AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Jeg har en svart bukse som jeg skal bruke, da jeg ikke kan bruke skjørt eller kjole på vinteren pga plagsom urinveisinfeksjon, men finner ikke noen fine gensre/topper som kan passe. Har dere noen forslag? Jeg er åpen for det meste, men ikke blazere. Mitt største problem er at jeg har størrelse 90G i bryst, så blir ikke fint i hva som helst 🫣😟 Anonymkode: 8d1a1...3a6
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Sannsynligvis er det kaldt så en mørk topp og mørk/sort kåpe. Mange beholder kåpen på om vinteren. Anonymkode: 73b62...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 Jeg pleier å bruke en svart bluse som overdel. Jeg har mange svarte bluser i mange utgaver: rette og innsvingte, kroppsnære og vide. Min BH-størrelse er omtrent som din. I begravelse bruker jeg gjerne en som er både rett og vid. Man trenger ikke se sexy ut i en begravelse. Anonymkode: 55229...ba3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 Hvilke klær er du komfortabel i til vanlig? Gå for noe lignende, bare en svart versjon. Penfølelsen kan skapes gjennom hår og tilbehør. Kunne en cardigan vært noe om du ikke trives i blazer? Anonymkode: df8a3...a23
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 Svart bluse. (Finnes en fin en hos & Other Stories i ren silke til 990.) Anonymkode: 8a878...f67 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 Det er null stress å bruke skjørt/kjole om vinteren. Kjøp deg boxer i ull og bruk ull strømpebukser. Varmere enn de fleste bukser. Anonymkode: 6255a...790
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 Har vært i en del begravelser. Har brukt klær etter årstid, og veldig sjelden sort antrekk. Så lenge klærne er anstendige og rene, kan alt brukes. Anonymkode: 1b257...ff1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har vært i en del begravelser. Har brukt klær etter årstid, og veldig sjelden sort antrekk. Så lenge klærne er anstendige og rene, kan alt brukes. Anonymkode: 1b257...ff1 Enig. Det må ikke være svart. Du har sikker noe fint i skapet ditt du kan bruke, TS. Anonymkode: c1b37...151
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #10 Skrevet 27. februar 2023 Det er ikke noe problem å bruke en mørkegrønn genser, eller en i duse farger, eventuelt bluse. Med sort bukse vil du likevel være mørkkledd. Nå går folk i lyse klær også, men har inntrykk av at de nærmeste kler seg i sort kjole, skjørt eller bukse. Men overdel er ikke så nøye. Sist jeg var i en begravelse var det flere som gikk i lyse kåper, men med mørkt skjørt eller bukse. Det viktigste er at du møter opp. Anonymkode: f782b...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå