Gå til innhold

hvordan få henne til og forstå

Anbefalte innlegg

Gjest King James II
Skrevet

siden det er mest kvinner her. Så spør jeg

hva er den beste måten og få en kvinne og forstå at man ikke er inntresert.

ingen ting jeg har sakt har hjelpt noe.

så er det noen som kan gi meg et råd for og få henne og forstå at jeg rett og slett ikke er inntresert i henne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Isabellas
Skrevet

du må si til henne at hun er ei flott dame, men ikke din type. Dere kan jo være venner, eller? Hvis ikke, så må du bare ignorer henne. Ikke svare på telefonen, ikke ta noe kontakt, og ikke svar på sms osv osv...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hva har du sagt da? Si det så tydelig som mulig, ikke småhint. Går ikke det får du prøve å snakke om andre damer når hun er tilstede. Eller si at du ikke tror på kjærligheten mellom mann og kvinne. Eller si at du ikke er klar for noe forhold.

Gjest Isabellas
Skrevet

Vel, da er det viktig å huske på hva han har sagt tidligere da, hvis han f eks sa før at han er klar for et forhold, så blir det rart å plutselig si noe annet. Å oppføre seg som en drittsekk for å få henne til å gjøre det slutt til sist, er egentlig bare slitsomt og dumt. Nei, foreslå å være bare venner eller bryte kontakten!

Gjest King James II
Skrevet

vel jeg sa at jeg var mer innteresert i en pest syk rotte en i henne.

men det brydde hun seg ikke om.

så jeg får vel begynne og overse henne.

Skrevet
vel jeg sa at jeg var mer innteresert i en pest syk rotte en i henne.

men det brydde hun seg ikke om.

så jeg får vel begynne og overse henne.

Det var veldig stygt sagt og hvis det er sant at du virkelig har sagt noe sånt til en jente og hun fortsatt er interessert i deg, lurer jeg virkelig på dere begge to. Ingen av dere kan være helt gode.

Gjest King James II
Skrevet

jeg vet det var styggt sakt,

men jeg har prøvd i 2 år nå for og få henne til og forstå at jeg ikke er innteresert

så derfor sa jeg det styggeste jeg kom på akkurat da.

og det hjalp ikke.

det er ikke noe jeg sier til folk..Men du kan jo tenke deg selv hvordan det er og ha et menneske du ikke er innteresert i hengende etter deg i 2 år.

Skrevet
siden det er mest kvinner her. Så spør jeg

hva er den beste måten og få en kvinne og forstå at man ikke er inntresert.

ingen ting jeg har sakt har hjelpt noe.

så er det noen som kan gi meg et råd for og få henne og forstå at jeg rett og slett ikke er inntresert i henne.

Det er jo utrolig, utrolig enkelt da (!):

Du sier "hei, du...vil gjerne få klargjort noe i forhold til deg/oss..bare sånn så du vet om det: jeg er ikke interesert i deg på romantisk plan/har ingen følelser overfor deg annet enn som en venn."

Og gå over til andre temaer hvis det blir pinlig.

Skrevet

Leser nå at du har hatt henne hengende over deg i 2 år og hun tar ikke hintet:

Da bør hun få høre dette:

"Du, jeg er overhode ikke interessert i deg...hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg har en helt annen jente i kikkerten."

Hvis hun ikke forstår det er hun stokk dum.

Gjest King James II
Skrevet

det har jeg gjort mange mange ganger....

Skrevet

hvis du har sagt det rett ut, men hun etter 2 år ennå ikke gir seg, så ville jeg ha satt spørsmålstegn ved den mentale helsen hennes.

Skrevet

Hvis du har sagt alle mulige stygge ting til henne og bedt henne om å forsvinne og hun ikke skjønner det, hva vil du at vi skal foreslå? At du skal få henne til å forsvinne på en annen måte? Hvis hun plager deg og henger etter deg kan du jo anmelde henne til politiet, så kanskje de kan ilegge henne besøksforbud?

Gjest King James II
Skrevet

det finnes faktisk en ting jeg kan gjøre...men det synnes jeg nesten er for drastisk og gjøre.

Gjest Bellatrix
Skrevet
det finnes faktisk en ting jeg kan gjøre...men det synnes jeg nesten er for drastisk og gjøre.

Hva da? Drepe henne? :ler:

Gjest King James II
Skrevet

Nei............ligge med beste vennina hennes

Gjest LoisLane
Skrevet

Man kan faktisk bli så desperat etter to år, Smurf.

Hvis hun virkelig, virkelig plager deg - anmeld henne.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Sånn at bestevenninna blir forelsket i deg isteden?

Gjest Bellatrix
Skrevet
Man kan faktisk bli så desperat etter to år, Smurf.

Hvis hun virkelig, virkelig plager deg - anmeld henne.

Ja, jeg vet. Men det er ikke så lurt å gjøre likevel.

Gjest LoisLane
Skrevet
Nei............ligge med beste vennina hennes

Tror du rote deg enda mer oppi det, da. Anbefales ikke. Er du interessert i bestevenninna, da?

Gjest King James II
Skrevet

Nei..........så det er derfor jeg sier det er litt drastisk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...