Gå til innhold

Kunne du tenkt deg åpent forhold?  

25 stemmer

1. 1. Kunne du tenkt deg åpent forhold?

• Ja (jeg er kvinne)
      6
    • Nei (jeg er kvinne)
      13
    • Ja (jeg er mann)
      1
    • Nei (jeg er mann)
      5
    • Ja (annet)
      0
    • Nei (annet
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 7 gode  venninner, og av disse så har 3 av dem sport kjæresten / ektemannen sin om åpent forhold. Ble egentlig ganske overrasket over at det var så mange. Er det bar jeg som har spesielle venner, eller er det blitt mer åpenhet (og mindre tabu) rundt åpent forhold? 

OBS! Dette er ikke en slut shaming tråd, for de som skulle bli moraliserende, og hakke ned på mennesker som kanskje vil utforske. 

Anonymkode: 4dc5d...e59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er noe spesielt i din omgangskrets da. Jeg kjenner ingen kvinner eller menn som ønsker åpent forhold.

Det som er litt morsomt er at de mennene jeg ser på nettdating som skriver at de vil ha åpent forhold er menn som er ganske lite attraktive, så da humrer jeg for meg selv og tenker at det basically blir et cuck forhold fordi han ikke kommer til å få seg noe 😝

Anonymkode: 0678b...582

• Liker 1
Skrevet

Mulig at flere kvinner enn før ønsker å ligge rundt og ta for seg av det som finnes av mannfolk? At de føler seg mer frigjorte og litt som at, hvorfor skal de ikke få prøve ut mer?

Av de venninnene dine, er de slike som kom i forhold tidlig og derfor ikke har hatt en "slutty" fase i ungdommen? Hvis de etablerte seg tidlig så kanskje de føler at de har gått glipp av noe.

Anonymkode: f7e73...d12

• Liker 1
Skrevet

Mitt inntrykk er at det er ytterst sjeldent. 

Anonymkode: 32c79...904

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Mulig at flere kvinner enn før ønsker å ligge rundt og ta for seg av det som finnes av mannfolk? At de føler seg mer frigjorte og litt som at, hvorfor skal de ikke få prøve ut mer?

Av de venninnene dine, er de slike som kom i forhold tidlig og derfor ikke har hatt en "slutty" fase i ungdommen? Hvis de etablerte seg tidlig så kanskje de føler at de har gått glipp av noe.

Du måtte altså begynne med slutshaming selvom ts konkret skriver at dette ikke skulle være en slutshaming tråd 🤡🤦‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du måtte altså begynne med slutshaming selvom ts konkret skriver at dette ikke skulle være en slutshaming tråd 🤡🤦‍♀️

Eh? Det var ikke ment som slutshaming. Beklager at du tok det slik. Hvilken formulering reagerte du på? 

Skrevet

Det er ikke et ja eller nei spørsmål, etter min mening.

Skrevet

Kan ikke se for meg at det er særlig utbredt. Jeg har vel hørt om to noen gang. Det vil jo være en ekstremt dårlig ordning for de fleste menn, ettersom de fleste kvinner kan få seg et nummer nesten når som helst mens menn flest er uaktuelle for kun sex.

Anonymkode: e89c2...385

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner ingen som har hatt åpent forhold. 

- K 43. 

Anonymkode: abc37...8d8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...