shab Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Hei! Jeg vil flytte boliglånet mitt. Banken min er irriterende, lite rause og mangel på vilje til å hjelpe. Det tar også veldig lang tid å få svar. Får f.eks ikke avdragsfrihet eller lagt inn noe forbrukslån i boliglånet selv om jeg har rom for det (trenger ingen kommentarer rundt dette).
Druid Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 shab skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg vil flytte boliglånet mitt. Banken min er irriterende, lite rause og mangel på vilje til å hjelpe. Det tar også veldig lang tid å få svar. Får f.eks ikke avdragsfrihet eller lagt inn noe forbrukslån i boliglånet selv om jeg har rom for det (trenger ingen kommentarer rundt dette). Bulder bank er automat/mobil banken til Sparebanken Vest. Ønsker du kundeservice, og hjelp, er ikke Bulder Bank for deg, da velger du Sparebanken Vest.
Rucula Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 Jeg har bulderbank. Det er helt greit. Konkurransedyktige priser
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 Bulder bank er lavprismerket til Sparebanken Vest. De satser på kunder som klarer alt selv på mobil. Hvis du trenger å snakke med en kundebehandler og har behov som ikke er helt standard er nok ikke dette banken for deg. Anonymkode: 3325a...1bf
shab Skrevet 23. februar 2023 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2023 Druid skrev (57 minutter siden): Bulder bank er automat/mobil banken til Sparebanken Vest. Ønsker du kundeservice, og hjelp, er ikke Bulder Bank for deg, da velger du Sparebanken Vest. Trenger ikke hjelp i den forstand. Mer at det ble mye styr når jeg søkte om avdragsfrihet. Gjerrig rådgiver i min lokalbank som nærmer seg pensjonsalder og ikke henger helt med i den digitale utviklingen.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 Bulder vil ikke ha meg. De mener jeg tjener for lite. Rart at jeg fikk lån i utgangspunktet til en mye høyere rente da, i moderbanken! Anonymkode: 7e261...e47
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 Tilbyr Boulder bank mellomfinansiering dersom man skal bytte bolig? Hvordan er det å søke/få innvilget lån til større bolig der? Anonymkode: bf106...0d8
Million Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 Jeg har Bulder Bank til boliglån og sparekonto (med ok bra rente). Mine andre bankkontoer og kort og brukskonto har jeg fremdeles i Dnb. Jeg er godt fornøyd med Bulder Bank pga prisene. Men alt skjer på mobilen og de regner med at du klarer det meste selv. Det finnes en knapp å trykke på som heter "Pause lånet" når man ser på boliglånet sitt, og der kan man selv velge antall måneder osv med avdragsfrihet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 Så bra at det finnes en slik bank. Det var derfor jeg gikk til Skandiabanken, som nå er S-banken og blitt kjøpt opp av DNB. Har ikke oppdaget så mange endringer ennå etter oppkjøpet, men når det skjer blir det Bulder her også. Anonymkode: 62415...20f
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tilbyr Boulder bank mellomfinansiering dersom man skal bytte bolig? Hvordan er det å søke/få innvilget lån til større bolig der? Anonymkode: bf106...0d8 Bulder tilbyr mellomfinansiering, men jeg har ingen erfaring med det selv. Anonymkode: b0296...c12
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 Vi har akkurat byttet til Bulder og er veldig fornøyd. Synes faktisk at det er en fordel å kunne gjøre det meste via telefonen. Anonymkode: ae7f8...933
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #12 Skrevet 12. mars 2023 Noen som kriteriene for å få lån der? Jeg ser at selvstendige næringsdrivende ikke får lov, men uføre får. Hva skjer om man jobber som vikar eller i et årsvikariat? Må man ha fast jobb. Anonymkode: 0495c...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå