Gå til innhold

Dama var sammen med en cuck før…

Anbefalte innlegg

Skrevet
ClausSaus skrev (39 minutter siden):

Alt er jo åpenbart ikke bra når han stiller dette spørsmålet?

På ett eller annet nivå er det jo noe som skurrer for ham?

Mulig du tenker det er en ide å bare stilltiende "akseptere" (hva nå enn det betyr) at hun holder noe slikt skjult for ham og lar ham istedet finne det ut på denne måten.

Men om det er noe godt råd? Neppe.

Jeg har forsøkt å svare på spørsmålet "hvordan forholde seg til dette" og du er uenig i mitt svar, hva er din løsning?

• Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (Akkurat nå):

Jeg har forsøkt å svare på spørsmålet "hvordan forholde seg til dette" og du er uenig i mitt svar, hva er din løsning?

Å ta det på det alvoret dette fortjener.

For de aller fleste menn ville hun ikke på dette tidspunktet vært den eneste som følte på en viss skam, for å si det litt diplomatisk.

Men dette har hun altså holdt skjult, med det som konsekvens at han fikk vite om det av en kompis.

Mener du at dette er akseptabelt, siden du såvidt jeg forstår mener at han bare skal akseptere det?

Det han burde gjøre er å umiddelbart spørre henne hva faen dette skal bety, og om hun innbiller seg at slikt er noe hun "ikke trenger å nevne".

Og så agere ut fra svaret han får. Hvis hun f.eks ikke legger seg paddeflat uten forbehold bør han jo åpenbart komme seg vekk fra denne dama.

For da er det noe alvorlig galt med hvordan hun ser på ham.

• Liker 2
Skrevet

Er ikke dette bare detaljer på hvordan hun hadde sex i et tidligere forhold? Ville du vært like bekymret dersom hun hadde vært singel og seksuelt aktiv i en periode? Hvis hun var glad i sex med fremmede og ser nogenlunde bra ut, så ville vel det betydd at hun hadde hatt mange partnere. Hvordan blir det verre for deg at det har sittet en type ved siden av og runket som hun egentlig hadde forhold til?

Selv om tematikken er underkastelse fra mannen side, så betyr det overhodet ikke at hun må ha vært den aktive pådriveren for cuckold ordningen. 

Med mindre du har lyst til å leke litt med slike fantasier selv og du er bekymret for at hun enten synes dette blir for tamt fordi hun har allerede tatt dette hele veien mange ganger eller du er redd for at hun vemmes av fantasien fordi hun føler vemmelser når hun tenker tilbake, så ser jeg ikke hvordan denne fortiden kan "innhente" dere på noen måte.

Det er naturlig at dere prater om ting, men vær så snill og vær litt raus når du prosesserer. Et trygt rom er alfa omega når man skal snakke om ting.

• Liker 1
Skrevet
MuffinStud skrev (1 minutt siden):

Er ikke dette bare detaljer på hvordan hun hadde sex i et tidligere forhold? Ville du vært like bekymret dersom hun hadde vært singel og seksuelt aktiv i en periode? Hvis hun var glad i sex med fremmede og ser nogenlunde bra ut, så ville vel det betydd at hun hadde hatt mange partnere. Hvordan blir det verre for deg at det har sittet en type ved siden av og runket som hun egentlig hadde forhold til?

Selv om tematikken er underkastelse fra mannen side, så betyr det overhodet ikke at hun må ha vært den aktive pådriveren for cuckold ordningen. 

Med mindre du har lyst til å leke litt med slike fantasier selv og du er bekymret for at hun enten synes dette blir for tamt fordi hun har allerede tatt dette hele veien mange ganger eller du er redd for at hun vemmes av fantasien fordi hun føler vemmelser når hun tenker tilbake, så ser jeg ikke hvordan denne fortiden kan "innhente" dere på noen måte.

Det er naturlig at dere prater om ting, men vær så snill og vær litt raus når du prosesserer. Et trygt rom er alfa omega når man skal snakke om ting.

Ville kvinner flest se på dette som "bare en måte å ha sex" hvis typen deres foreslo at hun skulle ligge med andre mens han så på?

Ville de være OK med at dette ble filmet?

Ville de være OK med at en av filmene "havnet" (hva nå enn det betyr) på internett?

Det er ikke akkurat helt vanilje ting vi snakker om her, for å si det ytterst diplomatisk.

• Liker 2
Skrevet

Ville du hatt et problem hvis din partner hadde vært imøtekommende ovenfor en eks-kjæreste som ville tisses på? 

Ville ikke svarene vært nøyaktig de samme på de retoriske(?) spørsmålene dine? 

Er du helt sikker på at det var et poeng der..?

Skrevet (endret)
MuffinStud skrev (5 timer siden):

Ville du hatt et problem hvis din partner hadde vært imøtekommende ovenfor en eks-kjæreste som ville tisses på? 

Ville ikke svarene vært nøyaktig de samme på de retoriske(?) spørsmålene dine? 

Er du helt sikker på at det var et poeng der..?

Foruten at det hun har gjort involverer å ha sex med andre:

Jeg registrerer at du er veldig nøye med å overse filming og at ting er lagt ut på nett… hvorfor det?

Endret av ClausSaus
  • Liker 2
Skrevet
ClausSaus skrev (12 timer siden):

For de aller fleste menn ville hun ikke på dette tidspunktet vært den eneste som følte på en viss skam, for å si det litt diplomatisk.

Men dette har hun altså holdt skjult, med det som konsekvens at han fikk vite om det av en kompis.

Mener du at dette er akseptabelt, siden du såvidt jeg forstår mener at han bare skal akseptere det?

Det han burde gjøre er å umiddelbart spørre henne hva faen dette skal bety, og om hun innbiller seg at slikt er noe hun "ikke trenger å nevne".

Og så agere ut fra svaret han får. Hvis hun f.eks ikke legger seg paddeflat uten forbehold bør han jo åpenbart komme seg vekk fra denne dama.

Ok, jeg registrerer at vi ser forskjellig på det.

Skrevet (endret)

Slikt pleier vel som regel å gå bra. Helt til den dagen da et av småbarna i stua setter inn en hittill ukjent dvd i spilleren..

Endret av PITTY
Skrevet (endret)

Ville kvinner flest se på dette som "bare en måte å ha sex" hvis typen deres foreslo at hun skulle ligge med andre mens han så på?

Ville de være OK med at en av filmene "havnet" (hva nå enn det betyr) på internett?

Det er ikke akkurat helt vanilje ting vi snakker om her, for å si det ytterst diplomatisk.

Vet ikke hva kvinner flest ville følt, kanskje det hadde variert fra partner til partner også, utifra hvor trygge man er på partner og de eventuelle andre mennene, om man bryr seg om trygghet da, noen er mer vågale. Eller hvor man er i sin egen erotiske reise om man kan kalle det for det

Men hun skammer seg, å det var heller ikke hennes ide. Noen faller for press også. Ts må ikke godta det, men det trenger ikke være en garanti at hun har sansen for det hun har opplevd, kanskje hun i værstefall ser på det som et overgrep i etterkant, håper ikke det da. Det med filmingen, noen liker det, noen vet det ikke, å noen får ikke friheten til å bestemme om filmen forblir privat eller ei 

Hvilken smak syns du det er? Jordbær er romantisk, sjokolade også, kanskje dette er mer en lakris? Eller noe med mye nøtter 😂 Å banan! 

Endret av Rosakatt
Skrevet

Nei, men jeg er ekstremt gammel. Jeg tror de fleste som er mellom 20 og 30 i dag, vil ha et eller annet dickpick/toppløs/vaginabilde på avveie. Jeg har ikke det, men hadde jeg vært 25, hadde jeg sikkert hatt det. jeg er litt usikker på om dette handler om hennes/hennes expartners preferanser, eller om hun har bilder på internett. La den første mannen som aldri har sent et dick pick kaste den første stenen, er min mening.

• Liker 3
Skrevet

Ting som dette er noe man burde finne ut av tidlig i datingen om det er et problem. 

Skrevet

Selv synes jeg cuckolding er utrolig spennene, men folk er (heldigvis) forskjellige.

Vet du om mennene hun traff pleide å sprute inni henne? Spør fordi dette er ganske vanlig i slike forhold.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er dette verre enn å ha hatt mange one night stands, som jo veldig mange kvinner har?

Anonymkode: 9280d...c57

Jeg har vært en såkalt Bull i en årrekke, og det mest overraskende med cuckolding i starten var hvor mange normale og oppegående kvinner jeg møtte. Vi snakker alt fra lærere til jurister som alle hadde til felles at de elsket sex med fremmede.

Synes av og til folk på Kvinneguiden er litt vel raske med å dømme.

• Liker 5
Skrevet
Fuckman1983 skrev (7 minutter siden):

Selv synes jeg cuckolding er utrolig spennene, men folk er (heldigvis) forskjellige.

Vet du om mennene hun traff pleide å sprute inni henne? Spør fordi dette er ganske vanlig i slike forhold.

Ja, selvsagt du spør av omsorg for TS.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Ja, selvsagt du spør av omsorg for TS.

Jeg spør fordi det faktisk kan bidra med å forklare en del ting. Du må se det store bildet, Helene.

Skrevet
Fuckman1983 skrev (5 minutter siden):

Jeg spør fordi det faktisk kan bidra med å forklare en del ting. Du må se det store bildet, Helene.

haha, hendene over dyna, dude

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet
Fuckman1983 skrev (19 minutter siden):

Jeg synes det stort sett alltid skjer…

Skrevet
ClausSaus skrev (19 timer siden):

Du stiller spørsmålet hva ville jeg ha akseptert.

Hovedkriteriet mitt for å være i et forhold er at hun vil ha sex med meg. Vil hun ikke det er det noe galt og da kan det være sykdom eller jeg er ikke atttaktiv nok. 

Da spørs det, er det andre ting i forholdet som gjør at det er verdt å bli i det tross manglende sexliv.

Finner en ut det kan en bli. Da må en imidlertid regne med at hun er utro, finner en ut det må en vurdere om en skal bli i forholdet tross manglende sexliv og med utroskap.

Da må en åpne forholdet så en unngår utroskap og en er tilbake til et forhold det er verdt å bli i til tross for manglende sexliv.

Om da det som gjør forholdet verdt og leve blir utsatt for eksternt press blir forholdet oppløst og en har en vennlig separasjon da tonen har vært god og det ikke er noen bitterhet.

Sånt har jeg akseptert.

Så det du ikke vil akseptere kaller jeg ting i fortiden som kan gi midlertidig bakoversveis.  

Nå ble dette anektodisk, jeg beklager det og jeg forsøkte å svare på spørsmålet i sammenheng med eget utgangspunkt som antagelig er noe helt annet enn ditt og da kommer vi naturlig nok til forskjellig synspunkt.

Skrevet
Fuckman1983 skrev (4 timer siden):

Er du ny her?😂

Her samles alle. Fra kongene av incels, moralistiske pietister, til hysterikere.

Dømming/fordømmelse av andre sin seksualitet er favorittaktiviteten til noen av disse folka.

Anonymkode: 6219a...386

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
20 hours ago, ClausSaus said:

Foruten at det hun har gjort involverer å ha sex med andre:

Ja. Før din partner var sammen med deg, så hadde hun sex med andre (enn deg).
Hvorfor provoserer det deg at hun hadde sex med andre i et cuckold forhold dersom det ikke provoserer deg at hun hadde sex med andre mens hun var singel

Dette var slik den mannlige partneren ønsket at sex skulle være i det tidligere forholdet. Og alt TS sier stemmer overens med at hun gikk med på det, men liker ikke å tenke tilbake på det. 

Etter både tittelen på tråden og første innlegg å dømme, så er den filmingen underordnet. TS så det ikke engang verdt å nevne hvorvidt hun hadde en aktiv rolle i at dette havnet på nettet eller ikke, noe som er temmelig vesentlig hvis du mener at det sier noe om henne.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...