AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Del Skrevet 23. februar 2023 Vi skal pusse opp badet og ønsker oss lyst bad. Veggene skal bli lyse/hvite og baderomsinnredning i eik eller annen trefarge. Og så var det gulvet da, lys grå eller lys beige, hva synes du blir finest... Lys grå eller lys beige? Anonymkode: b2c6c...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissmequick Skrevet 23. februar 2023 #2 Del Skrevet 23. februar 2023 Det er jo nesten det samme, men jeg tenker kanskje lys grå, mest fordi det vil stå seg mot trefargene og ikke bli for varmt i fargen. Men begge deler vil funke. Hva slags materiale skal du ha på armaturer? Hvis det er messing ville jeg tatt et litt kaldere lysegrått gulv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Jones Skrevet 23. februar 2023 #3 Del Skrevet 23. februar 2023 Vi har både beige og grå baderomsgulv og det beige er mest upraktisk mtp på at ALT vises der. Hvert eneste støvkorn og hårstrå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Del Skrevet 24. februar 2023 Lys beige, særlig til trefarger. Varmere og lunere er det og. Og det minner meg som sandstrand Anonymkode: 76911...757 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Del Skrevet 24. februar 2023 Vi har et lysegrått og et lyst gråbeige bad. Jeg er nok mest fornøyd med det gråbeige, det er mye lunere der og står seg godt mot treverket. Anonymkode: f772d...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Del Skrevet 24. februar 2023 Vi har lyst grått steingulv, hvite vegger og tre på interiør på badet. Veldig fornøyd med det. Anonymkode: 090b7...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 24. februar 2023 #7 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi skal pusse opp badet og ønsker oss lyst bad. Veggene skal bli lyse/hvite og baderomsinnredning i eik eller annen trefarge. Og så var det gulvet da, lys grå eller lys beige, hva synes du blir finest... Lys grå eller lys beige? Anonymkode: b2c6c...9c6 Ville valgt lyst som veggene bare noen toner mørkere. Bedre helhet, det blir da ikke for ‘’vid fargepalett’’. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 24. februar 2023 #8 Del Skrevet 24. februar 2023 Rødstrupa skrev (Akkurat nå): Ville valgt lyst som veggene bare noen toner mørkere. Bedre helhet, det blir da ikke for ‘’vid fargepalett’’. Sprite opp med badematte/håndklær. Dere blir mindre lei pga.et utrykk som lett kan endres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 24. februar 2023 #9 Del Skrevet 24. februar 2023 Rødstrupa skrev (14 minutter siden): Ville valgt lyst som veggene bare noen toner mørkere. Bedre helhet, det blir da ikke for ‘’vid fargepalett’’. Enig, ville helst hatt de samme flisene på både gulv og vegger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #10 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeg jobber med bad. Beige er nok mer trendy nå, vi selger mer av det enn grått. Grått har vært brukt mye i veldig mange år nå, derfor vil mange velge noe annet når de nå fornyer eller bygger nytt. Men grått vil nok aldri bli helt ut heller. Eneste jeg kan si er helt ut på bad er dekorfliser av typen bord og bilder og helt hvite, glossy fliser. Betonglook selger fortsatt mye, men er ingen nyhet lenger. Terrazzo og marmorerte fliser er det hotteste, men da gjerne terrazzo med store mosaikkbiter og marmorlook i dype farger, f eks brunt eller grønt. Velg noe du tror du kan like lenge. Det er lettere å variere tilbehøret/dekoren på badet med nøytrale fliser i duse farger. Tenker du å selge innen få år, er det også smartere å velge nøytralt enn å gå bananas med favorittfargen sin. Anonymkode: dfa12...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå