AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Jeg har vært sammen med typen min i 1 år nå. Vi er begge i midten av 20-årene og bor sammen. Vi jobber ganske mye begge to som går utover sexlysten da vi er veldig slitne når vi først er hjemme samtidig. Men.. i dag har vi noen timer sammen etter en god natt søvn før vi begge skal på jobb. Jeg tullet litt med å skulle kose med ballene hans, men det ville han ikke. Etter noen minutter spørr jeg om han er kåt (for å hinte), hvor han derav svarer at nei, det er han ikke. Og det er absolutt greit det. Jeg respekterer når han sier nei, på lik måte som han respekterer når jeg sier nei. Men vi har så sjeldent sex og det er nesten alltid jeg som tar initiativ til det. Det er ikke det at det går så veldig utover selvtilliten min da jeg har ganske god selvtillit, men det gjør behovet for oppmerksomhet ganske stort. Jeg trener veldig mye og jeg har begynt å dagdrømme om sex med gutter jeg møter på trening osv. Eksen hans var utro og jeg begynner å mistenke om det var pga lite sex hjemme. Jeg hadde aldri vært utro, jeg er en lojal jente som kun har øyne for personen jeg er sammen med. Men jeg har aldri vært i ett sexløst forhold før, og jeg begynner å merke at det er vanskelig. Tips?? Anonymkode: 1c31e...b4a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Det kan også sies at jeg ikke er vant med å ta initiativ, alltid vært gutten som har tatt det. Så det kan hende jeg gjør det på feil måte? Tips mottas også der Anonymkode: 1c31e...b4a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Dette forholdet hadde jeg ikke orket. Når en er ung og forelsket så har en sex daglig, kun avbrutt av mensen i den uka det varer. Det finnes de som inngår et forhold bare for ikke å måtte være alene. Anonymkode: 8f11c...312 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette forholdet hadde jeg ikke orket. Når en er ung og forelsket så har en sex daglig, kun avbrutt av mensen i den uka det varer. Det finnes de som inngår et forhold bare for ikke å måtte være alene. Anonymkode: 8f11c...312 Vi er ikke i forholdet kun for selskapets skyld. Vi trivdes godt som single på hver vår kant, men vi har det veldig bra sammen. Kommuniserer bra, har mye nærkontakt, koser hver dag osv. er bare sex-delen vi har problemer med. Men ja, jeg er litt enig. Jeg forventet sex litt oftere spesielt siden vi bare har vært sammen i ett år. Anonymkode: 1c31e...b4a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er ikke i forholdet kun for selskapets skyld. Vi trivdes godt som single på hver vår kant, men vi har det veldig bra sammen. Kommuniserer bra, har mye nærkontakt, koser hver dag osv. er bare sex-delen vi har problemer med. Men ja, jeg er litt enig. Jeg forventet sex litt oftere spesielt siden vi bare har vært sammen i ett år. Anonymkode: 1c31e...b4a Javel, men er det sånn du vil ha det i tiden fremover? Jeg hadde følt meg som en dritt om jeg skulle bli avvist på denne måten kun et år ut i forhold . Anonymkode: 8f11c...312 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Javel, men er det sånn du vil ha det i tiden fremover? Jeg hadde følt meg som en dritt om jeg skulle bli avvist på denne måten kun et år ut i forhold . Anonymkode: 8f11c...312 Ganske spesielt å «føle seg som en dritt» bare pga det. Da er det på tide å heller seg litt innover og finne ut av hva som gjør at man er så sårbar og har så dårlig selvtillit at det skal så lite til. Anonymkode: 5e819...354 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dette forholdet hadde jeg ikke orket. Når en er ung og forelsket så har en sex daglig, Anonymkode: 8f11c...312 Tull. Slettes ikke alle som har det. Vi har begge krevende jobber og bruker mye energi på å trene i tillegg. Er ikke ofte vi har ork eller overskudd til sex bare fordi vi er i 20 årene og forholdet ikke er gammelt. For mange består livet av mer en knulling hver dag. Anonymkode: 5e819...354
