AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Hva liker du ved din partner og hvorfor valgte du han/henne ut av de andre ? Jeg valgte min fordi han er kjekk, og han er flink med damer, gir mye oppmerksomhet, og er flink til å lage mat, kosete. Anonymkode: 722fe...d48
Miss91 Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Gentleman, nesten så jeg til tider blir litt flau. Også er han rasende kjekk, snill, har humor og ambisjoner.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 Han gir meg oppmerksomhet ved å slå meg. Det betyr at han er glad i meg. Anonymkode: 6c302...b15
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 Morsom, kjekk med brune øyner, vi er like rare begge to, felles interesser, han er utadvendt, jeg er introvert og han er like kåt som meg. Anonymkode: 2ff81...402
starken Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 Han er et utrolig fint menneske. Han er snill, omtenksom og hjelpsom. Han er generøs med kosen og oppmerksomheten. Han er utrolig teit og morsom med vitsene og ordspillene sine. Vi har veldig god sex sammen. Han er så utrolig god mot meg, og jeg er så takknemlig for at han er min. Før jeg møtte han hadde jeg egentlig bestemt meg for å være alene enda en stund til, han skulle bare være et ONS. Etter å ha truffet han første gang, så kunne jeg ikke bare glemme han.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 God til å lage mat og vise omsorg, viste fra starten av at han tenkte på meg og var opptatt av mitt beste. Har det gøy sammen, beste sexen jeg har hatt (det telte mye), han kler seg bra og tar vare på utseendet sitt som gjør at han skiller seg ut fra hvermannsen, han er flink med barn og dyr og ekstremt sexy i alt han gjør 😊 Anonymkode: 37f33...943
Trolltunge Skrevet 23. februar 2023 #7 Skrevet 23. februar 2023 Jeg valgte ham fordi jeg fikk de rette følelser for ham, og det var gjensidig. Det er mye jeg liker med ham. Jeg synes han er flott, morsom, har lært og lærer meg mye, ikke minst mye om å gripe tak i livet og nyte livet, han er kjærlig, gavmild og oppmerksom, og mye mer. Han er ikke perfekt, og kan irritere meg noe voldsomt også, men jeg er heller ikke perfekt, og han tåler det. Det er likevel første setning som var avgjørende. Uten gjensidige følelser hadde det ikke blitt ham.
Blåjojo Skrevet 23. februar 2023 #8 Skrevet 23. februar 2023 Jeg liker at han er god på å vise omsorg, gir komplimenter, er huslig, stødig, har like dårlig humor som meg, vi har digg sex, liker å leve i nuet og nyter hver dag. Jeg synes han er kjekk, og han er vanvittig flink til å kline.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #9 Skrevet 23. februar 2023 Han er verdens snilleste, kjekk, god pappa, gavmild, jordnær og hjelpsom. Anonymkode: 6766b...f8b
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #10 Skrevet 23. februar 2023 Hun er deilig, og tar vare på seg selv. Hun har beina godt planta på jorda. Forstår de grunnleggende ting om hva en mann vil ha i en kvinne, og en kvinne i en mann. Hun er omsorgsfull og glad i menn. Ikke så mye som et snev av misandriske holdninger, som er så in i tiden. Henger nok sammen med at hun har et godt forhold til sin far og sine brødre, og har som regel fått de mennene hun villet ha. Tid og erfaringer har ikke gjort henne bitter og mannevond. Hun er takknemlig og positiv, og flink til å vise det og uttrykke det. Det koster lite å gjøre henne glad og fornøyd. "Low maintenance". Hun er glad i sex, har tanker og lyster rundt sex og er interessert i å eksperimentere. Hun er en fantastisk mor. Varm og kjærlig, men også en god læremester for barn. Hun forstår hva som kreves av oss begge for å skape hele mennesker. Hun har en fin balanse mellom følelser og rasjonalitet. Følelseslivet hennes gir henne en fin, tiltrekkende, feminin kraft, men samtidig er hun også rasjonell nok til at vi kan ha givende samtaler, og snakke konstruktivt om problemer når de oppstår. Hun er sårbar og legger ikke lokk på det. Hun trenger meg, men samtidig er hun ikke avhengig av meg. Det er aldri noe stress å ta henne med på noe, sosialt eller samme hva. Hun er sterk og selvstendig på den måten, men ikke på en "I don't need no man" - måte. Ja, hva kan jeg si? Jeg er heldig. Jeg elsker henne. Anonymkode: 4a685...021
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #11 Skrevet 23. februar 2023 Han er kjekk og søt. Høflig, rar, forsiktig, kosete, har like høy sexlyst som meg, tar alt jeg sier til seg og endrer oppførsel varig med det samme hvis det er et problem. Er god med vennene mine og familien min. Han er følsom for mitt humør så jeg slipper å forklare ham alt. Han gjør alt for at jeg skal være fornøyd og har jeg det travelt, lager han mat til meg jeg kan springe ut av døra med. Vi har dritgod sex. Ler masse. Prater om alt og ingenting. Og han er veldig god i jobben sin. Anonymkode: 11c28...5f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå