AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Onkelen min er plastikkirurg, og han gjør mange forskjellige rekonstruktive behandlinger. F. eks. reparerer ansikter til brannskadde og voldsutsatte og sånt. Men når folk spør ham hva slags lege han er, og han sier plastisk kirurg, uffer de seg vanligvis litt. Vet ikke folk at de gjør andre ting enn å sprøyte inn botox og restylan på influencere? Anonymkode: ae505...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Gjør de? De tror vel han bare fikser pupper og rumper, noen folk er bare idioter. Anonymkode: 379aa...ba2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Folk vet vel ikke forskjell på plastisk kirurgi og kosmetisk kirurgi da.. Anonymkode: d4d9e...8de 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 Enig at de gjør mye bra, en del av de hvertfall, som onkelen din. Dessverre blir de blir vel overskygget av de som villig opererer spesielt unge mennesker til å se ut som oppblåsbare dukker med andenebb uten å virke som de har et snev av samvittighet, men kun vil tjene penger på andres dårlige selvbilde/selvtillit. Dette farger dessverre det synet man har på yrkesgruppen. Vær stolt av onkelen din du, og fortell de som uffer seg at de skal være glad for å en plastikkirurg den dagen de trenger en rekonstruktiv behandling av noe slag. Anonymkode: b44ec...4a2 2
MyMichelle Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 Jeg visste ikke at noen så ned på dem. Jeg kjenner ingen som gjør det.
Fremmed fugl Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 Kjenner ingen som ser ned på spesialister i plastisk kirurgi, men kjenner noen som syns at det er en seleksjon av folk som er ekstra glade i penger i den spesialiteten. Er litt trist med at man mangler kompetansen på sykehusene, som gjør at pasienter med stort behov av deres kompetanse ikke får det... da så mange av dem slutter på sykehus for å drive med pupper, fettsuging og annet som gir lette penger uten vakter.
Helene1982 Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 Når du er lege og sier at du er platisk kirurg og de andre legene ser ned på deg. Jeg får veldig lyst til å gråte. Livet kan være så urettferdig og vanskelig.
Fremmed fugl Skrevet 25. februar 2023 #8 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 2.06): Onkelen min er plastikkirurg, og han gjør mange forskjellige rekonstruktive behandlinger. F. eks. reparerer ansikter til brannskadde og voldsutsatte og sånt. Men når folk spør ham hva slags lege han er, og han sier plastisk kirurg, uffer de seg vanligvis litt. Vet ikke folk at de gjør andre ting enn å sprøyte inn botox og restylan på influencere? Anonymkode: ae505...d5e Applaus til din onkel. Hver dag velger han å prioritere syke og skadde som virkelige trenger hans kompetanse, fremfor et liv med mer penger og mindre slitt og strev. Gi han en klem fra oss alle.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #9 Skrevet 25. februar 2023 Det første folk tenker på når de hører plastisk kirurgi er nok influensere som er mer plastikk og botoks enn mennesker. Klart de gjør andre ting også, og får man tenkt seg litt om vet nok de fleste det. Anonymkode: ef8c2...2ae
Helene1982 Skrevet 25. februar 2023 #10 Skrevet 25. februar 2023 gjør mange forskjellige rekonstruktive behandlinger. F. eks. reparerer ansikter til brannskadde og voldsutsatte og sånt. Jeg tenker mer av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå