Lassie Skrevet 25. desember 2005 #1 Skrevet 25. desember 2005 Sambo og jeg fikk en MP3-spiller hver til jul av hans foreldre. Den er kjøpt i Kina, men det står SONY NS-11 på den, og ser veldig ekte ut. Derfor trodde vi det også, men jeg finner ikke den aktuelle spilleren på Sony.com, så derfor tror jeg kanskje ikke det er ekte likevel. Uansett, den har 2GB står det, er liten og hendig - den er akkurat slik jeg har ønsket meg. MEN... Den funker ikke skikkelig. Det er usb på den, så den bare settes inn i usb-porten på PCen. Vi har fått lagt inn en del sanger på den, og den spiller litt. Men plutselig når en sang er ferdig, så slår den seg av og slår seg på igjen, akkurat som om den restarter seg... Det skjer etter samme sang hver eneste gang. Vi har søkt på nettet, vi har kikket på Cden som var med, vi har prøvd å formatere den ene mp3spilleren (og da tar den plutselig ikke mer enn 126mB står det!!), vi har prøvd å forandre på alle mulige innstillinger... Men den "restarter" seg hver eneste gang uansett hva vi gjør... Blir ganske frustrert.. Er det noen som har hørt om dette merket, eller er det bare en kopi? (Den ser veldig ekte ut...) Er det noen som har peiling hva vi kan gjøre for å få fikset den så den ikke restarter seg? Hadde det ikke vært for at den restarter seg så hadde det ellers vært en meget bra spiller sålangt!!
Gjest ArneP Skrevet 26. desember 2005 #2 Skrevet 26. desember 2005 Ser ut til at denne bare selges i asia, og at det er flere som har slitt med den. Men her er siden til en hjelpsom indisk nærd som kanskje er av interesse (altså siden, ikke nærden...): http://bb.domaindlx.com/goodsaint/
Lassie Skrevet 27. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2005 Takk takk, skal ta en titt på denne siden jeg.
Nella Skrevet 27. desember 2005 #4 Skrevet 27. desember 2005 Hvis det er et sony produkt ville jeg tatt en tlf til sony Norge. Er det dems produkt og det er noe feil vil de helt sikkert hjelpe dere. De fleste sånne store produsenter har verdensgaranti. Da får dere et nytt tilsvarende norsk produkt. Kjøpte mp3 spiller i usa som det var feil på da jeg kom hjem, ikke noe problem. Var philips og tror ikke sony er noe dårligere på de sakene der. Må nok ha kvittering da, men kanskje det går uten....
Lassie Skrevet 28. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 28. desember 2005 Da skal jeg jammen prøve det, da får jeg jo uansett vite om det er ekte Sony eller ikke Takk for tipset!
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #6 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har AKKURAT samme problem som deg, og er veldig nysgjerrig på om du har funnet ut noe!
Lassie Skrevet 4. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. januar 2006 Dette har jeg funnet ut: Det er en type Sony som selges kun i Asia, og den er ikke ekte-ekte Sony.. Mer har jeg ikke funnet ut, annet enn at det er noe dårlig billig-skvip... (Beklager svigermor, men det er dessverre det...)
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #8 Skrevet 5. januar 2006 Har du prøvd å laste firmware slik det står beskrevet i svaret fra ArneP? Eller kontaktet Sony? Hvor mange sanger får du spilt før den restarter seg? Min restarter seg på sang 11, som er den siste.
Cronos Skrevet 6. januar 2006 #9 Skrevet 6. januar 2006 Det er skummelt å kjøpe ting i Kina som tilsynelatende ligner på produkter man får kjøpt her hjemme (a la avansert elektronikk) uten at man positivt VET at det er ekte. Her er f.eks. noen SE-kopier man lett kan la seg lure av: http://www.clubsonyericsson.com/forum/inde...pic,3778.0.html
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #10 Skrevet 9. januar 2006 Det er nå så, men en mp3-spiller er jo ikke akkurat verdens største invistering. Men, Lassie, har du prøvd å laste firmware?
Lassie Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. januar 2006 Har ikke prøvd på min, men mannen prøvde på sin. Og den ble enda verre. Dessuten, nå går det ikke an å verken slå den av eller på nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå