Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg vil flytte boliglånet mitt. Banken min er irriterende, lite rause og mangel på vilje til å hjelpe. Det tar også veldig lang tid å få svar. Får f.eks ikke avdragsfrihet eller lagt inn noe forbrukslån i boliglånet selv om jeg har rom for det (trenger ingen kommentarer rundt dette).

Videoannonse
Annonse
Skrevet
shab skrev (1 minutt siden):

Hei! Jeg vil flytte boliglånet mitt. Banken min er irriterende, lite rause og mangel på vilje til å hjelpe. Det tar også veldig lang tid å få svar. Får f.eks ikke avdragsfrihet eller lagt inn noe forbrukslån i boliglånet selv om jeg har rom for det (trenger ingen kommentarer rundt dette).

Bulder bank er automat/mobil banken til Sparebanken Vest. 
Ønsker du kundeservice, og hjelp, er ikke Bulder Bank for deg, da velger du Sparebanken Vest.

Skrevet

Jeg har bulderbank. Det er helt greit. Konkurransedyktige priser

Skrevet

Bulder bank er lavprismerket til Sparebanken Vest. De satser på kunder som klarer alt selv på mobil. Hvis du trenger å snakke med en kundebehandler og har behov som ikke er helt standard er nok ikke dette banken for deg.

Anonymkode: 3325a...1bf

Skrevet
Druid skrev (57 minutter siden):

Bulder bank er automat/mobil banken til Sparebanken Vest. 
Ønsker du kundeservice, og hjelp, er ikke Bulder Bank for deg, da velger du Sparebanken Vest.

Trenger ikke hjelp i den forstand. Mer at det ble mye styr når jeg søkte om avdragsfrihet. Gjerrig rådgiver i min lokalbank som nærmer seg pensjonsalder og ikke henger helt med i den digitale utviklingen. 

Skrevet

Bulder vil ikke ha meg. De mener jeg tjener for lite. Rart at jeg fikk lån i utgangspunktet til en mye høyere rente da, i moderbanken! 

Anonymkode: 7e261...e47

Skrevet

Tilbyr Boulder bank mellomfinansiering dersom man skal bytte bolig? 
Hvordan er det å søke/få innvilget lån til større bolig der? 

Anonymkode: bf106...0d8

Skrevet

Jeg har Bulder Bank til boliglån og sparekonto (med ok bra rente). Mine andre bankkontoer og kort og brukskonto har jeg fremdeles i Dnb.

Jeg er godt fornøyd med Bulder Bank pga prisene. Men alt skjer på mobilen og de regner med at du klarer det meste selv. Det finnes en knapp å trykke på som heter "Pause lånet" når man ser på boliglånet sitt, og der kan man selv velge antall måneder osv med avdragsfrihet. 

• Liker 1
Skrevet

Så bra at det finnes en slik bank. Det var derfor jeg gikk til Skandiabanken, som nå er S-banken og blitt kjøpt opp av DNB. Har ikke oppdaget så mange endringer ennå etter oppkjøpet, men når det skjer blir det Bulder her også.

Anonymkode: 62415...20f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tilbyr Boulder bank mellomfinansiering dersom man skal bytte bolig? 
Hvordan er det å søke/få innvilget lån til større bolig der? 

Anonymkode: bf106...0d8

Bulder tilbyr mellomfinansiering, men jeg har ingen erfaring med det selv. 

Anonymkode: b0296...c12

Skrevet

Vi har akkurat byttet til Bulder og er veldig fornøyd. Synes faktisk at det er en fordel å kunne gjøre det meste via telefonen. 

Anonymkode: ae7f8...933

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som kriteriene for å få lån der? Jeg ser at selvstendige næringsdrivende ikke får lov, men uføre får.

Hva skjer om man jobber som vikar eller i et årsvikariat? Må man ha fast jobb.

Anonymkode: 0495c...52d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...