AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Du vet den følelsen når man er så forelsket at man blir helt hjernedød. Sånn har jeg det nå. Den andre personen er ikke like forelsket som meg, for å si det sånn. Men vi har god kontakt og treffes av og til. Jeg føler meg helt desperat og merker at jeg gjør hva som helst for å få tid sammen. Det er jo helt psyko og desperat. Har dere gjort noe morsomt i denne forelskelse - rusen?? Anonymkode: 8a1fb...a70 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 Fant ut hvor han bor og gikk tur forbi huset hans hver uke. Veldig glad jeg aldri traff på han, det ville vært veldig kleint da det absolutt ikke er naturlig at jeg går tur der😅 Creepy var det også🙈 Anonymkode: 9a0bd...7ac 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 Jeg leste meg opp på black magic og hva man kan gjøre for å få noen til å bli forelska i deg, det stod at man skulle skrive inn navnet til han/hun man vil skal bli forleksa i deg i en sånn hel honning beger og begrave den i hagen sin, det har jeg gjort og ingenting har skjedd. Anonymkode: 4fd31...ec3 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg leste meg opp på black magic og hva man kan gjøre for å få noen til å bli forelska i deg, det stod at man skulle skrive inn navnet til han/hun man vil skal bli forleksa i deg i en sånn hel honning beger og begrave den i hagen sin, det har jeg gjort og ingenting har skjedd. Anonymkode: 4fd31...ec3 Hahahahah jeg gjorde også et rituale greie fra nettet når jeg var forelska tenåring 😂 Så sprø man blir!!! Anonymkode: f7f3b...a89 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 Jeg er i ferd med å skille meg jeg. Slå den. Men nå tror jeg oppriktig at han jeg er gift med ikke er bra for meg på ekte, ellers hadde jeg ikke falt for han andre. Det er noe alvorlig galt i forholdet vårt vi ikke kan fikse. Så om det er forelskelsesrusen eller fornuften som har vekket meg, vet jeg ikke. Anonymkode: 8baef...990 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 Jeg har lest horoskopet til den jeg var forelsket i for og på en måte få en følelse av at jeg vet hvordan de har det og hva som skjer med dem fra dag til dag selv når jeg ikke er med dem. Jeg tror jo ikke på horoskop i det hele tatt. Anonymkode: f8bab...ae8 2 1
Alltidpå Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har lest horoskopet til den jeg var forelsket i for og på en måte få en følelse av at jeg vet hvordan de har det og hva som skjer med dem fra dag til dag selv når jeg ikke er med dem. Jeg tror jo ikke på horoskop i det hele tatt. Anonymkode: f8bab...ae8 Haha, det gjorde jeg også😄😄 Leste hans og mitt eget for å se om dagene våre kanskje matchet osv, og spesielt for å se om hans handlet om kjærlighet😄 Her var nok begge like forelsket, men jeg var nok litt mer "på" enn han. Tok mer kontakt, litt mer "desperat". Noen ganger skjønner jeg ikke hvordan han kunne finne på å få barn og gifte seg med meg🤭 Jeg tror ikke jeg kryssa noen grenser da,m. Han sier han synes det var søtt, men sier han nok for å være grei😆 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er i ferd med å skille meg jeg. Slå den. Men nå tror jeg oppriktig at han jeg er gift med ikke er bra for meg på ekte, ellers hadde jeg ikke falt for han andre. Det er noe alvorlig galt i forholdet vårt vi ikke kan fikse. Så om det er forelskelsesrusen eller fornuften som har vekket meg, vet jeg ikke. Anonymkode: 8baef...990 Så bra, gratulerer! Det blir godt for deg å komme deg ut av forholdet når det ikke bra for deg 🤗 Anonymkode: f7f3b...a89 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 Sa nei-takk til tre uker gratis tur til Asia (med foreldre) da jeg var så forelsket at jeg ikke ville være borte fra han så lenge. Vi er fortsatt sammen 20 år senere, det er fortsatt utenkelig å være tre uker fra hverandre, og vi har reist rundt i Asia sammen flere ganger nå, ellers ville jeg nok angret stort på den 🤣 Anonymkode: 3efeb...9ee
Elaine Marley Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 Jeg blir litt dust som helst vil gjemme meg bort for den jeg er forelsket i, er betatt av osv. Så virker jo helt sikkert som jeg ikke er interessert i det hele tatt. Det blir ikke mindre kleint om det er ute et sted og jeg plutselig snur om jeg ser han eller gjemmer meg bak en reol på en butikk for eksempel 😄 Da jeg var tenåring gjorde jeg flere teite ting. Det der med horoskop gjorde jeg også og måtte også finne ut om hans og mitt stjernetegn passet sammen. Jeg har også sendt kjærlighetsbrev til noen som absolutt ikke var forelsket i meg Uff, det var kleint husker jeg 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 Forelska i rørlegger, rørene mine gikk ofte tette, og det var dyre dater med han 😅 fant senere ut han var gift og at håndverkere ikke alltid bruker giftering på jobb pga faren med å henge seg fast 😭 Anonymkode: 03b82...8c9 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 Jeg blir dum ,stalkete og sjalu. Forelskelse har jeg aldri taklet. Jeg er forelsket nå , men holder meg langt unna pga. hvordan jeg blir. Anonymkode: 2730c...0c1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 Jeg slår meg selv i pannen og snakker til meg selv som en retard fordi jeg skriver dritkleint til han, helt ute av karakter. Blir helt idiotisk teit. "Hvorfor faen skrev jeg det, wtf is wrong with me" Jeg blir helt unormal når jeg er forelsket. Er ellers ganske oppegående Anonymkode: 85ddd...cba 1
exictence Skrevet 24. februar 2023 #15 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg blir dum ,stalkete og sjalu. Forelskelse har jeg aldri taklet. Jeg er forelsket nå , men holder meg langt unna pga. hvordan jeg blir. Anonymkode: 2730c...0c1 Forstår ikke at du klarer å holde deg unna når du er forelsket. Latet som jeg likte alt han sa og gjorde. Husker jeg badet i iskaldt fjevann bare fordi jeg skulle imponere. Hadde aldri gjort det ellers.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #16 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg slår meg selv i pannen og snakker til meg selv som en retard fordi jeg skriver dritkleint til han, helt ute av karakter. Blir helt idiotisk teit. "Hvorfor faen skrev jeg det, wtf is wrong with me" Jeg blir helt unormal når jeg er forelsket. Er ellers ganske oppegående Anonymkode: 85ddd...cba Kjenner meg igjen der ja 😂 Noen ganger når jeg leser meldinger jeg har sendt eller tenker på ting jeg har sagt så tenker jeg det er fader ikke rart han er hard to get 😂 Anonymkode: f7f3b...a89
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #17 Skrevet 24. februar 2023 Når jeg gikk på ungdomsskolen og en annen jente, liksom skolens peneste og mest populære jente var forelska i samme gutt som meg så satt jeg i skoletimen å rispa meg opp med spissen på en passer og skrev forbokstaven hans på håndleddet mitt i kutt deppa over at han aldri kom til å bli min Anonymkode: f7f3b...a89 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #18 Skrevet 24. februar 2023 exictence skrev (2 timer siden): Forstår ikke at du klarer å holde deg unna når du er forelsket. Latet som jeg likte alt han sa og gjorde. Husker jeg badet i iskaldt fjevann bare fordi jeg skulle imponere. Hadde aldri gjort det ellers. Jeg liker ikke den jeg blir. Hater å miste kontrollen pga. følelser. Anonymkode: 2730c...0c1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #19 Skrevet 24. februar 2023 Jeg har vært "desperat" og altfor på og dermed skremt bort potensielle menn. Har heldigvis lært av det og er langt mer tilbakeholden nå. Spesielt i begynnelsen av relasjonen. Etter hvert, når jeg er sikker på at han er forelsket i meg også, da løsner jeg opp litt og blir "klissete" og litt masete/overøsende med komplimenter og sånt. Har heldigvis klart å holde en god balanse på dette nå og er i et forhold. Fortsatt forelsket og 😊 herregud jeg er heldig! Han var faktisk mer klein enn meg, men takket være tidligere erfaringer og lærdom har jeg valgt å se forbi det og tenkt at det er forelskelsen som snakker og dermed gitt han en sjanse selv om jeg et lite øyeblikk følte meg litt kvalt 😅 Anonymkode: 8f72d...625
monson Skrevet 24. februar 2023 #20 Skrevet 24. februar 2023 Elaine Marley skrev (3 timer siden): Jeg blir litt dust som helst vil gjemme meg bort for den jeg er forelsket i, er betatt av osv. Så virker jo helt sikkert som jeg ikke er interessert i det hele tatt. Det blir ikke mindre kleint om det er ute et sted og jeg plutselig snur om jeg ser han eller gjemmer meg bak en reol på en butikk for eksempel 😄 Da jeg var tenåring gjorde jeg flere teite ting. Det der med horoskop gjorde jeg også og måtte også finne ut om hans og mitt stjernetegn passet sammen. Jeg har også sendt kjærlighetsbrev til noen som absolutt ikke var forelsket i meg Uff, det var kleint husker jeg ER du en Tyr ?? 🙈🙈 Hilsen ei som er forelsket i en tyr, som har sagt han har vært interessert t i meg i årevis. Men, har unngått meg 😂😅 Jeg leser for øvrig horoskop, finner ut når de er født (altså klokkeslett), og legger inn i astrologi kartet og sjekker om vi matcher.. Jepp... Leser Tarot kort også 🙄😇 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå