AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Savner en kjæreste og det å ha et sexliv i fast forhold. Er dame, født i 84, skilt, singel i 2,5 år og 2 barn 50%. Skal sies at jeg og exen bodde 1 år på overtid sammen, så det føles som jeg har vært singel lenger. Noen som har råd til hvordan få seg kjæreste så raskt som det er mulig? Har ikke datet mange fra Tinder hittil, og vet jeg må date mer for å treffe en mann. Jeg er ikke en dame som passer til å ha noe uforpliktende, jeg ønsker meg et fast kjæresteforhold. Jeg er dame på 38 år, prøver å holde meg i form og trene, har langt mørk blondt hår, grønne øyne, er slank. Ganske vanlig utseende og fine øyne får jeg høre. Anonymkode: 27911...2c0 2
Jaytee Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Tror det viktigste er at du lærer deg å bli komfortabel med deg selv i ditt eget selskap før du hiver deg løs på å finne en ny partner. Når man søker kjærlighet i desperasjon, så ender det som regel med at du blir såret. 4 2 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Savner en kjæreste og det å ha et sexliv i fast forhold. Er dame, født i 84, skilt, singel i 2,5 år og 2 barn 50%. Skal sies at jeg og exen bodde 1 år på overtid sammen, så det føles som jeg har vært singel lenger. Noen som har råd til hvordan få seg kjæreste så raskt som det er mulig? Har ikke datet mange fra Tinder hittil, og vet jeg må date mer for å treffe en mann. Jeg er ikke en dame som passer til å ha noe uforpliktende, jeg ønsker meg et fast kjæresteforhold. Jeg er dame på 38 år, prøver å holde meg i form og trene, har langt mørk blondt hår, grønne øyne, er slank. Ganske vanlig utseende og fine øyne får jeg høre. Anonymkode: 27911...2c0 Sikkert en haug av menn på tinder som er interesserte i å bli kjent med deg. Men da mener jeg normale menn, og ikke de populære som puler rundt Hvis du klarer å gi en litt mindre "spennende" normal mann en sjanse, som du finner relativt attraktiv, så har du ganske mange valg muligheter egentlig som en attraktiv kvinne. Men prøv å unngå å gå i samme felle som mange andre kvinner her og la deg sjarmere av en "fuck boy". Vet det ligger i deres natur, men prøv å bruk fornuften fremfor de biologiske instinktene og følelsene. Lykke til! Anonymkode: 0f413...610 2 3
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sikkert en haug av menn på tinder som er interesserte i å bli kjent med deg. Men da mener jeg normale menn, og ikke de populære som puler rundt Hvis du klarer å gi en litt mindre "spennende" normal mann en sjanse, som du finner relativt attraktiv, så har du ganske mange valg muligheter egentlig som en attraktiv kvinne. Men prøv å unngå å gå i samme felle som mange andre kvinner her og la deg sjarmere av en "fuck boy". Vet det ligger i deres natur, men prøv å bruk fornuften fremfor de biologiske instinktene og følelsene. Lykke til! Anonymkode: 0f413...610 Det er helt sant, jeg er en av dem. Men det er ikke lett på Tinder. Mange vil ikke møtes, de baserer alt på bilder/bio/følelse av en chat noe jeg finner litt snevert.. men det er meg
Isambard Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 Jeg har veldig lite på Tinder og stor tro på å bli kjent med folk over litt tid. Jeg foreslår at du finner deg en hobby hvor du møter mye menn.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 Har møtt flere fine menn på Tinder enn på golf-kurs og som frivillig på festival blant annet. Lettere å treffe noen på en arena der man faktisk leter etter noen, enn å prøve å være heldig nok til å slumpe borti en som både er singel, i riktig alder og interessert. Men det er fullt mulig å gjøre begge deler, det gjør jeg 😊 Anonymkode: 1e09e...53a 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 Høres ut som du tror at en kjæreste skal lappe over andre problemer. Ta heller tak i det som gjør at du tror du må ha et fast forhold. Det fører jo særs lite fordeler med seg. Anonymkode: 5eae6...52e 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som du tror at en kjæreste skal lappe over andre problemer. Ta heller tak i det som gjør at du tror du må ha et fast forhold. Det fører jo særs lite fordeler med seg. Anonymkode: 5eae6...52e Enig. Hvis du så sårt MÅ ha en mann så finner du det alltids, men det kommer til å skinne gjennom at du er avhengig av partner og fungerer dårlig selvstendig. Anonymkode: 75c05...d5e 4
Isambard Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som du tror at en kjæreste skal lappe over andre problemer. Ta heller tak i det som gjør at du tror du må ha et fast forhold. Det fører jo særs lite fordeler med seg. Anonymkode: 5eae6...52e Kvinner i forhold er lykkeligere og har mye bedre helse enn single kvinner. Det er hva ny forskning i Norge viser. Det å savne nærhet og intimitet er ikke et tegn på ar man har andre problemer. Det er helt normalt. 3 7
Andro Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 Tror du har et litt vanskelig utgangspunkt. Du er overfladisk og selger inn deg selv med utseende, som om det skulle være tekniske standarder på en bilannonse. Tror du at det er det som vil bety noe for en elsker, venn eller kjæreste? Finn ut hvem du er og hva du trenger. Hvem er det du vil ha i livet ditt? Kom deg ut og lev. Dyrk fritidsinteresser og sosiale fellesskap, og bli kjent med noen som ferdes i de samme kretser. Det er ofte lite lurt at kjæresteforhold skrider for raskt fram. Vær tålmodig menneske. 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 Og mange som har forhold med trygghet synes det er kjedelig og traust - og savner friheten og spenningen i å stadig treffe noen nye. Gresset er vel ofte grønnere på andre siden. Anonymkode: 0fabc...8c0
Macro Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 Du bør øve deg på å være singel. Dette hørtes ikke friskt ut. Når voksne ikke føler seg trygge alene da er noe tråkkende galt. 4
Macro Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 Isambard skrev (6 minutter siden): Kvinner i forhold er lykkeligere og har mye bedre helse enn single kvinner. Det er hva ny forskning i Norge viser. Det å savne nærhet og intimitet er ikke et tegn på ar man har andre problemer. Det er helt normalt. Jeg har bare sett motsatt forsking. Jeg kan ikke tenke meg et bedre liv enn det jeg har nå som singel ihvertfall. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #15 Skrevet 24. februar 2023 Jeg har vært singel lenge og trives med å være alene, men jeg savner også tryggheten det er å ha noen. Det er klart det føles mye tryggere å ha en fast partner ved sin side enn å stå mutters alene i alt. Betyr ikke at man har problemer. Anonymkode: 1e09e...53a 3 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #16 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 23.2.2023 den 16.59): Jeg er dame på 38 år, prøver å holde meg i form og trene, har langt mørk blondt hår, grønne øyne, er slank. Ganske vanlig utseende og fine øyne får jeg høre. Høres jo litt overfladisk ut dette. Sier lite om hvem du faktisk er. Anonymkode: 5361c...480 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #17 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres jo litt overfladisk ut dette. Sier lite om hvem du faktisk er. Anonymkode: 5361c...480 Nå er det dessverre sånn at Tinder fungerer sånn. Er du ikke fin så spiller ikke interesser noen rolle. Anonymkode: 1e09e...53a 1
Isambard Skrevet 24. februar 2023 #18 Skrevet 24. februar 2023 Macro skrev (10 minutter siden): Jeg har bare sett motsatt forsking. Jeg kan ikke tenke meg et bedre liv enn det jeg har nå som singel ihvertfall. Jeg har også sett påstander om det motsatte, men det stemmer ganske enkelt ikke. Her er forskning fra Norge i nyere tid: https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/levekar/artikler/darligere-livskvalitet-blant-enslige https://forskning.no/demografi/ugifte-dor-langt-tidligere-enn-gifte/1644170
Macro Skrevet 24. februar 2023 #19 Skrevet 24. februar 2023 Isambard skrev (38 minutter siden): Jeg har også sett påstander om det motsatte, men det stemmer ganske enkelt ikke. Her er forskning fra Norge i nyere tid: https://www.ssb.no/sosiale-forhold-og-kriminalitet/levekar/artikler/darligere-livskvalitet-blant-enslige https://forskning.no/demografi/ugifte-dor-langt-tidligere-enn-gifte/1644170 Må være pga folk som TS. Vet menn er lykligst i forhold også. Hadde jeg ært forhold hadde jeg rett og slett tatt livet av meg, da det er det ulitimate mareritt for meg. Livet er for perfekt som singel. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #20 Skrevet 24. februar 2023 Macro skrev (7 minutter siden): Må være pga folk som TS. Vet menn er lykligst i forhold også. Hadde jeg ært forhold hadde jeg rett og slett tatt livet av meg, da det er det ulitimate mareritt for meg. Livet er for perfekt som singel. For deg ja 😊 Og det er supert når man finner det som passer en best 😊 Men singellivet er ikke for alle, det er ganske naturlig for mennesker å ønske partner. Anonymkode: 1e09e...53a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå