Gå til innhold

Sa noe hyggelig til han, og nå snakker vi ikke sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Det er en mann som jeg har snakket med via sosiale medier litt sånn i det siste. Han er morsom og hyggelig å snakke med. 

Han innrømte at han flørtet med meg, for det skjønte ikke jeg. 

Her om dagen gav jeg ham et kompliment etter han sendte bilde av seg selv (typ kjekk, fin, ser bra ut) , og så lot han mld stå sett og ubesvart. Også har han ikke snakket med meg siden. På en måte gir jeg f, men samtidig ikke fordi jeg skjønner ikke hvorfor? Er det feil at jeg sa det? Han virker tbh litt usikker på seg selv men jeg vet ikke om det er tilfellet.. 

Kan noen fortelle meg hva som er feil her? Hvis han ikke er interessert gidder jeg ikke det her. 

Anonymkode: 65806...d38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Clearly at han ikke er interessert i noe videre når han ikke følger opp med noe mer 

• Liker 3
Skrevet

Ingen kan jo fortelle deg hva årsaken er, ts. Det vet bare han, og i mange tilfeller er folk så lite reflekterte over egne valgte handlinger at de ikke vet hvorfor de gjør ting. I så fall vet ikke engang han hva han driver med.

Men du sier at du «ikke gidder» slik adferd dersom han ikke er interessert. Er du mer interessert i avvikende adferd om han ER interessert? I så fall: Hvorfor?

Jeg tenker motsatt. Jeg har MYE større toleranse for at folke jeg ikke har sex med, er venner med eller tilbringer mye tid med er avvikende enn jeg har for de jeg bruker mye tid på. Sier jeg hei til deg på butikken kan du være skikkelig egen og ikke-fungerende. Inviterer jeg deg på middag og vin krever jeg at du fungerer på et utmerket nivå, eller så orker jeg ikke.

Anonymkode: 47cf9...543

• Liker 1
Skrevet

Har du sendt bilde av deg til han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen kan jo fortelle deg hva årsaken er, ts. Det vet bare han, og i mange tilfeller er folk så lite reflekterte over egne valgte handlinger at de ikke vet hvorfor de gjør ting. I så fall vet ikke engang han hva han driver med.

Men du sier at du «ikke gidder» slik adferd dersom han ikke er interessert. Er du mer interessert i avvikende adferd om han ER interessert? I så fall: Hvorfor?

Jeg tenker motsatt. Jeg har MYE større toleranse for at folke jeg ikke har sex med, er venner med eller tilbringer mye tid med er avvikende enn jeg har for de jeg bruker mye tid på. Sier jeg hei til deg på butikken kan du være skikkelig egen og ikke-fungerende. Inviterer jeg deg på middag og vin krever jeg at du fungerer på et utmerket nivå, eller så orker jeg ikke.

Anonymkode: 47cf9...543

Nei jeg gidder verken slik atferd eller å snakke med ham om han ikke er interessert, mulig jeg forklarte meg litt dårlig. Men ja. 

Får vente å se an. Evt spørre. 

Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Har du sendt bilde av deg til han?

Ja

Skrevet
Jaytee skrev (8 minutter siden):

Clearly at han ikke er interessert i noe videre når han ikke følger opp med noe mer 

Godt poeng 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...