AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Den siste uka har jeg lagt merke til at dattera mi på snart 22 mnd har sluttet å tygge på maten. Hun tar en bit i munnen og lar den ligge i munnen. Vil ikke tygge. Jeg ber henne tygge og svelge, men nei den maten kan hun ha i munnen en hel time uten å svelge. Jeg skjønner ikke hva er greia med det... Nå i disse dager spiser hun bra kun når hun er skrubb sulten, tilbyr jeg mat ellers så legger hun det bare på vent i munnen. Men til vanlig er det ikke slik. Hun spiser 2-3 måltider til vanlig. Spiser ikke store porsjoner, men spiser greit Hva har skjedd med henne nå? Kan det være noe med tenner? Anonymkode: 92074...948
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Vondt i hals, tenner eller munn? Hånd, fot og munnsykdom? Anonymkode: c7799...7e8
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vondt i hals, tenner eller munn? Hånd, fot og munnsykdom? Anonymkode: c7799...7e8 Ingen tegn til hånd, fot munnsykdom. Søstera mi mente det kan være tenner på vei. Men jeg trodde hun har fått alle tenner😵💫 Anonymkode: 92074...948 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå