AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Del Skrevet 24. februar 2023 Er det rart om vi velger ringer som har litt forskjellig stil og i forskjellig materiale? Vi har litt forskjellig stil, og ringene er jo noe vi skal bruke i lang tid😊 Eks at jeg hadde valgt en gullring med sten, og han en i stål med mønster. Hadde du syntes det var rart? Anonymkode: e653d...2b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Del Skrevet 24. februar 2023 Neida. Anonymkode: 888d4...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Del Skrevet 24. februar 2023 Ja det hadde jeg sikkert. Men jeg har jo absolutt ingenting med det, så var jeg derr, så brydde jeg meg ikke om meg. Anonymkode: 74e22...319 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sisini Skrevet 24. februar 2023 #4 Del Skrevet 24. februar 2023 Vi har valgt forskjellige materialer på ringene 😊 Han ville ha gult gull fordi han tenker det er mest vanlig, men jeg ville ha hvitt fordi det matcher forlovelsesringen og stilen min. Vi gikk for samme ringmodell (men forskjellig bredde) for å holde det litt likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Del Skrevet 24. februar 2023 Vi har helt ulike ringer. Han enkel gullring. Jeg diamantbånd+enstens diamant ring. Anonymkode: f3d98...17d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 24. februar 2023 #6 Del Skrevet 24. februar 2023 Synes det er helt innafor, er jo noe dere helst skal bruke hele tida og være komfortabel med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Del Skrevet 24. februar 2023 Vi har helt forskjellige ringer. Jeg har rødt gull med sisselering og han har en maskulin bred, flat ring i hvitt gull. Funker så fint atte. Vi er jo to forskjellige personer. Anonymkode: 70a0a...032 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 24. februar 2023 #8 Del Skrevet 24. februar 2023 nei da💍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå