Gå til innhold

Er jeg stygg eller hva er det som skjer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde jeg var utrolig stygg, men når jeg er i byen får jeg komplimenter av gutter om at jeg er vakker, vet ikke om de mener det eller ikke, det er ofte gutter jeg ikke kjenner. Men jeg må være stygg siden søsters mi blir alltid valgt og noen ganger når noen kommer bort til oss snakker de kun med henne og ikke meg, jeg blir bare valgt bort på en måte, og når det kommer til venner tar jeg alltid inativt men de gjør det ikke tilbake, det er bare one sided venneskap. Så er jeg stygg eller ikke?

Anonymkode: 18316...757

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er pent og mindre pent er individuelt. 

• Liker 3
Skrevet

Min datter har en vakker venninne, men ingen gutter snakker med henne. Ikke rart det, for hun ser ikke noen i øynene, men stirrer rett i bakken om noen hun ikke kjenner prøver å snakke med jentegjengen. Hun gjør også dette når vi er på turer sammen, uansett hvem som prøver å snakke med oss. Kjenner hun ikke folk blir hun stiv og taus, og stirrer i bakken. Da foretrekker selvfølgelig folk å snakke med dem som ikke blir ukomfortabel og ser bort. 

Folk foretrekker folk de lett kan komme i kontakt med. 

Du er kanskje mer utadvendt når du har drukket?

Anonymkode: 74a61...517

• Liker 4
Skrevet

Menn kan si damer er pene bare for å få seg et ligg, men sannsynligvis er du ikke stygg. Det er større sjanse for at du er mindre imøtekommende enn søsteren din, f eks ser ned i bakken, smiler ikke, oppfører deg uinteressert eller også helt i andre enden av skalaen at du kanskje oppfører deg unaturlig, masete, høylydt eller intens som gjør at de heller retter seg til søsteren din enn deg.

Anonymkode: 40cf3...73b

• Liker 4
Skrevet

Det er større sjans for å få se et ligg av den mindre pene enn av den pene. Ergo er du den peneste søsteren😘

Anonymkode: e065c...16f

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er større sjans for å få se et ligg av den mindre pene enn av den pene. Ergo er du den peneste søsteren😘

Anonymkode: e065c...16f

Det er bare tull. Selv om man er mindre pen så er det ikke slik at man ligger med hvem som helst. Det er nok heller hvor imøtekommende, utadvendt og interessert man virker. I tillegg til hva slags syn man har på sex.

Jeg og en venninne er noen ganger ute. Hun får mye oppmerksomhet og flere ligg, men det er fordi hun ønsker det og søker oppmerksomhet fra menn. Hun er også veldig utadvendt. Mens jeg er sjenert og vil ikke ligge med folk jeg ikke har følelser for. Det er ikke fordi jeg er penere enn henne i hvert fall.

Uansett, for å svare på hi så er det ikke nødvendigvis sånn at du er stygg, men som jeg skrev over her så kan det heller være at du virker litt tilbakeholden og ikke så åpen for kontakt. Kanskje søsteren din er mer åpen for det?

Anonymkode: d191c...77a

Skrevet

Kan ikke bedømme ut i fra HI om du er stygg eller ei, men det man kan få ut av innlegget er du er en meget usikker person. Selvsikre folk er og har alltid vært mer tiltrekkende. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...