AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Jeg kom hjem for et par dager siden og dama mi bruker dessverre alt for mye tid på TikTok så hun satt og bladde da jeg kom hjem. Plutselig hørte jeg en damestemme med noe "dating advice" som sa at man aldri måtte la en mann føle at han er bra nok (blant annet) og jeg reagerte og sa at det var ganske drøye greier. Dama mi sa da at slikt er det overalt på Tiktok og at det dukker opp hele tiden. Jeg synes det var "interessant" så jeg googlet dette og fant noen artikler om "toxic tik tok" og joda, det er en greie. Beware #ToxicTikTok: the creators giving out terrible dating advice | Mashable Jeg søkte litt på tiktok og fant haugevis av damer som kunne gi råd om hvordan man kan manipulere og ødelegge menn og slikt. Hvorfor er det ikke mer fokus på slikt? Jeg var ikke klar over hvor ille det var, selv om jeg vet at mange av "dagens kvinner" er helt ødelagte. How the 'stay toxic' TikTok trend could have an impact on IRL dating | Metro News Hadde det vært slik at man måtte aktivt lete etter slikt hadde det vært en ting, men disse syke kvinnene dukker jo opp i "feeden" til unge jenter som fort kan ende opp med å bli påvirket av tips om hvordan man kan manipulere og denslags som de får av andre prinsesser. Jeg var virkelig ikke klar over dette og mannlige "incels" er jo ingenting mot dette. Det var sjokkerende (tja) mye av det. Da jeg så kommentarer på disse videoene var det klart at både avsender og publikum var kvinner. Er dette en kvinnegreie? Gudbedre, "sosiale medier" blir verre og verre. Anonymkode: a0fd0...12e 9
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Mannlige incels begår terrorangrep og dreper og voldtar, og oppfordrer andre mannlige incels til å begå terrorangrep og drap og voldtekter. Ikke gjør dette til en menn vs kvinner. Menn er værst, ferdig snakka. Det er forferdelig de videoene du linker til, og som du ser får de hard motsnakk og reaksjoner fra andre kvinner. De har ingen fans, i motsetning til f eks Andrew Tate som har stor mannlig fanbase verden rundt. I tillegg til mannlige så eksisterer det kvinnelige sosiopater og sadister og det eksisterer også så mentalt skada personer og narsisisster med et sykt behov for oppmerksomhet, som for eksempel de som står frem på tiktok og mener at de er Madeleine McCann, eller som for eksempel de damene som kommer med fiendtlige uttalelser om menn. De fleste av dem kan man heldigvis avfeie som troll som gjør et sosialt eksperiment om hvordan det blir mottatt om de sier 10% av så ille ting om menn som Andrew Tate gjør om damer. Sosiale medier er det som er farlig for samfunnet. Første gang jeg lastet ned tiktok kom det også opp skadelig innhold, Andrew Tate var en av videoene i tillegg til andre mannlige datingguruer som hatet på selvstendige damer, likestilling og oppfordret menn til å negge damer (være nedsettende og bryte ned damer de dater). Apper som tiktok og andre kanaler som aksepterer skadelige holdninger samme hvilket kjønn det kommer fra bør ta mer ansvar og slutte å tillate sånt innhold i det hele tatt Anonymkode: 7354e...bff 5 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 @Jegern Puahate Anonymkode: d8682...d08
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): @Jegern Puahate Anonymkode: d8682...d08 Nå får du muligheten til å være anti-woke igjen og gi kvinner skylda for hvor fæl verden er for gubbeveldet. Anonymkode: d8682...d08
Macro Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannlige incels begår terrorangrep og dreper og voldtar, og oppfordrer andre mannlige incels til å begå terrorangrep og drap og voldtekter. Ikke gjør dette til en menn vs kvinner. Menn er værst, ferdig snakka. Det er forferdelig de videoene du linker til, og som du ser får de hard motsnakk og reaksjoner fra andre kvinner. De har ingen fans, i motsetning til f eks Andrew Tate som har stor mannlig fanbase verden rundt. I tillegg til mannlige så eksisterer det kvinnelige sosiopater og sadister og det eksisterer også så mentalt skada personer og narsisisster med et sykt behov for oppmerksomhet, som for eksempel de som står frem på tiktok og mener at de er Madeleine McCann, eller som for eksempel de damene som kommer med fiendtlige uttalelser om menn. De fleste av dem kan man heldigvis avfeie som troll som gjør et sosialt eksperiment om hvordan det blir mottatt om de sier 10% av så ille ting om menn som Andrew Tate gjør om damer. Sosiale medier er det som er farlig for samfunnet. Første gang jeg lastet ned tiktok kom det også opp skadelig innhold, Andrew Tate var en av videoene i tillegg til andre mannlige datingguruer som hatet på selvstendige damer, likestilling og oppfordret menn til å negge damer (være nedsettende og bryte ned damer de dater). Apper som tiktok og andre kanaler som aksepterer skadelige holdninger samme hvilket kjønn det kommer fra bør ta mer ansvar og slutte å tillate sånt innhold i det hele tatt Anonymkode: 7354e...bff Snakk om å motsi seg selv. 5 1 7
Sphere Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 Jeg har interessert meg litt i denne radikaliseringen både av menn og kvinner, og TikTok har vel vist seg å være radikaliseringens høyborg. Kill all men/All men are trash på den ene siden, og Tate-fanboys på den andre. Regelrett skremmende retorikk, og her er kjønnene like ille. Men her snakkes det om radikaliseringen som skjer blant kvinner, så la oss holde oss her. Jeg kan bli negativt overrasket over hvordan menn fremstilles her på KG også, men det er ingenting mot hva som foregår på TikTok. Dating Coacher og influencere med en mengde følgere som kommer med råd om hvordan man basically kan ødelegge menn, og de høster ekstreme mengder med likes og støttende kommentarer. «Stay Toxic». En del kvinner som har fått nok av dette tullet, og som har begynt å snakke menns sak, blir forsøkt mobbet bort og masserapportert. Helt ville tilstander. Det er pokker ikke rart at mange menn ikke gidder å date lenger dersom de detter ned i den avgrunnen der. Her læres alt. Spill, manipulasjon, gaslighting, bryte ned menn, utroskap, osv. Og sender mange unge menn rett i armene til folk som Tate. Jeg er veldig lite for sensur. Jeg synes i prinsippet at det skal mye til før en TikTok-post skal slettes. Det som skuffer er jo at det er såpass mange som omfavner dette dritet. Kjønnskamp har blitt en svær greie på TikTok. Menn som argumenterer mot Tate-fanboys sine poster blir kalt Soyboys og lignende, mens kvinner som argumenterer mot Kill all men-gjengen blir kalt Pick me girls. Og blir hetset, og forsøkt utestengt ved masserapportering. Den skeive fordelingen når det gjelder utestengelser på TikTok spiller bare rett i hendene på Tate-fanboysa. Håpet er at vi etterhvert våkner opp fra dette idiotiet, og skjønner at vi ikke er i kamp, men at vi heller skal spille hverandre gode. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #7 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannlige incels begår terrorangrep og dreper og voldtar, og oppfordrer andre mannlige incels til å begå terrorangrep og drap og voldtekter. Ikke gjør dette til en menn vs kvinner. Menn er værst, ferdig snakka. Det er forferdelig de videoene du linker til, og som du ser får de hard motsnakk og reaksjoner fra andre kvinner. De har ingen fans, i motsetning til f eks Andrew Tate som har stor mannlig fanbase verden rundt. I tillegg til mannlige så eksisterer det kvinnelige sosiopater og sadister og det eksisterer også så mentalt skada personer og narsisisster med et sykt behov for oppmerksomhet, som for eksempel de som står frem på tiktok og mener at de er Madeleine McCann, eller som for eksempel de damene som kommer med fiendtlige uttalelser om menn. De fleste av dem kan man heldigvis avfeie som troll som gjør et sosialt eksperiment om hvordan det blir mottatt om de sier 10% av så ille ting om menn som Andrew Tate gjør om damer. Sosiale medier er det som er farlig for samfunnet. Første gang jeg lastet ned tiktok kom det også opp skadelig innhold, Andrew Tate var en av videoene i tillegg til andre mannlige datingguruer som hatet på selvstendige damer, likestilling og oppfordret menn til å negge damer (være nedsettende og bryte ned damer de dater). Apper som tiktok og andre kanaler som aksepterer skadelige holdninger samme hvilket kjønn det kommer fra bør ta mer ansvar og slutte å tillate sånt innhold i det hele tatt Anonymkode: 7354e...bff Kanskje du skal ta ditt eget råd? TS hadde bare én liten setning om dette mens du sammenligner og kjører kjønnskamp i lange baner. Anonymkode: 75a9a...f43 2
ClausSaus Skrevet 23. februar 2023 #8 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mannlige incels begår terrorangrep og dreper og voldtar, og oppfordrer andre mannlige incels til å begå terrorangrep og drap og voldtekter. Ikke gjør dette til en menn vs kvinner. Menn er værst, ferdig snakka. Det er forferdelig de videoene du linker til, og som du ser får de hard motsnakk og reaksjoner fra andre kvinner. De har ingen fans, i motsetning til f eks Andrew Tate som har stor mannlig fanbase verden rundt. I tillegg til mannlige så eksisterer det kvinnelige sosiopater og sadister og det eksisterer også så mentalt skada personer og narsisisster med et sykt behov for oppmerksomhet, som for eksempel de som står frem på tiktok og mener at de er Madeleine McCann, eller som for eksempel de damene som kommer med fiendtlige uttalelser om menn. De fleste av dem kan man heldigvis avfeie som troll som gjør et sosialt eksperiment om hvordan det blir mottatt om de sier 10% av så ille ting om menn som Andrew Tate gjør om damer. Sosiale medier er det som er farlig for samfunnet. Første gang jeg lastet ned tiktok kom det også opp skadelig innhold, Andrew Tate var en av videoene i tillegg til andre mannlige datingguruer som hatet på selvstendige damer, likestilling og oppfordret menn til å negge damer (være nedsettende og bryte ned damer de dater). Apper som tiktok og andre kanaler som aksepterer skadelige holdninger samme hvilket kjønn det kommer fra bør ta mer ansvar og slutte å tillate sånt innhold i det hele tatt Anonymkode: 7354e...bff Det sedvanlige feministiske pisspreiket… Langt flere mennesker blir drept i ulykker knyttet til åpning av champagneflasker enn i terrorangrep begått av incels, på tross av at det finnes millioner av incels på verdensbasis. Enda mange flere blir drept av bier og veps. Du sprer rett og slett dumheter. Incels er for alle praktiske formål harmløse. 1
Jegern Puahate Skrevet 23. februar 2023 #9 Skrevet 23. februar 2023 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Nå får du muligheten til å være anti-woke igjen og gi kvinner skylda for hvor fæl verden er for gubbeveldet. Anonymkode: d8682...d08 Gadd ikke å se videoen men kan presisere at jeg som anti-woke er generelt sett fan av kvinner. Selvsagt er det mye adferdsmessig grums å ta tak i, som sikkert videoen er inne på, men helhetlig er kvinner på visse måter bedre enn menn. Ikke i en latterlig simp-forstand men snarere at de produserer mindre harme enn menn. En kvinne kan såre ens følelser og sånn mens en mann er mer sannsynlig til å skade\drepe en. Således synes jeg det er synd at wokebevegelsen vil definere bort hele kjønnet samtidig som de forsøker å fremstille kvinner som like voldskabable som menn, noe som er uforsvarlig ift den virklelige verden. Med anti-wokistisk hilsen, Jegern. Endret 23. februar 2023 av Jegern Puahate 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #10 Skrevet 23. februar 2023 Off topic kanskje- men algoritmen til TikTok vil gi deg det du liker å se på- ser lengst på osv… Jeg feks har aldri fått opp noe sånt.. Så dama di liker dette😄 Anonymkode: d2c08...cc6 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 Jegern Puahate skrev (59 minutter siden): Gadd ikke å se videoen men kan presisere at jeg som anti-woke er generelt sett fan av kvinner. Selvsagt er det mye adferdsmessig grums å ta tak i, som sikkert videoen er inne på, men helhetlig er kvinner på visse måter bedre enn menn. Ikke i en latterlig simp-forstand men snarere at de produserer mindre harme enn menn. En kvinne kan såre ens følelser og sånn mens en mann er mer sannsynlig til å skade\drepe en. Således synes jeg det er synd at wokebevegelsen vil definere bort hele kjønnet samtidig som de forsøker å fremstille kvinner som like voldskabable som menn, noe som er uforsvarlig ift den virklelige verden. Med anti-wokistisk hilsen, Jegern. simp Anonymkode: 33c01...da5 5
Rosakatt Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 Toxic er toxic uansett om kvinner eller menn utfører det, veldig synd om noen ser slike videoer og genuint begynner å gjøre det. Så ikke videoen, det første argumentet hun har, er at det er synd med sånn oppførsel, fordi det er maskulin oppførsel, å kvinner kan ikke ha maskulin oppførsel?? 😅 Men ja, nei til toxic, nei til radikalisering osv
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 3 hours ago, Rosakatt said: Toxic er toxic … Ikke på norsk, da. Anonymkode: bdecf...ab6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 Sphere skrev (12 timer siden): Jeg har interessert meg litt i denne radikaliseringen både av menn og kvinner, og TikTok har vel vist seg å være radikaliseringens høyborg. Kill all men/All men are trash på den ene siden, og Tate-fanboys på den andre. Regelrett skremmende retorikk, og her er kjønnene like ille. Men her snakkes det om radikaliseringen som skjer blant kvinner, så la oss holde oss her. Jeg kan bli negativt overrasket over hvordan menn fremstilles her på KG også, men det er ingenting mot hva som foregår på TikTok. Dating Coacher og influencere med en mengde følgere som kommer med råd om hvordan man basically kan ødelegge menn, og de høster ekstreme mengder med likes og støttende kommentarer. «Stay Toxic». En del kvinner som har fått nok av dette tullet, og som har begynt å snakke menns sak, blir forsøkt mobbet bort og masserapportert. Helt ville tilstander. Det er pokker ikke rart at mange menn ikke gidder å date lenger dersom de detter ned i den avgrunnen der. Her læres alt. Spill, manipulasjon, gaslighting, bryte ned menn, utroskap, osv. Og sender mange unge menn rett i armene til folk som Tate. Jeg er veldig lite for sensur. Jeg synes i prinsippet at det skal mye til før en TikTok-post skal slettes. Det som skuffer er jo at det er såpass mange som omfavner dette dritet. Kjønnskamp har blitt en svær greie på TikTok. Menn som argumenterer mot Tate-fanboys sine poster blir kalt Soyboys og lignende, mens kvinner som argumenterer mot Kill all men-gjengen blir kalt Pick me girls. Og blir hetset, og forsøkt utestengt ved masserapportering. Den skeive fordelingen når det gjelder utestengelser på TikTok spiller bare rett i hendene på Tate-fanboysa. Håpet er at vi etterhvert våkner opp fra dette idiotiet, og skjønner at vi ikke er i kamp, men at vi heller skal spille hverandre gode. Veldig bra innlegg, spesielt for meg som ikke kjenner (eller kjente) tiktok. Det er virkelig noe av det verste jeg har sett, ikke fordi det er sååå grusomt men fordi det er så normalisert. Det jeg så av kommentarer på disse videoene var av typen "yass you go girl! Girlpower!". Fritt sitert, men det var tusener av kommentarer som heiet på disse galningene som beskriver hvordan man best kan knuse selvbildet til menn og denslags. Jeg kjenner ikke til ting så mye som deg, så om du har mer å bidra med hadde det vært interessant! Det jeg fant da jeg begynte å søke litt var skremmende dog. Det du beskriver (uthevet) er inntrykket jeg ble sittende igjen med også. Hadde det vært en liten minoritet med gærninger hadde jeg ikke blitt sjokkert, men det er tydeligvis greit og fint og flott å manipulere, gaslighte, bryte ned menn, utroskap etc. Som du sier; det er ikke rart at noen menn "radikaliseres". Når det er sagt har jeg aldri sett noe lignende fra