Gå til innhold

Øm i halve ansiktet og arm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her nå i kveld og er øm i ansiktet og i ene armen. Var hos legen tidligere i dag ang. jeg strever med hodepine og svimmelhet om dagen. Fikk beskjed at hvis jeg fikk hodepine, så skulle jeg ta Paracet + Ibux. 
Har ikke følt på denne ømme følelsen før, og er redd det skal være noe gærent. Har ikke intens med vondt i hodet, men merker jeg er tung i hodet. 
Klarer fint å prate og løfte armene, men er kjempe øm.. 

Skal jeg kontakte legevakta? 

Anonymkode: a12f4...7db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!! Ring legevakta, beskriv hvordan du føler deg og la det være opp til dem å bestemme om de skal ta deg inn! Håper du snart er bedre! ❤

Anonymkode: 8d820...10f

• Liker 2
Skrevet

Ring! Absolutt ring legevakta og fortell om symptomene nå med en gang 

Anonymkode: 1063d...88a

• Liker 1
Skrevet

Hvordan går det, Ts? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan går det, Ts? 

Ringte legevakta i går. Med tanke på at jeg ikke snuvlet når jeg prata over telefonen, kunne fin kjenne ansiktet mitt og klarte fint å smile og løfte armene, så mente hu at dette var migrene eller en vanlig reaksjon når man har vært svimmel såpass så lenge. 
La meg til å sove i går og ømheten er ikke her i dag. Glad jeg ringte og det går bra med meg, men kjempe skummelt å oppleve noe sånt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ringte legevakta i går. Med tanke på at jeg ikke snuvlet når jeg prata over telefonen, kunne fin kjenne ansiktet mitt og klarte fint å smile og løfte armene, så mente hu at dette var migrene eller en vanlig reaksjon når man har vært svimmel såpass så lenge. 
La meg til å sove i går og ømheten er ikke her i dag. Glad jeg ringte og det går bra med meg, men kjempe skummelt å oppleve noe sånt. 

Så bra! Aldri nøl med å ringe når du får symptomer som kan virke skumle, så får profesjonelle vurdere om du bør undersøkes eller ikke. Godt å høre at alt sto fint til

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...