Rødstrupa Skrevet 23. februar 2023 #1 Del Skrevet 23. februar 2023 (endret) Hvor lenge må vi gjøre regning med at krigen varer? Hvordan blir veien videre? Endret 23. februar 2023 av Rødstrupa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A-hunter Skrevet 23. februar 2023 #2 Del Skrevet 23. februar 2023 I to til tre dager, jmf selveste Putin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 23. februar 2023 #3 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg vil si at ukrainerne har ganske god kontroll på situasjonen hvis de klarer å bryte gjennom til Azovhavet. Dette kommer muligens når de har fått de nye våpnene (og opplæring) til våren og bakken er blitt fast igjen. Putin har vært ganske vag på hva som er målet. Og det virker som om han setter stadig mer urealistiske krav til generalene. Hva som er godt nok for russerne er uklart. Jeg klarer heller ikke å se hva slags triks de kan ha igjen i ermet. Men bare fordi jeg ikke klarer å se det betyr det ikke at det ikke finnes noe. Poenget mitt er at atferden fra den kanten er fullstendig uforutsigbar. Garry Kasparov har hatt rett om Putin før. Den beste beskrivelsen hans er at Putin slettes ikke er en sjakkspiller men en pokerspiller som har dårlige kort og fantastisk god til å bløffe. Jeg håper han har rett nå også. Når det gjelder lengden på krigen så går det fortere jo flere og mer avanserte våpen Ukraina får. Men hvor fort kan i hvert fall ikke jeg si. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 24. februar 2023 #4 Del Skrevet 24. februar 2023 Håper de får jagerfly. Regner med at det kommer, de har jo piloter som får opplæring på vestlige fly i Storbritania. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå