Gå til innhold

Ble spurt om å bli sammen etter ei uke! Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker han jo godt, men vi har kun kjent hverandre i ei uke, jeg vil så gjerne bli sammen, og bryr meg ikke at vi rusher, fordi jeg vil ha han. Men er redd han kommer til å miste interesse etterhvert om jeg sier ja, fordi jeg er for "lett". Vi har ikke hatt samleie enda og kommer ikke til å gjøre det nå med det første. Menn mister vel lysten hvis dama er for lett om jeg sier ja til å bli sammen med han kun etter ei uke? 

Anonymkode: 1f9a5...825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til det siste: Nei. Det er en myte at menn liksom må jage for å være interessert.

Ingen vits i å spille spill.

Når det er sagt så synes jeg det er litt rart å ville bli sammen med noen man bare har kjent i en uke. Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 5d6d8...a31

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble sammen med eksen etter én dag og vi var samboere over 7 år.

Anonymkode: c0b33...18f

Skrevet

Eksen min spurte om å bli sammen etter 1 uke. Aaaaltfor tidlig for meg. Sa at jeg trenger god tid. Hadde følelser for han, men det var altfor tidlig for meg. Ble kjærester etter 3 mnd 

Anonymkode: 5329d...21a

Skrevet

Min samboer og jeg hadde snakket sammen kun et par-tre uker før vi møttes, da tok det 4 dager før vi ble et par, gikk til sengs første gang dagen før. Vi har nå vært sammen i 5 år. For oss funket det bra selv om vi kanskje gikk litt fort frem. Men det føltes riktig den gang, og det gjør det fremdeles. 

Anonymkode: 3a089...88f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg liker han jo godt, men vi har kun kjent hverandre i ei uke, jeg vil så gjerne bli sammen, og bryr meg ikke at vi rusher, fordi jeg vil ha han. Men er redd han kommer til å miste interesse etterhvert om jeg sier ja, fordi jeg er for "lett". Vi har ikke hatt samleie enda og kommer ikke til å gjøre det nå med det første. Menn mister vel lysten hvis dama er for lett om jeg sier ja til å bli sammen med han kun etter ei uke? 

Det virker som om det er for tidlig for deg - og da sier du det til ham; det er for tidlig

• Liker 1
Skrevet

en uke er for tidlig rett og slett.

sammen etter en uke er online datings poster boy stand. som gjerne går i vasken. anbefaler minst tre måneder hvis dette er i real life.

Anonymkode: 3c1b2...4e4

Skrevet

Si nei og ta det som et stort rødt flagg

Anonymkode: 30b99...3c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fort på betyr fort av, min erfaring. 

Anonymkode: 2363d...c8e

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke temaet i det hele tatt. Hvorfor finnes spørsmålet?

Altså:

Man treffes.

Så treffes man igjen. Og igjen.

Kanskje man overnatter.

Men man treffes uansett kanskje igjen. Og igjen.

Og så - fordi man treffes, og fordi man ikke slutter å treffes - så er man "sammen". Det er ikke noe å spørre om, eller svare på. Man er sammen fordi man fortsatt treffes.

Jeg traff min ute på en lørdag. Vi møttes igjen mandagen. Tirsdagen gikk vi på kino. Vi tenkte ikke langt frem, spurte ikke om å bli "sammen". Vi spurte aldri om det. Vi tenkte ikke på at et slikt spørsmål fantes. Men vi fortsatte å treffe hverandre fordi vi likte det.

• Liker 3
Skrevet

Vi ble sammen etter ei drøy uke vi også, som at vi var eksklusivt og ville prøve ilag. Men å bli kjent og stole på hverandre og vite om man virkelig kan passe sammen, tar tid. 

Anonymkode: 65161...03f

• Liker 2
Gjest DreamWorks
Skrevet

For meg er dette med å "bli sammen" et mye mer flytende begrep enn noe man bare sier "ja" eller "nei" til og bestemmer seg for. Er man gjensidig forelsket så er man på sett og vis sammen tenker jeg. Jeg vet jeg har sakt til bekjente at "dere er kjærester" lenge før de selv har definert seg som det - fordi jeg så jo at de var "sammen" det var jo de to det var jo helt åpenlyst at de to var kjærester og ikke hadde øyne for noen andre. 

Har man bestemt for seg selv at nå er det oss to - så er man jo pr definisjon sammen. Og noen gjør det allerede etter 1 dag, bestemmer seg for at fra nå av er det ingen andre enn deg. I mitt hode er man da sammen - om man kaller seg kjærester eller ikke. Så dette med å skulle være "for lett" - fangst tenker jeg blir feil. 

Jeg har nok spurt en kjæreste opp igjennom om vi "er sammen" men da for en bekreftelse på at han var på samme sted som meg, ikke som en bevist avgjørelse eller enighet der og da, på at nå er det oss. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...