menn, der menn heies frem for å være mest mulig ondsinnet. Jeg klarte ikke å finne noe slikt på tiktok heller, men igjen; jeg er ny der. Det finnes helt sikkert lukkede forum og enkeltindivider med grusomme meninger og holdninger mot kvinner, men skalaen her sjokkerte meg da jeg begynte å lete etter dette. Ellers enig i at sensur er en skikkelig uting og at det meste går seg til, men hva skjer egentlig om en slik gruppe (i dette tilfellet radikaliserte og syke kvinner) får lov til å hause hverandre opp og ikke bli motsagt? Jeg er ikke fremmed for stygge ting på internett, men som regel er det motstemmer og hvis noe blir ille nok så havner det i media (slik som "incel-problemet" har blitt hypet opp og der man har haugevis av menn som jobber mot "incels" selv om de fleste av dem bare virker som resignerte menn og gutter som ufrivillig har falt utenfor datingmarkedet) Hvis du har noen videoer som er like ille fra menn så kan du dele dem også. Det er som sagt godt mulig at det finnes på tiktok, men skrekkeksemplene jeg fant var "girlpower"-kvinner. Del gjerne noen skrekkeksempler fra begge kjønn, så unngår vi kjønnskamp Det hadde vært interessant å se eventuelle forskjeller i kommentarer etc. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Off topic kanskje- men algoritmen til TikTok vil gi deg det du liker å se på- ser lengst på osv… Jeg feks har aldri fått opp noe sånt.. Så dama di liker dette😄 Anonymkode: d2c08...cc6 Hun er dessverre en kvinne av sin generasjon og når hun kjeder seg på jobb (jobber mye nattevakter i helsetjenesten) bruker hun fryktelig mye tid på TikTok, som jeg frem til nå har sett på som ganske uskyldig. Normalt når hun sitter og scroller kommer det opp romantiske videoer som hun kan drømme seg bort i, hun er den typen, men hun er definitivt ikke noen "kill all men". At hun har sett mye "datingvideoer" fra kvinneperspektiv er nok helt sikkert. Hun holdt på med dette før vi møttes for 2,5 år siden også. Avhengig av tiktok 😅 Det du sier er litt interessant dog, algoritmen til tiktok. De måler visstnok hvor lenge man ser på en video før man blar til neste, og så havner man i en feedback loop. Veldig skadelig og skremmende, og også noe jeg ikke visste før for noen dager siden... The dark side of TikTok's algorithm - ABC News Jeg er helt sikker på at hun ikke LIKER dette, i den forstand at hun støtter det på noen måte, men at hun bruker mye tid på "jentegreier" som å se på tullete "romantiske videoer" og slikt er sikkert. Og dette er jo litt av det som er skummelt også; hun er en typisk jente som fantaserer i overkant mye om "romantikk" og "tiktok-forhold" og denslags, så hun er nok lett påvirkelig på mange måter. Jeg kjenner henne godt, og hennes styrker, svakheter, gode og dårlige sider. Jeg kan garantere at hun ikke "aktivt" oppsøker slikt 😉 Anonymkode: a0fd0...12e 1
Rosakatt Skrevet 24. februar 2023 #15 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke på norsk, da. Anonymkode: bdecf...ab6 Forstår, men det er på engelsk jeg har fått begrepet servert, så naturligvis ordet jeg knytter det til Når vi blir utsatt så heftig av engelsk, mulig andre språk også, så sniker begrep seg in And I'm pretty sure I read somewhere, that it's allowed to write in english on Kvinneguiden
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #16 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Veldig bra innlegg, spesielt for meg som ikke kjenner (eller kjente) tiktok. Det er virkelig noe av det verste jeg har sett, ikke fordi det er sååå grusomt men fordi det er så normalisert. Det jeg så av kommentarer på disse videoene var av typen "yass you go girl! Girlpower!". Fritt sitert, men det var tusener av kommentarer som heiet på disse galningene som beskriver hvordan man best kan knuse selvbildet til menn og denslags. Jeg kjenner ikke til ting så mye som deg, så om du har mer å bidra med hadde det vært interessant! Det jeg fant da jeg begynte å søke litt var skremmende dog. Det du beskriver (uthevet) er inntrykket jeg ble sittende igjen med også. Hadde det vært en liten minoritet med gærninger hadde jeg ikke blitt sjokkert, men det er tydeligvis greit og fint og flott å manipulere, gaslighte, bryte ned menn, utroskap etc. Som du sier; det er ikke rart at noen menn "radikaliseres". Når det er sagt har jeg aldri sett noe lignende fra menn, der menn heies frem for å være mest mulig ondsinnet. Jeg klarte ikke å finne noe slikt på tiktok heller, men igjen; jeg er ny der. Det finnes helt sikkert lukkede forum og enkeltindivider med grusomme meninger og holdninger mot kvinner, men skalaen her sjokkerte meg da jeg begynte å lete etter dette. Ellers enig i at sensur er en skikkelig uting og at det meste går seg til, men hva skjer egentlig om en slik gruppe (i dette tilfellet radikaliserte og syke kvinner) får lov til å hause hverandre opp og ikke bli motsagt? Jeg er ikke fremmed for stygge ting på internett, men som regel er det motstemmer og hvis noe blir ille nok så havner det i media (slik som "incel-problemet" har blitt hypet opp og der man har haugevis av menn som jobber mot "incels" selv om de fleste av dem bare virker som resignerte menn og gutter som ufrivillig har falt utenfor datingmarkedet) Hvis du har noen videoer som er like ille fra menn så kan du dele dem også. Det er som sagt godt mulig at det finnes på tiktok, men skrekkeksemplene jeg fant var "girlpower"-kvinner. Del gjerne noen skrekkeksempler fra begge kjønn, så unngår vi kjønnskamp Det hadde vært interessant å se eventuelle forskjeller i kommentarer etc. Hun er dessverre en kvinne av sin generasjon og når hun kjeder seg på jobb (jobber mye nattevakter i helsetjenesten) bruker hun fryktelig mye tid på TikTok, som jeg frem til nå har sett på som ganske uskyldig. Normalt når hun sitter og scroller kommer det opp romantiske videoer som hun kan drømme seg bort i, hun er den typen, men hun er definitivt ikke noen "kill all men". At hun har sett mye "datingvideoer" fra kvinneperspektiv er nok helt sikkert. Hun holdt på med dette før vi møttes for 2,5 år siden også. Avhengig av tiktok 😅 Det du sier er litt interessant dog, algoritmen til tiktok. De måler visstnok hvor lenge man ser på en video før man blar til neste, og så havner man i en feedback loop. Veldig skadelig og skremmende, og også noe jeg ikke visste før for noen dager siden... The dark side of TikTok's algorithm - ABC News Jeg er helt sikker på at hun ikke LIKER dette, i den forstand at hun støtter det på noen måte, men at hun bruker mye tid på "jentegreier" som å se på tullete "romantiske videoer" og slikt er sikkert. Og dette er jo litt av det som er skummelt også; hun er en typisk jente som fantaserer i overkant mye om "romantikk" og "tiktok-forhold" og denslags, så hun er nok lett påvirkelig på mange måter. Jeg kjenner henne godt, og hennes styrker, svakheter, gode og dårlige sider. Jeg kan garantere at hun ikke "aktivt" oppsøker slikt 😉 Anonymkode: a0fd0...12e Ja det er skummelt med den algoritmen- man kan lett bli hjernevasket på den måten🙈 Anonymkode: d2c08...cc6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #17 Skrevet 24. februar 2023 12 minutter siden, Rosakatt said: Forstår, men det er på engelsk jeg har fått begrepet servert, så naturligvis ordet jeg knytter det til Når vi blir utsatt så heftig av engelsk, mulig andre språk også, så sniker begrep seg in And I'm pretty sure I read somewhere, that it's allowed to write in english on Kvinneguiden Tonic betyr jo giftig på norsk, også begrepsmessig, så hvorfor ikke bare bruke det i stedet? Ser av retningslinjene at man kan skrive på engelsk her. En uting, spør du meg, men nå skrev du jo ikke på engelsk forøvrig. For mine øyne og ører er det både latterlig og illevarslende å flette inn engelske ord i norsk uten grunn. Mye å gremmes over her inne, altså, eller mye gringe her, som du sikkert ville sagt. Anonymkode: bdecf...ab6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå