AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Sitter her nå i kveld og er øm i ansiktet og i ene armen. Var hos legen tidligere i dag ang. jeg strever med hodepine og svimmelhet om dagen. Fikk beskjed at hvis jeg fikk hodepine, så skulle jeg ta Paracet + Ibux. Har ikke følt på denne ømme følelsen før, og er redd det skal være noe gærent. Har ikke intens med vondt i hodet, men merker jeg er tung i hodet. Klarer fint å prate og løfte armene, men er kjempe øm.. Skal jeg kontakte legevakta? Anonymkode: a12f4...7db
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Ja!! Ring legevakta, beskriv hvordan du føler deg og la det være opp til dem å bestemme om de skal ta deg inn! Håper du snart er bedre! ❤ Anonymkode: 8d820...10f 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 Ring! Absolutt ring legevakta og fortell om symptomene nå med en gang Anonymkode: 1063d...88a 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 Hvordan går det, Ts? Anonymkode: 1063d...88a
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan går det, Ts? Anonymkode: 1063d...88a Ringte legevakta i går. Med tanke på at jeg ikke snuvlet når jeg prata over telefonen, kunne fin kjenne ansiktet mitt og klarte fint å smile og løfte armene, så mente hu at dette var migrene eller en vanlig reaksjon når man har vært svimmel såpass så lenge. La meg til å sove i går og ømheten er ikke her i dag. Glad jeg ringte og det går bra med meg, men kjempe skummelt å oppleve noe sånt. Anonymkode: a12f4...7db
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ringte legevakta i går. Med tanke på at jeg ikke snuvlet når jeg prata over telefonen, kunne fin kjenne ansiktet mitt og klarte fint å smile og løfte armene, så mente hu at dette var migrene eller en vanlig reaksjon når man har vært svimmel såpass så lenge. La meg til å sove i går og ømheten er ikke her i dag. Glad jeg ringte og det går bra med meg, men kjempe skummelt å oppleve noe sånt. Anonymkode: a12f4...7db Så bra! Aldri nøl med å ringe når du får symptomer som kan virke skumle, så får profesjonelle vurdere om du bør undersøkes eller ikke. Godt å høre at alt sto fint til Anonymkode: 1063d...88a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå