zala Skrevet 25. desember 2005 #1 Skrevet 25. desember 2005 Hva slags tanker har dere om hvem som skal inviteres i utdrikningslaget? Er det bare de av mine venner som blir invitert i bryllupet eller er det greit å invitere folk som ikke er invitert i bryllupet også? Jeg vil så gjerne at dette skal være en hyggelig kveld for meg og mine venninner, men ikke alle mine venninner blir invitert til bryllupet.
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2005 #2 Skrevet 25. desember 2005 Jeg skrev en liste til min forlover over de jeg ønsket skulle komme. Hadde flere som ike skulle i bryllupet på den listen - og flere av de kom.
Lassie Skrevet 27. desember 2005 #3 Skrevet 27. desember 2005 Jeg kommer til å gi en liste til min mann som han gir videre til min forlover. På den listen kommer jeg til å skrive opp de jeg vil skal være med, selv om de ikke er invitert i bryllupet alle sammen. Vi skal ha bare et par vennepar med i bryllupet, så derfor er det flest venner som ikke er invitert i bryllupet som kommer i utdrikningslaget, om alle de jeg ønsker kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå