Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg søkte på,fikk tilbud og har takket ja til et engasjement på ett år i kommunen. Idag så jeg at samme kommune utlyste en 100 prosent FAST stilling som inneholder alle de kvalifikasjoner jeg har. Jeg har så lyst til å søke,men er redd for hva min nåværende arbeidsgiver vil si når hen ser meg på søkerlisten til den jobben jeg ønsker å søke på nå. Hva ville dere gjort? Dette er ikke en stilling som vokser på trær akkurat,så blir en sjelden mulighet isåfall.

Skrevet
Solsikkeogpeoner skrev (16 minutter siden):

Hei. Jeg søkte på,fikk tilbud og har takket ja til et engasjement på ett år i kommunen. Idag så jeg at samme kommune utlyste en 100 prosent FAST stilling som inneholder alle de kvalifikasjoner jeg har. Jeg har så lyst til å søke,men er redd for hva min nåværende arbeidsgiver vil si når hen ser meg på søkerlisten til den jobben jeg ønsker å søke på nå. Hva ville dere gjort? Dette er ikke en stilling som vokser på trær akkurat,så blir en sjelden mulighet isåfall.

Søk på fast stilling. Du må bare tenke på ditt beste.  Hvis sjefen er normal mentalt,  vil sjefen forstå at det er naturlig en ønsker seg fast jobb.

Med en gang det vil bli budsjettkutt, så vil ikke arbeidsgiver være lojal mot deg, de vil bli kvitt deg.

Du har profesjonelt forhold til arbeidsgiver som er kontraktbasert.  Hva sjefen tenker er irrelevant.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...