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ganske spesielt å «føle seg som en dritt» bare pga det. Da er det på tide å heller seg litt innover og finne ut av hva som gjør at man er så sårbar og har så dårlig selvtillit at det skal så lite til. Anonymkode: 5e819...354 Skjønner det veldig godt om man føler seg som en dritt om man stadig blir avvist seksuelt og partneren sjelden tar initiativ til sex. Anonymkode: f2d7f...a88 1
NiceOrNothing Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har vært sammen med typen min i 1 år nå. Vi er begge i midten av 20-årene og bor sammen. Vi jobber ganske mye begge to som går utover sexlysten da vi er veldig slitne når vi først er hjemme samtidig. Men.. i dag har vi noen timer sammen etter en god natt søvn før vi begge skal på jobb. Jeg tullet litt med å skulle kose med ballene hans, men det ville han ikke. Etter noen minutter spørr jeg om han er kåt (for å hinte), hvor han derav svarer at nei, det er han ikke. Og det er absolutt greit det. Jeg respekterer når han sier nei, på lik måte som han respekterer når jeg sier nei. Men vi har så sjeldent sex og det er nesten alltid jeg som tar initiativ til det. Det er ikke det at det går så veldig utover selvtilliten min da jeg har ganske god selvtillit, men det gjør behovet for oppmerksomhet ganske stort. Jeg trener veldig mye og jeg har begynt å dagdrømme om sex med gutter jeg møter på trening osv. Eksen hans var utro og jeg begynner å mistenke om det var pga lite sex hjemme. Jeg hadde aldri vært utro, jeg er en lojal jente som kun har øyne for personen jeg er sammen med. Men jeg har aldri vært i ett sexløst forhold før, og jeg begynner å merke at det er vanskelig. Tips?? Anonymkode: 1c31e...b4a Tipset mitt er å finne seg en som er mer seksuell . Han er muligens asesksuell . Så lite sex etter kun ett år som samboere høres nitrist ut .
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ganske spesielt å «føle seg som en dritt» bare pga det. Da er det på tide å heller seg litt innover og finne ut av hva som gjør at man er så sårbar og har så dårlig selvtillit at det skal så lite til. Anonymkode: 5e819...354 JEG hadde følt meg som en dritt fordi jeg hadde ønsket å ha et aktivt sexliv. Det virker også for meg som at TS ønsker å bli tatt på og oppleve en kåt og forelsket mann. Ikke nødvendig å bli « pensjonist « før en er ferdig med 20 årene. Anonymkode: 8f11c...312
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Tull. Slettes ikke alle som har det. Vi har begge krevende jobber og bruker mye energi på å trene i tillegg. Er ikke ofte vi har ork eller overskudd til sex bare fordi vi er i 20 årene og forholdet ikke er gammelt. For mange består livet av mer en knulling hver dag. Anonymkode: 5e819...354 Haha… så lenge som du tror på det selv Anonymkode: 8f11c...312 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha… så lenge som du tror på det selv Anonymkode: 8f11c...312 Om jeg tror på at livet består av mer en å knulle hver dag? Ja. Om jeg tror på at vi ikke orker å knulle hver dag fordi vi har masse annet krevende i hverdagen? Ja. At du tror alle er som deg og gidder å knulle hver dag uavhengig av livssituasjon, så må du jo gjerne ha din lille fantasiverden. Det skader jo ingen💁🏼♀️ Anonymkode: 5e819...354
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært sammen med typen min i 1 år nå. Vi er begge i midten av 20-årene og bor sammen. Vi jobber ganske mye begge to som går utover sexlysten da vi er veldig slitne når vi først er hjemme samtidig. Men.. i dag har vi noen timer sammen etter en god natt søvn før vi begge skal på jobb. Jeg tullet litt med å skulle kose med ballene hans, men det ville han ikke. Etter noen minutter spørr jeg om han er kåt (for å hinte), hvor han derav svarer at nei, det er han ikke. Og det er absolutt greit det. Jeg respekterer når han sier nei, på lik måte som han respekterer når jeg sier nei. Men vi har så sjeldent sex og det er nesten alltid jeg som tar initiativ til det. Det er ikke det at det går så veldig utover selvtilliten min da jeg har ganske god selvtillit, men det gjør behovet for oppmerksomhet ganske stort. Jeg trener veldig mye og jeg har begynt å dagdrømme om sex med gutter jeg møter på trening osv. Eksen hans var utro og jeg begynner å mistenke om det var pga lite sex hjemme. Jeg hadde aldri vært utro, jeg er en lojal jente som kun har øyne for personen jeg er sammen med. Men jeg har aldri vært i ett sexløst forhold før, og jeg begynner å merke at det er vanskelig. Tips?? Anonymkode: 1c31e...b4a Har uthevet det jeg tror er problemet. Kanskje du går for fort rett på sak? Å spørre noen ut av det blå om de er kåt, og forventer ha, er rart. Anonymkode: 91f86...d75 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om jeg tror på at livet består av mer en å knulle hver dag? Ja. Om jeg tror på at vi ikke orker å knulle hver dag fordi vi har masse annet krevende i hverdagen? Ja. At du tror alle er som deg og gidder å knulle hver dag uavhengig av livssituasjon, så må du jo gjerne ha din lille fantasiverden. Det skader jo ingen💁🏼♀️ Anonymkode: 5e819...354 Men herregud… hvorfor er du så fornærmet? Du er jo ikke TS heller, men jeg traff tydeligvis et ømt punkt . Hvis du hadde giddet å lese mitt første svar så hadde du sikkert oppfattet at når en er nyforelsket ( som en er når en har vært sammen i ETT år ) så er en som kaniner. Ja , kanskje ikke du da, men de aller fleste. Så går det seg til etterhvert , men de fleste som har god sex sammen vil gjerne fortsette å nyte det. Er en aseksuell så bør en være åpen om det og ikke lure noe til å tro at en har større behov for sex enn hva en egentlig har. Da finner en seg en partner med lavkarbosex, og bruker tiden på å sove i stedenfor Anonymkode: 8f11c...312 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #15 Skrevet 24. februar 2023 Antageligvis tenner han ikke på deg. Ganske normalt da svært få har mulighet til å bli sammen med attraktive mennesker. Da blir det litt utfordrende å holde lysten oppe over tid Anonymkode: efbfb...438
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #16 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men herregud… hvorfor er du så fornærmet? Anonymkode: 8f11c...312 Er ikke jeg som er fornærmet. Du som går rett i «Haha, så lenge du tror på det selv» modus. Om du vil bli tatt noen lunde på alvor, så er det jo greit å holde et minimum av saklighet. Jeg har all den sexen jeg har lyst på, og det er ikke hver dag. Hadde vi bare sittet hjemme hver dag, så kanskje. Med 10-11 treningsøkter i uken, i tillegg til full jobb, så prioriteres ofte søvn og restitusjon langt over sex. Du må gjerne tro at alle er lik deg. At du er malen for alle andre. At du vet best. Det er ikke bare direkte feil, det grenser til narsissisme. Anonymkode: 5e819...354
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #17 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke jeg som er fornærmet. Du som går rett i «Haha, så lenge du tror på det selv» modus. Om du vil bli tatt noen lunde på alvor, så er det jo greit å holde et minimum av saklighet. Jeg har all den sexen jeg har lyst på, og det er ikke hver dag. Hadde vi bare sittet hjemme hver dag, så kanskje. Med 10-11 treningsøkter i uken, i tillegg til full jobb, så prioriteres ofte søvn og restitusjon langt over sex. Du må gjerne tro at alle er lik deg. At du er malen for alle andre. At du vet best. Det er ikke bare direkte feil, det grenser til narsissisme. Anonymkode: 5e819...354 Nå må du skjerpe deg .. Vi er vel alle i full jobb og lever vanlige liv. At du har et så strengt regime i hverdagen din er opp til deg . Du velger bort sex i forhold til trening og jobb. Helt greit det hvis det gjør deg lykkelig , men ikke logg deg inn på en tråd med dine argumenter der saken handler om at TS klager på at hun ikke blir tatt imot når hun ønsker sex sammen med kjæresten sin. Jeg måtte jo le når du trodde at jeg fremhevet meg selv som en mønsterelev ang sex. Jeg har vært gjennom alle faser fra tenåra til småbarnslivet , og sex er viktig for de aller fleste mennesker. Det tror jeg alle vet , men fortsett med ditt du, og overlat tråden til TS Anonymkode: 8f11c...312 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #18 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nå må du skjerpe deg .. Vi er vel alle i full jobb og lever vanlige liv. At du har et så strengt regime i hverdagen din er opp til deg . Du velger bort sex i forhold til trening og jobb. Helt greit det hvis det gjør deg lykkelig , men ikke logg deg inn på en tråd med dine argumenter der saken handler om at TS klager på at hun ikke blir tatt imot når hun ønsker sex sammen med kjæresten sin. Jeg måtte jo le når du trodde at jeg fremhevet meg selv som en mønsterelev ang sex. Jeg har vært gjennom alle faser fra tenåra til småbarnslivet , og sex er viktig for de aller fleste mennesker. Det tror jeg alle vet , men fortsett med ditt du, og overlat tråden til TS Anonymkode: 8f11c...312 Anonymkode: 8f11c...312 Her er ditt gode bidrag til TS vedlagt. Så klager du på at jeg kommenterer i tråden? Snakk om kampestein i glasshus. Hjelper vel ikke TS at du hadde «dumpet», og samtidig påstår at alle har sex daglig. Du både juger og bryr deg null om TS. Mitt «strenge regime»? Vi konkurrerer begge. Idretten vår er en stor og viktig del av livet vårt. Større og viktigere en å pule hver dag. At du puler hver dag, betyr ikke at alle andre gjør det. Men dette skjønner jeg nå at jeg kan gjenta til det kjedsommelige uten at du skjønner det. Foreslår at du også overlater tråden til TS om ikke dine bidrag går utover å leke forumpoliti og moderator. Anonymkode: 5e819...354
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #19 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her er ditt gode bidrag til TS vedlagt. Så klager du på at jeg kommenterer i tråden? Snakk om kampestein i glasshus. Hjelper vel ikke TS at du hadde «dumpet», og samtidig påstår at alle har sex daglig. Du både juger og bryr deg null om TS. Mitt «strenge regime»? Vi konkurrerer begge. Idretten vår er en stor og viktig del av livet vårt. Større og viktigere en å pule hver dag. At du puler hver dag, betyr ikke at alle andre gjør det. Men dette skjønner jeg nå at jeg kan gjenta til det kjedsommelige uten at du skjønner det. Foreslår at du også overlater tråden til TS om ikke dine bidrag går utover å leke forumpoliti og moderator. Anonymkode: 5e819...354 🙄🙄 Anonymkode: 8f11c...312
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #20 Skrevet 25. februar 2023 Folk er forskjellige. Det er ikke sånn at "mann = person som må ha sex hele tiden". Dessuten er det ikke noe ålreit å koble sex med et stress om å få den opp... Det kan jo og være at selv om han ikke er sprengkåt, så liker han tanken på nærhet - fingre har en jo alltid til rådighet. Jeg opplever i alle fall selv at jeg ikke trenger være kåt for å føle et sterkt emosjonelt utbytte av å fingre noen. Det kan kanskje være et alternativ? Forøvrig tror jeg det er mange menn der ute som hadde følt seg som dritt hvis DETTE var kriteriet. Om det da ikke er en eller annen greie med at det det er mer stuerent for kvinner å avvise en mann enn motsatt. Anonymkode: 4e6c3...508
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå