AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Hvis jeg har guttevenner eller de jeg bruker tiden på eller bare tekster dem blir jeg så fort bettat av dem og tenker på dem og snakker om dem 24/7, noen som kjenner seg igjen i dette og hvorfor er det slik? Blir det mindre sånn hvis jeg snakker med mange samtidig og henger med flere gutter ? Anonymkode: d63db...067
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Kanskje fordi du er tenåring? Da er man full av hormoner og blir lett forelska, og om man har fått lite oppmerksomhet i oppveksten kan man bli overveldet av den oppmerksomheten man får i tenårene og forveksle det med omsorg og kjærlighet. Anonymkode: f8ecb...52c 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 Du er hekta på spenning og føl-bra-stoffer. Anonymkode: 40254...808
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 En del mennesker er veldig uselvstendige og søker derfor oppmerksomhet og kjærlighet hos alle som snakker til de. Litt som hjemløse hunder. Anonymkode: 0f1e8...d0e
Epictetus Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 Ikke noe galt i det. Det er fine følelser. Bare husk at der er ingen sammenheng mellom forelskelse og kompatibilitet som par. Det handler om andre ting. (Det er kanskje tilogmed lettere for deg å se. Hvis du lett forelsker deg, så ser du også logisk at de færreste av disse er bra partnermateriale) 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvis jeg har guttevenner eller de jeg bruker tiden på eller bare tekster dem blir jeg så fort bettat av dem og tenker på dem og snakker om dem 24/7, noen som kjenner seg igjen i dette og hvorfor er det slik? Blir det mindre sånn hvis jeg snakker med mange samtidig og henger med flere gutter ? Anonymkode: d63db...067 Du har kanskje ikke hatt en god oppvekst / ble mobbet, og så suger du til deg all positiv oppmerksomhet du kan få? Anonymkode: d1000...d30 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #7 Skrevet 23. februar 2023 Epictetus skrev (10 minutter siden): Bare husk at der er ingen sammenheng mellom forelskelse og kompatibilitet som par. Det handler om andre ting. Veldig viktig å være obs på ja! Aldri bli sammen med noen kun fordi du er forelsket, da havner man ofte i skadelige forhold. Bli sammen når forelskelsen er over og du kan se at dere fortsatt har mange felles interesser, holdninger, verdier og fremtidsvisjoner. Like holdninger og verdier er viktigst av alt! Anonymkode: f8ecb...52c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #8 Skrevet 23. februar 2023 tror det er en vane sak. da jeg var ung gang jeg oftest med andre jenter, men i rundt vgs, fikk jeg meg ganske mange gutter venner jeg hang med ofte. overgangen fikk meg til å forelske meg ganske raskt med de jeg hang med, gjerne flere omgangen. hadde ikke gutter venner før det da og hadde alltid i hodet at gutter er kjæreste materiale. omgås man dem skal det gjerne være romantisk med. etter hvert som jeg med tiden tilbringer ganske mye tid med menn, på jobb og gjennom vennegjenger og samlinger. har det blitt naturlig å være med dem. Like naturlig som å henge med kvinner. Anonymkode: 42054...c1d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #9 Skrevet 23. februar 2023 Du har fått lite/dårlig omsorg i oppveksten. Du er det man på fagspråket kaller sårbar. Dessverre vil mange gutter utnytte at du er nettopp det, til å tilfredsstille seg selv på din bekostning. Det er lite å gjøre med det, med mindre du går til psykolog. Men veien videre i livet ditt er nok allerede lagt. Vi vet dessverre veldig godt hvor dette ender. Anonymkode: 85e94...ab0
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #10 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har fått lite/dårlig omsorg i oppveksten. Du er det man på fagspråket kaller sårbar. Dessverre vil mange gutter utnytte at du er nettopp det, til å tilfredsstille seg selv på din bekostning. Det er lite å gjøre med det, med mindre du går til psykolog. Men veien videre i livet ditt er nok allerede lagt. Vi vet dessverre veldig godt hvor dette ender. Anonymkode: 85e94...ab0 Diagnostiseringstroll Anonymkode: 86353...62b 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #11 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har fått lite/dårlig omsorg i oppveksten. Du er det man på fagspråket kaller sårbar. Dessverre vil mange gutter utnytte at du er nettopp det, til å tilfredsstille seg selv på din bekostning. Det er lite å gjøre med det, med mindre du går til psykolog. Men veien videre i livet ditt er nok allerede lagt. Vi vet dessverre veldig godt hvor dette ender. Anonymkode: 85e94...ab0 Hva mener du kan du skrive mer om dette? Fordi det med at du sier jeg er lett å utnytte for dem og at de ser det er sant, blir mentalt mishandla av mange av dem. Går det i så fall å skjule at man ikke er en slik person som meg? Som blir fort forelsket osv, slik at de ikke mishandler. Og hva mener du med vi vet hvor dette ender? Anonymkode: d63db...067
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #12 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har fått lite/dårlig omsorg i oppveksten. Du er det man på fagspråket kaller sårbar. Dessverre vil mange gutter utnytte at du er nettopp det, til å tilfredsstille seg selv på din bekostning. Det er lite å gjøre med det, med mindre du går til psykolog. Men veien videre i livet ditt er nok allerede lagt. Vi vet dessverre veldig godt hvor dette ender. Anonymkode: 85e94...ab0 Sa høna som ikke har fullført videregående, men som utad prøver å fremstille seg som den kløktigste av alle. Kilde: Wikipedia? Anonymkode: df1b5...e02
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #13 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva mener du kan du skrive mer om dette? Fordi det med at du sier jeg er lett å utnytte for dem og at de ser det er sant, blir mentalt mishandla av mange av dem. Går det i så fall å skjule at man ikke er en slik person som meg? Som blir fort forelsket osv, slik at de ikke mishandler. Og hva mener du med vi vet hvor dette ender? Anonymkode: d63db...067 Trist å se at bare noen få setninger får litt unge usikre personer til å bli så altoppslukende opptatt av alt som kan være negativt. Anonymkode: df1b5...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå