Gå til innhold

Dere med Kink, kan ikke dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke dere skrive hva deres kink er og samtidig yrke ?? 

Haha, jeg må si jeg blir fasinert av den andre tråden. OGså sitter jeg å tenker på hva dere driver med i det daglige. Regner med at man ikke kan se at dere "pegger mannen en lørdags ettermiddag, eller knuller på cam foran en gjeng dere har blitt kjent med via andre sex-gruppe greier. "

Jeg blir fasinert :D 😇

Anonymkode: 10bc9...21d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i et veldig mannsdominert yrke innen anlegg, han i jobber med mennesker. Er egentlig veldig typisk snill og uskyldig pike, samboeren min sier jeg er en veldig godt gjemt hemmelighet med tanke på hvor kinky og drøy jeg egentlig er 😅

Anonymkode: 4639b...251

• Liker 1
Skrevet

Hei. 

Jeg er kvinne, tidlig i 40-årene og jobber i en lederstilling i helsesektoren. 

Jeg er veldig seriøs og ordentlig i hverdagslivet, og er bare kinky i deler av sexlivet mitt.  Mitt kink er å bli dominert, tauet opp, spanket. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg jobber i et veldig mannsdominert yrke innen anlegg, han i jobber med mennesker. Er egentlig veldig typisk snill og uskyldig pike, samboeren min sier jeg er en veldig godt gjemt hemmelighet med tanke på hvor kinky og drøy jeg egentlig er 😅

Hvor drøy er du, da ?? 😂🙈

Skrevet
monson skrev (8 minutter siden):

Hvor drøy er du, da ?? 😂🙈

Tidligere har jeg holdt mye tilbake å kun gitt småe drypp av meg sel, opplevde allerede da at jeg kunne være for mye for enkelte menn. Har høy lyst, å kjedet meg ganske kjapt å søkte spenning andre steder ganske tidlig i et forhold. Nå får jeg dekt behovene mine med samboeren min, siden vi matcher så godt seksuelt. Skal ganske mye til for å ikke få meg i humør, er vel mere kåt enn jeg ikke er det 🙈

Han får vel gjøre mer eller mindre som han vil med meg, å jeg elsker det. Selvfølgelig med de grensene vi har blitt enige om. Blir alt fra trekant med begge kjønn til flere menn, wet, anal, rollespill, undertøy/kostymer. 

• Liker 1
Skrevet

Jobber innen helse og oppvekst.

Er dominant kinkster. Er med på det meste utenom å bli dominert.

• Liker 1
Skrevet

Tja.. Er switch, så jeg liker både å dominere og bli dominert. Kan like pegging den ene dagen og deep-throating og munnknulling den andre dagen. Er byråkrat. 😁

Anonymkode: 4c5b8...082

Skrevet

Jobber i helsevesenet. 

Liker wet, pegging, munnknulling,  rimming og analsex.

Anonymkode: 3e5d5...c36

Skrevet

Jobber på apotek. Er blid, søt og høflig på jobb.

Liker bondage, gag, spanking, rimming, chocking, partnerbytte, voyerism, trekant med to kvinner, ikke fremmed for flere enn tre. Er sub

Anonymkode: 95375...ec4

Skrevet

Jobber på sykehjem😇 

Elsker å bli dominert, spanka, rimme, bite, spytte, chocking, trekant, bondage, gag, filme akten

Anonymkode: 59b67...a20

Skrevet

Jeg er sub privat. Der liker jeg at han regelsett bruker meg, er røff og krevdende. Offisielt er vi veldig likestilt, og jeg jobber som redaktør i et av de større forlagene. 

Anonymkode: 7ede3...117

• Liker 1
Skrevet

Jobber som lærer i barneskolen og er i et heterofilt forhold. Liker analsex, pegging, lett kvelning, bli tatt smertefullt hardt, rimming, munnknulling, filme, dp, offentlig sex, sex utendørs, blindfold, bondage, spanking og lugging. 

Anonymkode: e91f3...da6

Skrevet

Jobber i IT-bransjen. Vi har ingen seksuell eksklusivitet fordi vi ser på det som unødvendig og kun står i veien for å nyte livet. Det er dog ingen kink. 

Kona derimot er glad i alt fra anal til DP, og gangbang er noe hun ønsker å prøve før eller siden. Jeg på den andre siden er ikke så opptatt av kinks, men må ha eksepsjonelt attraktive jenter for å interessere meg seksuelt. 

Anonymkode: c66df...ee2

Skrevet

Jeg er forsker. 

Elsker å være submissive, bli ydmyket, tatt hardt. Biting, lugging, klyper, bondage, wet, spanking, flogging, osv. har hatt plenty trekanter og vært på sexparty (noe som var kjedelig - absolutt ikke noe for meg). 

Anonymkode: de766...be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...