Gå til innhold

Hva slags veske til dette antrekket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er møkk elendig på vesker. Mobil og andre småting går i bukselomma mi, eller i jakken. Så, spørsmålet er hva slags veske (kom gjerne med lenke) passer dette antrekket? Vil ha noe som passer de litt røffe skoa og jakken.

Screenshot_20230224-063038~2.png

Screenshot_20230224-062940~2.png

Screenshot_20230224-062952~2.png

Anonymkode: be7c2...189

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ekstremt mange vesker som passer.

Kan du være mer spesifikk? Stor, liten, skulderveske, crossbody?

Anonymkode: bbfb5...5e6

Skrevet

Sjekk merket Zadig & Voltaire. Mange fine modeller, og de er kule/ stilige/ litt tøffe 😊

Anonymkode: dea00...8cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Er jo ekstremt mange vesker som passer.

Kan du være mer spesifikk? Stor, liten, skulderveske, crossbody?

Men, det er jo nettopp det som er vanskelig siden jeg "aldri" bruker veske. Men, jeg så kanskje ikke for meg ei veldig stor veske. Skulderveske eller crossbody kanskje? Vil denne "funke" til dette antrekket?

Screenshot_20230224-065851~2.png

Skrevet
Linazer skrev (5 timer siden):

Men, det er jo nettopp det som er vanskelig siden jeg "aldri" bruker veske. Men, jeg så kanskje ikke for meg ei veldig stor veske. Skulderveske eller crossbody kanskje? Vil denne "funke" til dette antrekket?

Joda, helt ok den. Safe og fin.

Personlig synes jeg det blir litt mye med svart skinn i jakke, sko og veske.

Jeg ville kanskje valgt en som tok opp fargene i kjolen, men det er min smak. Du må følge din :)

• Liker 2
Skrevet

Jobber i veskebutikk og beklager men bhc er veldig «kjerring» ofte og drar antrekket ned. Greit for å løpe til jobb, men ikke til fest. En sort enkel veske med sølvdetaljer er et trygt valg, men du kan også gå for en statementveske med farger fra kjolen eller noe som komplimenterer dem. Om du er en rocka type kan du vurdere noe med frynser. Frynser er inn i år, men folk har et veldig hate/love forhold.

Første jeg tenkte på var nunoo-veskene f.eks https://www.zalando.no/nunoo-handveske-black-nuc51h05j-q11.html?size=One Size (kul og kan lett brukes til andre antrekk. Finnes garantert på Finn eller tise til en billigere penge)

Anonymkode: e61aa...5c4

• Liker 3
Skrevet
Linazer skrev (6 timer siden):

Jeg tenker at denne vil funke😊

Anonymkode: 5903f...f43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...