser, men hvis man jobber for å gradvis få slike situasjoner inn i livet ville nok manglende lyst være redusert hos begge parter. 

Anonymkode: c7882...68e

Endret av Elaine Marley
Skrevet

Tråden er ryddet for seksualisert innhold. Elaine Marley, mod.

Skrevet
On 2/24/2023 at 1:22 PM, Raven73 said:

Skulle likt å se reaksjonene dersom TS var mann.

Neppe noen som har skrevet at det var hennes tap.

Anonymkode: 79bc7...bd4

Skrevet
On 2/24/2023 at 1:25 PM, AnonymBruker said:

LOL

Skrevet

Deersom kvinner er kåte får mannen ta seg sammen og stille opp.

Dersom menn er kåte er de seksuelle predatorer.

Kvinneguiden er et merkelig sted. Håper ingen bruker dette stedet som Guide.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...