Gå til innhold

ti år gar gått og han har enda ikke bedt meg ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette begynner å bli frustrerende . fyller 30 om tre dager. ble kjent med han for ti år siden og ventet spent på at han skulle invitere meg på en date. Vi hadde en greie da. Skjedde ingenting så gikk jeg videre, men føler fortsatt det er romanse mellom oss. Vi kan snakke timevis hver dag og virkelig ha det moro. føler liksom han aldri kommer til å be meg ut og hvis han gjør det senere enn nå er det ikke vits å bli sammen engang? to gamlinger som kastet bort tid med folk som ikke fortjente dem?

iallefall. tingen er at vi har noe kjemi dagelig, tror dere han kommer til å be meg ut i år? etter det kan det bare være like greit.

Anonymkode: 6d93c...d8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du er bare en venn for han.

Hvis du vil få en avklaring så be han ut selv.

Anonymkode: 21f93...988

• Liker 26
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor tar ikke du initiativet? Sannsynligvis er ingen av dere interessert i noe mer enn vennskap.

• Liker 14
Skrevet

Altså hvorfor han du ventet i 10 år fremfor å bare be han ut selv?

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
1 minutt siden, svartkatt said:

Hvorfor tar ikke du initiativet? Sannsynligvis er ingen av dere interessert i noe mer enn vennskap.

fordi det er slik at jeg er vant med at det er menn som går frem. det har alltid skjedd tidligere. Ja gjør meg tilgjengelig for at slik initiativ skal skje, men går jeg frem å ber han ut, er sjansen stor for å bli avvist eller at ting viker sært. dating livet til de fleste Hadler om at det er menn som spurte dem ut først aldri omvendt. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

fordi det er slik at jeg er vant med at det er menn som går frem. det har alltid skjedd tidligere. Ja gjør meg tilgjengelig for at slik initiativ skal skje, men går jeg frem å ber han ut, er sjansen stor for å bli avvist eller at ting viker sært. dating livet til de fleste Hadler om at det er menn som spurte dem ut først aldri omvendt. TS

Men det er gått ti år?!?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Er så dumt at jeg ikke har ord. 

Hva bedriver du dagene med ts? 

Anonymkode: c3566...6ea

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet

Du fyller 30 år og kan ikke invitere en mann ut?? Går vi tilbake i utviklingen her? Vi lever i 2023 og ikke 1823.

Anonymkode: 30240...776

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Hallo! Er det mulig å være så passiv? Vi lever i 2023. Til orientering fridde jeg til mannen min, og fikk JA. Har vært lykkelig gift i 20 år. Du må gå for det du ønsker deg🙃👍

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

dette begynner å bli frustrerende . fyller 30 om tre dager. ble kjent med han for ti år siden og ventet spent på at han skulle invitere meg på en date. Vi hadde en greie da. Skjedde ingenting så gikk jeg videre, men føler fortsatt det er romanse mellom oss. Vi kan snakke timevis hver dag og virkelig ha det moro. føler liksom han aldri kommer til å be meg ut og hvis han gjør det senere enn nå er det ikke vits å bli sammen engang? to gamlinger som kastet bort tid med folk som ikke fortjente dem?

iallefall. tingen er at vi har noe kjemi dagelig, tror dere han kommer til å be meg ut i år? etter det kan det bare være like greit.

Han er ikke romantisk interessert i deg.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
1 minutt siden, Rødstrupa said:

Hallo! Er det mulig å være så passiv? Vi lever i 2023. Til orientering fridde jeg til mannen min, og fikk JA. Har vært lykkelig gift i 20 år. Du må gå for det du ønsker deg🙃👍

Hallo. så hyggelig å høre at ting gikk i din retning og lever en fantastisk liv med han du vil tilbringe livet med. Ja har hatt tanker om at jeg burde være kanskje mer aktiv, men igjen ikke helt meg å be menn ut. vil ikke at kvinner skal få stemplet pussy is cheap så det jeg gjør kan faktisk påvirke andre kvinner. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hallo. så hyggelig å høre at ting gikk i din retning og lever en fantastisk liv med han du vil tilbringe livet med. Ja har hatt tanker om at jeg burde være kanskje mer aktiv, men igjen ikke helt meg å be menn ut. vil ikke at kvinner skal få stemplet pussy is cheap så det jeg gjør kan faktisk påvirke andre kvinner. TS

Her snakker vi intelligens 

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Neivel da får du bare vente 10 år til da siden du ikke gidder å gjøre noe, men da kan du ikke klage heller.

Anonymkode: fd3f7...0d9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

… Ingen tenker negativt om kvinner generelt fordi man selv spør en nær venn gjennom flere år om vedkommende vil være med på en date for å finne ut om det kan bli noe mer. Det er bare vrangforestillinger fra din side. Dere er jo venner og snakker sammen hver dag? Hvor skummelt kan det være? 

Hvis han ikke har fått ut fingeren på ti år er han for øvrig neppe interessert. Enten slår du deg til ro med det og går videre i livet, eller så spør du selv. Hvor lenge skal du gå å vente liksom?! Kjedelig å kaste bort halve livet på å vente på noe som kanskje aldri skjer. 

Anonymkode: e22bd...a86

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hvis du har ventet på at noe skal skje i ti år er du ikke vant til noenting lengre.

Anonymkode: 57fda...028

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

… Ingen tenker negativt om kvinner generelt fordi man selv spør en nær venn gjennom flere år om vedkommende vil være med på en date for å finne ut om det kan bli noe mer. Det er bare vrangforestillinger fra din side. Dere er jo venner og snakker sammen hver dag? Hvor skummelt kan det være? 

Hvis han ikke har fått ut fingeren på ti år er han for øvrig neppe interessert. Enten slår du deg til ro med det og går videre i livet, eller så spør du selv. Hvor lenge skal du gå å vente liksom?! Kjedelig å kaste bort halve livet på å vente på noe som kanskje aldri skjer. 

Anonymkode: e22bd...a86

Jo da, mange tenker at en kvinne som ber ut en mann, er desperat. 

Anonymkode: a9357...5bc

Skrevet

10 år? Makan til tafatthet på din side. 

Anonymkode: c2864...4b2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

NEI, det nekter jeg å tro. 

Hilsen mann

• Liker 6
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Er så dumt at jeg ikke har ord. 

Hva bedriver du dagene med ts? 

Venter på at han skal be henne ut.

Anonymkode: 8c27f...410

• Liker 6
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen tenker det (kanskje bortsett fra deg).

Anonymkode: 8c27f...410

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...