AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Fikk noe hardt og tungt på foten, og den ble vond, rød, lilla, grønn, gul, ja det så ikke bra ut Det er nå over en måned siden. Det har jo blitt bedre, og jeg har glemt det helt til tider. Men nå begynner det å gjøre svakt konstant vondt (pressende), samt at det føles ut som jeg blir stukket av en nål i visse posisjoner. Jeg merker at jeg går annerledes, fordi jeg avbelaster foten. Blåmerket gikk aldri helt vekk, men nå er det bare en mindre rød flekk midt oppå foten. Er dette typiske brudd symptomer? Eller overdramatiserer jeg? Er så usikker på om jeg burde ha legetime eller ikke… Anonymkode: 5ff19...76d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Jeg sliter fortsatt etter både brudd og kraftig forstuelse etter 3 år. Greide å rive av to sener i den ankelen også, derfor er den en del svakere. Kan være en idé å ta seg en tur til legen om du er veldig i tvil, kan være greit å få tatt et CT-bilde av ankelen. Anonymkode: 558c8...9e7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sliter fortsatt etter både brudd og kraftig forstuelse etter 3 år. Greide å rive av to sener i den ankelen også, derfor er den en del svakere. Kan være en idé å ta seg en tur til legen om du er veldig i tvil, kan være greit å få tatt et CT-bilde av ankelen. Anonymkode: 558c8...9e7 Oj 😓 Hvilke symptomer har du på bruddet den dag i dag? Og hva med forstuelsen? Vurderer sterkt en legetime 🙈 ts Anonymkode: 5ff19...76d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #4 Skrevet 6. mars 2023 Oppdatering! Dro til legen og fikk tatt røntgen. Foten er ikke brukket. Ble rådet å bruke foten normalt, og ikke være redd for smertene. Etter jeg har begynt å gå normalt (ikke halte), så har det blitt bedre 😄 Fortsatt blåmerker, men de blir mindre og mindre synlige for hver dag som går 😊 Legen kalte skaden indre bløtvevs skade 🤢 ts Anonymkode: 5ff19...76d 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #5 Skrevet 6. mars 2023 har vært sykemeldt i 2,5 mnd grunnet skade på vrista. Kjempestor hevelse og sinnsyke smerter i starten. Anonymkode: d877e...2e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå