Gå til innhold

Ville dere vært sammen med kristen gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Ville dere vært sammen med en kristen gutt?

Han er ikke moraliserende, ikke dømmende men går av og til i kirken.....

Han liker å ta seg en fest, men drikker ikke men lar deg drikke uten problem :)

Han er omsorgsfull og elsker mennesker!

mvh

Camilla :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Hvilken religion gutten har spiller ingen rolle om han har de kvalitetene jeg ser etter hos en gutt.

Gjest christineemily
Skrevet

Hvorfor i allverden skulle jeg ikke vært sammen med ham hvis jeg likte ham godt nok til det ? Og hva de rundt meg mener om saken gir jeg jamnt blanke i, - jeg er voksen, og tar egne valg, og står for egne meninger. Og nettopp det tror jeg folk respekterer meg for!

Skrevet

Nei, jeg ville aldri ha vært sammen med en kristen gutt. De er smørblide, kjedelige, prektige, moralske og over-ordentlige. De eier en bibel som de leser i, ber til en gud som ingen kan se og kan ikke skeie ut med noe som er morsomt.

Man lever ikke ordentlig hvis man ikke tømmer en flaske god Chianti i ny og ne. Da har man gått glipp av livets goder. Det kan ikke være særlig sunt for en kjæreste og være sammen med en mann som gleder seg mest til hva som skal skje etter at livet er slutt.

Skrevet

Definitivt. Religion spiller ingen rolle med mindre han forlanger at jeg også skal følge hans levesett.

Gjest lilletroll
Skrevet

Personen har mer og si enn hva han tror på eller ikke, men sjansen for at det hadde blit konflikter i et samliv mellom meg og en kristen gutt er jo tilstede i og med at jeg selv er ateist....

Gjest Isabellas
Skrevet

Hvis jeg skal gå etter personlig erfaring, så ville jeg heller vært sammen med en muslim istedet for en kristen gutt, og det er jeg også!

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg ville ikke. Homofili er da synd.

Skrevet
Jeg ville ikke. Homofili er da synd.

:ler:

til trådstarter; tror ikke DEt ville vært grunnen til at jeg ikke gikk videre i et forhold, men tror ikke jeg hadde fikset en sånn intenst kristen kar

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om hva andre mente, men hadde ikke klart det for min egen del. Hadde vært for forskjellige.

Gjest VillVakkerUng&Yndig
Skrevet

nei nei og atter nei.

Hvis en person er kristen så sier det sitt. Null EQ.

Gjest Bellatrix
Skrevet
nei nei og atter nei.

Hvis en person er kristen så sier det sitt. Null EQ.

:ler:

Skrevet

Hvis det kun var en kortsiktig greie, så kanskje. Ville aldri hatt noe langsiktig med noen som var religiøse, da jeg er agnostiker, og jeg innser at det kommer til å skape konflikter uansett. Hvis du ikke er misjonerende holder forholdet kanskje 10 år, hvis ikke- toppen til barn kommer inn i bildet. Det er jo diametralt forskjellige livsinnstillinger det er snakk om her- selv om du sikkert både er snill og søt. Sorry, jeg må si pass. Kristen er veldig turn-off. Tro på en gud er spiselig.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Nei. For mange konflikter. Venner må gjerne være kristne, muslimer, hinduer, buddhister eller hva de vil, men livspartneren min må ha et lignende livs- og menneskesyn som meg. Vi skal jo tross alt tilbringe livet sammen, og med helt ulike verdier blir det vanskelig.

Skrevet (endret)

Ne, jeg kunne nok ikke det. Er oppdratt ateist, og vi ville nok hatt formange meninger og syn op livet som ikke stemte overens.

Iallefall ikke om han ikke drakk, tenk å ha noen som minnet deg på alt du sa dagen før...

Endret av saskia
Skrevet

Tviler på det. Hadde nok blitt litt for mange konflikter.

Skrevet

Kunne godt vært sammen med en kristen fyr, jeg, men jeg tviler på om noen kristne ville vært sammen med meg, så mye rart som jeg har gjort. :tristbla:

Skrevet

Ja, hvis han kunne være kristen uten å måtte fortelle det til meg og andre hele tiden. Jeg kjenner en kristen mann som er både skjønn, snill og megasosial ... han har aldri, aldri fortalt noen på jobben at han er kristen - det er noe jeg har fått høre via andre. Hadde jeg ikke vært gift (og han gift) så kunne jeg spist ham til middag en dag :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...