AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Hei! Har havnet en litt rar situasjon synes jeg..går på universitetet på 1 året. Æsistnevnte av jentene nevnt her,vet at miljøet ikke <sitter helt>,og defor jrg stusser på at hun ikke inkluderte idag.. Jeg tar ofte på meg f eks det å snakke høyt i klassen, når det er andre i gruppen i oppgaver vi skal fremføre som ikke liker dette. jeg opplever situasjoner for tiden,som jeg synes det er vanskelig å håndere.. Hva som skjedde idag,er f eks et eksempel som får meg til å stusse og tenke. Jeg snakket høyt i en oppgave,for andre. Slik som idag,hvor vi hadde et foredrag. Saken er,at jeg ble sittende alene i lunsjen,til tross for hvor mye jeg insjer. Har bedre kontakt med to på kullet i klassen. Hun ene,er en nyoppstartet. Og idag,satte hum seg ned med to andre jenter,og sågodt som aldri,så sette rhun seg ned ved meg. Og jeg begynner å kjenne meg litt trøtt på det,men kan liksom ikke ta det opp heller? Hun er veldig hyggelig ellers,og svarer alltid når jeg spør. Jeg forstår at dette ikke trenger å bety noe,I det store. Men hun har sågodt som aldri satt seg ned ved siden av meg. Og jeg kan ikke bare spørre henne om hvorfor heller... En annen jente,som behandler meg som en venninne, gikk på lunsj med noen andre,og jeg ble sittende alene i lunsjen. Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke ble invitert? Jeg insjer ofte og vet jeg desverre kan bli for ivrig-og avbryte hvis jeg er i samtale på tomanns hånd,noen ganger. Sikkert en typisk feil og jrg prøver å ta meg i det. Sistnevnte jente,avlyste akkurat ek avtale vi har om å øve imorgen,fordi hun skal på tur til Sverige. Hun sa til megat hun egtl skulle jobbe,men kunne fra 1500 og utover,np viser det seg jo at hun tydeligvis kan dra til Sverige? Dette,i tillegg til at hun ikke virker til å være noe særlig <interessert> i hvorbjrg ble av i lunsjen,får meg til å føle meg dritt.. Har noen noe bra innslag til hvordan tolke,reagere og håndtere slike situasjoner? Jrg vil ikke virke for aggressiv,men begynner å se meg lei av å føle mrg ignorert og oversett Anonymkode: f07c9...9c2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Jeg hadde sagt vi kan diskutere gruppearbeidet i lunsjen. Funker ikke det hadde jeg ikke vært så hjelpsom. Anonymkode: 8d518...ab3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde sagt vi kan diskutere gruppearbeidet i lunsjen. Funker ikke det hadde jeg ikke vært så hjelpsom. Anonymkode: 8d518...ab3 Det er ikke noe gruppearbeid,det er snakk om at jrg føler meg ignorert.. Til tross for at jrg tar på meg p avlaste for andre,så gjør jrg det litt også for å vøre oppfattet som en som gir. Og når jeg føler på,slik som idag, at jeg gir,uten å få boe sørlig tilbake,så er det tøft jeg snakker gjerne,og avlaster andre fordi jrg vil øve meg på å bli bedre og synes drt er noe verdt å jobbe med,å stå foran andre. Dette dreier seg mer om atbjrg føler atbjrg ikke blir inkludert på det sosiale planet Ingen setter seg ned ved meg,og den ene jenta jeg har bedre kontakt med,føler jeg meg ganske oversett av når hun ikke bryr seg Jrg sendte en snap,med hvor ble dere av? Og fikk sikke svsr av hun ene,mens hum adre sa at de gikk til kantina. Hvorfor ble ikke jeg spurt? Og pluss at jeg blir oversett på en avtale som ikke ble lagt av meg,av samme jenta,som ikke inviterte meg med på lunsjen. opprinnelig hadde jeg en avtale med en av disse jentene,som har snakket til nrg som en venninne. Men idag så spurte hun meg ikke,la ikke vekt på at jf gule alene i lunsjen engang,og avlyser en avtale vi hqr allerede imorgen, fordi hun skal til Sverige. Anonymkode: f07c9...9c2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 Er veldig sårende,at de begge dro til kantina,uten p spørre meg Spesielt denne ene venninnen,siden vi tidligere hsr snakket om at miljøetnikkeer så bra. I tillegg da at denne samme venninnen,avlyser en avtale allerede imorgen,med at hun skal til sverige. Opprinneligbhsr vi eksamen snart og hsr et praktis yrke,so trengs øving til . Øvingen var på hennes insj,og hun sa hun jobbertil 1500,men reserverte tid og rom til øving etter dette. Nå viser drt seg,at hun bare sender en melding med<sorry kan ikke imorgen. Skal til svergie> Samme jenta som ikke spurte engang om jfg ville være med på lunsjen idag Jeg ble sittende alene,og begge visse det(sendte snap) Anonymkode: f07c9...9c2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 TS, la dette ligge til du er edru i det minste... Anonymkode: c891f...c5c 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #7 Skrevet 23. februar 2023 Hvor gamle er dere? Jeg ville ikke tatt det opp, men heller ikke vært så mye på tilbudssiden med mindre det gir deg noe. Anonymkode: fdcfb...970
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå