Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fått noen likes og én kommentar på et nytt profilbilde, inkludert en venninne til en venninne som jeg har møtt 3-4 ganger, senest ute på byen tidligere i år. Var litt usikker på om hun viste litt interesse ute på byen, hun virket ikke så full. Da havnet fingeren min i munnen hennes, hun som tok hånda mi. Hun har hjerte-likt profilbildet mitt og kommentert noe om at jeg er den kjekkeste her vi bor pluss hjerteemojier. Litt overraskende mtp at jeg bare har møtt henne noen få ganger i festsammenheng og en gang ute på byen, og så er hun den eneste som har kommentert, det er hjerter osv. 

Det kan godt være at dette er vanlig overfor venner, men ville vært mer naturlig om det var venninna hennes, som jeg har kontakt med flere ganger i uka. Handler ikke om likes for likes etc. Hun legger aldri ut noe, bytter omtrent aldri profilbilde og ser ut til at man ikke kan gratulere henne med dagen engang.

Noe som gjør dette ekstra spesielt er at hun er 22 og jeg er 38. Venninna som er bindeleddet er 27. Var ute med disse to og en av mine kompiser på 44, men han dro tidligere enn oss. Da det bare var oss tre igjen skulle vi inn på et nytt utested, og der var det bare jeg som måtte vise legitimasjon. Folk blir "alltid" overrasket over hvor gammel jeg er. 22-åringen ser neppe på meg som en gamling utenom alderen, om hun vet/husker hvor gammel jeg er.

Jeg trenger egentlig ikke å gjøre så mye med dette, men nysgjerrig på om dette kan/bør tolkes som interesse utover det vennskapelige.

Endret av norw
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du interessert i å vite om det er interesse fra hennes side der mer enn ut over det vennskapelige? Du er snart 40, du vurderer vel ikke å bli med på noe mer enn vennskapelig med en 20 åring uansett?

Du har sagt før at damene du henger med på fylla er unge og fulle av issues. Så da regner jeg med at du er klar over ditt ansvar som voksen her til å uke involvere deg seksuelt med noen av disse ungjentene.

Anonymkode: 13143...0c0

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så da regner jeg med at du er klar over ditt ansvar som voksen her til å uke involvere deg seksuelt med noen av disse ungjentene.

Å ikke involvere deg**

Autocorrect feil

Skrevet
norw skrev (47 minutter siden):

Da havnet fingeren min i munnen hennes, hun som tok hånda.

Wtf??

Anonymkode: c65f9...00e

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er du interessert i å vite om det er interesse fra hennes side der mer enn ut over det vennskapelige? Du er snart 40, du vurderer vel ikke å bli med på noe mer enn vennskapelig med en 20 åring uansett?

Du har sagt før at damene du henger med på fylla er unge og fulle av issues. Så da regner jeg med at du er klar over ditt ansvar som voksen her til å uke involvere deg seksuelt med noen av disse ungjentene.

Nå er jo en kvinne på 22 også voksen, så hun må kunne ta vare på seg selv, men enig i at aldersforskjellen her er latterlig stor.

Anonymkode: 3ba72...d3f

Gjest Mysticgirl
Skrevet
norw skrev (55 minutter siden):

Fått noen likes og én kommentar på et nytt profilbilde, inkludert en venninne til en venninne som jeg har møtt 3-4 ganger, senest ute på byen tidligere i år. Var litt usikker på om hun viste litt interesse ute på byen, hun virket ikke så full. Da havnet fingeren min i munnen hennes, hun som tok hånda mi. Hun har hjerte-likt profilbildet mitt og kommentert noe om at jeg er den kjekkeste her vi bor pluss hjerteemojier. Litt overraskende mtp at jeg bare har møtt henne noen få ganger i festsammenheng og en gang ute på byen, og så er hun den eneste som har kommentert, det er hjerter osv. 

Det kan godt være at dette er vanlig overfor venner, men ville vært mer naturlig om det var venninna hennes, som jeg har kontakt med flere ganger i uka. Handler ikke om likes for likes etc. Hun legger aldri ut noe, bytter omtrent aldri profilbilde og ser ut til at man ikke kan gratulere henne med dagen engang.

Noe som gjør dette ekstra spesielt er at hun er 22 og jeg er 38. Venninna som er bindeleddet er 27. Var ute med disse to og en av mine kompiser på 44, men han dro tidligere enn oss. Da det bare var oss tre igjen skulle vi inn på et nytt utested, og der var det bare jeg som måtte vise legitimasjon. Folk blir "alltid" overrasket over hvor gammel jeg er. 22-åringen ser neppe på meg som en gamling utenom alderen, om hun vet/husker hvor gammel jeg er.

Jeg trenger egentlig ikke å gjøre så mye med dette, men nysgjerrig på om dette kan/bør tolkes som interesse utover det vennskapelige.

Jeg vil tro hun liker deg godt og synes du er fin, ellers hadde hun ikke kommentert det.  :) 

Skrevet

Det virker rart å kommentere sånn uten å være interessert på et eller annet vis.

Så får du vurdere aldersforskjellen selv, men nesten 20 år forskjell er veldig mye. Ikke sikkert at hun husker hvor gammel du er om du ser ung ut.

Anonymkode: 4fb30...fac

• Nyttig 1
Skrevet

Hun liker deg, og gjør deg oppmerksom på det.

Anonymkode: 98472...090

• Nyttig 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva  er problemet ditt? Jeg er selv sammen med en som er 14 år yngre enn meg og det går strålende. Hun er jo voksen`?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå er jo en kvinne på 22 også voksen, så hun må kunne ta vare på seg selv, men enig i at aldersforskjellen her er latterlig stor.

Nei det er hun ikke. Hverken hjernen eller kroppen er ferdig utviklet.

• Nyttig 4
Skrevet

Jeg er sammen med en 12 år yngre mann. No big deal. Beste forholdet ever. Det har med kjemi å gjøre.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er da ikke 14 år.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg synes det er interessant, akkurat som at det er interessant om en mann på 60 er interessert, selv om jeg er hetero.

Husker ikke hva jeg har fortalt før, men 27-åringen har noen "utfordringer". Da jeg var ute med disse to sa 22-åringen noe om at 27-åringen er en tolvåring. Mulig at jeg har nevnt det før.

Skrevet
Mysticgirl skrev (25 minutter siden):

Hva  er problemet ditt? Jeg er selv sammen med en som er 14 år yngre enn meg og det går strålende. Hun er jo voksen`?

Lucky me 😎

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare på KG er man barn til fylte 25 år, når pannelappen er ferdig utviklet.

Herlighet!

Skrevet

Nå viser det seg at vi skal på samme fest i morgen. Jaja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er da ikke 14 år.

Nei hun er 22 og hverken kroppen eller hjernen er ferdig utviklet da.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei hun er 22 og hverken kroppen eller hjernen er ferdig utviklet da.

Regner med du mener at myndighetsalderen burde settes til 25, da eller?

Skrevet (endret)

Men husk du er snart 40, du er den mest voksne her. Hun har nesten hele 20 årene forran seg, kanskje hun vil ha barn, men kanskje ikke nå osv 

Liker du henne? For andre grunner enn at hun er ung 

Husk å nevn alderen din, om det er uklart

Endret av Rosakatt
Skrevet
Rosakatt skrev (4 timer siden):

Men husk du er snart 40, du er den mest voksne her. Hun har nesten hele 20 årene forran seg, kanskje hun vil ha barn, men kanskje ikke nå osv 

Liker du henne? For andre grunner enn at hun er ung 

Husk å nevn alderen din, om det er uklart

Jeg trenger som sagt ikke å gjøre noe med dette, jeg lurer mest fordi det er interessant å vite om dette er tegn på interesse, akkurat som at det er interessant å vite om en mann på 60 er interessert. Og hvis det virker som at hun er interessert, er det greit å ha i bakhodet når vi treffes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...