Gå til innhold

Lederen min skaper dårlig arbeidsmiljø og utleverer informasjon om oss ansatte

Sappi

Anbefalte innlegg

Jeg jobber på et bakeri, hvor jeg har en leder som skaper dårlig arbeidsmiljø. Alt pga vi sto opp for oss selv.

Det hele startet med at jeg sto opp for meg selv og krevde å få alle timene mine som 100% ansatt. Derfor tok jeg det videre med hennes sjef. Fra den dagen har hun oppført seg svært uprofesjonell og har skapt dårlig arbeidsmiljø. Hun viser helt tydelig at hun hater meg og fryser meg ut av samtaler når vi er flere som jobber sammen.

Hun har ansatt ei venninne og favoriserer henne. Videre har hun lyvd til en annen ansatt, som er på min side, og sagt at alle ansatte har klagd på henne. Noe som ikke er sant. Ingen har klagd på henne og flere ble sinte pga dette.

lederen går og forteller om konflikter vi har mellom ansatte og henne videre til personer som ikke jobber på cafeen her. Vi jobber på et kjøpesenter og hun forteller alt til nabobutikken. Er dette lov? 

burde jeg ta et møte med daglig leder og fortelle hvordan hun opptrer, og at hun skaper et dårlig arbeidsmiljø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde søkt etter en ny jobb med én gang. Sånne folk forandrer seg aldri.

Anonymkode: e4250...0bb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal du ta opp med tillitsvalgt. Er du ikke organisert så er dette dagen for å bli det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...