AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Jeg og typen har for det meste kontakt på Snap, det har jeg med vennene mine og. Men, enkelte dager sender han så og si kun meldinger i chat, istedenfor bilder. Disse dagene misstenker jeg utroskap, er dette noe jeg burde ta opp eller er jeg bare dramaqueen?? Anonymkode: eae55...c38
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Dramaqueen. Anonymkode: 62cf0...17b 17 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 Hva gjør at du mistenker utroskap? Jeg forstår ikke hva du mener. Anonymkode: 7a6db...4b8 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva gjør at du mistenker utroskap? Jeg forstår ikke hva du mener. Anonymkode: 7a6db...4b8 Han sender nesten ikke noen bilder på Snap. Kun chatter. Sendte chatter hele kvelden i går, to bilder av sin stue i dag tidlig og på formiddagen. Ellers går det kun i chat. Sier han elsker meg men jeg begynner jo å tvile. Anonymkode: eae55...c38
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 Kan legge til: Han har fri nå, vinterferie. Skal vist nok være med sønnen sin, men jeg tviler. Tankene mine går jo over på at han dumpa sønnen hos besteforeldrene og henger med ei elskerinne på ettermiddagene og kvelden/natten. Anonymkode: eae55...c38
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 Gudbedre, si du er et troll Anonymkode: 553d5...481 6 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #7 Skrevet 23. februar 2023 Herregud du er dramatisk, slapp av og nyt forelskelsen du Anonymkode: b7611...49a 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #8 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gudbedre, si du er et troll Anonymkode: 553d5...481 Er dessverre ikke det. Sliter med selvtilitt og tilitt til andre, blir litt son da. Derfor spør jeg heller her først, før jeg tar opp noe med han. Anonymkode: eae55...c38 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #9 Skrevet 23. februar 2023 Hvis du vet at du sliter med selvfølelsen, hvorfor oppsøker du ikke terapi for dette? Anonymkode: 55c7a...25e 4
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #10 Skrevet 23. februar 2023 Hæ? Jeg sender veldig ofte bare chatmeldinger på snap. Jeg gidder ikke sende bilde når jeg ikke har noe interessant å sende bilde av. Hvorfor skulle jeg det? Og hvordan i alle dager får du til å tolke dette som at man er utro? Hvordan tenker du da? Anonymkode: ef700...a9f 9 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #11 Skrevet 23. februar 2023 Hils han og si løøøøøøøøp 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: e81b1...045 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #12 Skrevet 23. februar 2023 Hils han og si løøøøøøøøp 🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: e81b1...045
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #13 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du vet at du sliter med selvfølelsen, hvorfor oppsøker du ikke terapi for dette? Anonymkode: 55c7a...25e Joda, er hos psykolog én gang i mnd, startet i Oktober og vet at jeg bla har depresjon, utredes for annet. Anonymkode: eae55...c38
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #14 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hæ? Jeg sender veldig ofte bare chatmeldinger på snap. Jeg gidder ikke sende bilde når jeg ikke har noe interessant å sende bilde av. Hvorfor skulle jeg det? Og hvordan i alle dager får du til å tolke dette som at man er utro? Hvordan tenker du da? Anonymkode: ef700...a9f Tenker at jeg ikke har noen bevis på hvor han er/at han ikke er hjemme hos ei annen kvinne. Anonymkode: eae55...c38
Camilla_s Skrevet 23. februar 2023 #15 Skrevet 23. februar 2023 Så trist at du har slike følelser og mistenker utroskap, det kan være veldig slitsomt og nedbrytende i lengden ❤️ Selv så varierer det veldig hvordan jeg svarer på snap. Er det et ja/nei spørsmål, eller noe som krever et kort svar på bruker jeg chatten, føler det går raskere. Samme hvis jeg skal avgi er veldig langt svar, ser ikke hensikten med å sende bildesnap når hele bilder blir dekket i tekst. Noen dager føler jeg meg dritt, og vil rett og slett ikke svare med selfies. Andre dager er jeg kanskje i sofaen hele dagen, og syns da det er litt småflaut om noen jeg snapper med får bildesnapper fra samme plass hele dagen. Da skjønner de at jeg er lat. Lol. Men, hva får deg til å mistenke utroskap? Har du noen grunn til å tenke det, foruten det med snapchat? Hvordan er tilliten ellers i forholdet? Du er ikke dramaqueen, men mulig du er usikker på deg selv/kjæresten/forholdet og at det er lite tillit. Det skaper fort slike usikre tanker. 1 1 2
Maestro Skrevet 23. februar 2023 #16 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er dessverre ikke det. Sliter med selvtilitt og tilitt til andre, blir litt son da. Derfor spør jeg heller her først, før jeg tar opp noe med han. Anonymkode: eae55...c38 Er det ikke bedre og jobbe med deg sjøl først, før du blir sammen med noen som i tillegg har et barn? Er krevende og ha en usikker kjærste. 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #17 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan legge til: Han har fri nå, vinterferie. Skal vist nok være med sønnen sin, men jeg tviler. Tankene mine går jo over på at han dumpa sønnen hos besteforeldrene og henger med ei elskerinne på ettermiddagene og kvelden/natten. Anonymkode: eae55...c38 Ja så han tekster deg samtidig som han henger med elskerinna mener du? Anonymkode: 62cf0...17b 4
Maestro Skrevet 23. februar 2023 #18 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker at jeg ikke har noen bevis på hvor han er/at han ikke er hjemme hos ei annen kvinne. Anonymkode: eae55...c38 Snapkart? 😂 Neida så joda. Hvorfor må du ha bevis på hvor han er eller hva han driver med? Slå opp, brett opp armene og jobb med deg selv, før du involverer deg med noen. 1 1
Cuntzilla Skrevet 23. februar 2023 #19 Skrevet 23. februar 2023 Er dette eneste årsak til at du mistenker utroskap? Jeg bruker også snap både til bilder og å bare chatte, det gjør vel de fleste av oss. Du er fryktelig usikker, og du vil være dramaqueen om du tar opp at du har behov for konstante bildebevis på hvor han befinner seg. Det er ikke noe hyggelig å forholde seg til, ingen burde utsettes for den type kontroll og mistanke uten grunn. Ei jeg kjenner var i et sånt forhold, han klikket fordi han ikke trodde det ene bildet var tatt der det faktisk var tatt og sånt, eller at hun hadde hatt tid til å være utro mellom aktivitet A og aktivitet B. 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #20 Skrevet 23. februar 2023 Maestro skrev (2 minutter siden): Er det ikke bedre og jobbe med deg sjøl først, før du blir sammen med noen som i tillegg har et barn? Er krevende og ha en usikker kjærste. Maestro skrev (Akkurat nå): Snapkart? 😂 Neida så joda. Hvorfor må du ha bevis på hvor han er eller hva han driver med? Slå opp, brett opp armene og jobb med deg selv, før du involverer deg med noen. Jeg prøver å ikke la det gå utover han, prøver å skjerpe meg så godt jeg kan for å ikke vise sjalusi. Jeg elsker han, og vil ikke gi slipp på han. Samtidig så har du delvis rett at det kanskje er bedre å være singel, for jeg stresser opp meg selv flere ganger i uka over ting jeg selv i ettertid ser var dumt. Anonymkode: eae55...c38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå