AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Noen som kan anbefale noen kremer eller klinikker? Ønsker kun seriøse svar. Anonymkode: 6bd0d...2ff 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Yoghurt naturell-diett Anonymkode: df704...0ea
mannfolket Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Noen som kan anbefale noen kremer eller klinikker? Ønsker kun seriøse svar. Anonymkode: 6bd0d...2ff Da skal jeg ikke svare. 5
Frkego Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 Burde ha vært aldersgrense her inne (mental alder)… hvis dere ikke har noe fornuftig å si, så kan dere la være. TS stiller et reelt spørsmål. Analbleking er faktisk ikke unormalt og jeg vet om flere som gjør det. Har dog ikke erfaring selv, så lite hjelp i kommentaren min sånn sett 😅 Vil dog legge til at det er helt normalt at man er mørk rundt rumperingen og jeg har ikke møtt én mann som forventer et bleket rompehull, så ikke føl at du må gjøre det for å bli «finere» der nede. Litt off topic, men likevel ikke: det sies at fargen på rumperingen er lik fargen på areola (rundt brystvorten). Så det kan dere tenke på neste gang dere ser en pupp (med mindre rumpa er bleket da) 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 Klin litt tannkrem i rauhållet. Da lukter det godt, og er hvitt. Anonymkode: 2aaa1...287 3
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 Nordmenn er ekstra brune i rasshullet. Når de bruker dopapir for å tørke. Mye er gjort om de går til innkjøp av en rumpevasker. Anonymkode: 1a18e...162
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #7 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nordmenn er ekstra brune i rasshullet. Når de bruker dopapir for å tørke. Mye er gjort om de går til innkjøp av en rumpevasker. Anonymkode: 1a18e...162 Alt som gnisser mot et område på huden blir mørkere.. Så det gjelder ikke bare do-papir bruk. Bare det å ha hud mot hud kontakt, eller G-streng, T-shirts trange bukser osv... Men, det går også ann å bare peele et området isteden for å dusje hver gang man går på do. Anonymkode: d3e0c...2ee
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 16 hours ago, Frkego said: Burde ha vært aldersgrense her inne (mental alder)… hvis dere ikke har noe fornuftig å si, så kan dere la være. TS stiller et reelt spørsmål. Analbleking er faktisk ikke unormalt og jeg vet om flere som gjør det. Har dog ikke erfaring selv, så lite hjelp i kommentaren min sånn sett 😅 Vil dog legge til at det er helt normalt at man er mørk rundt rumperingen og jeg har ikke møtt én mann som forventer et bleket rompehull, så ikke føl at du må gjøre det for å bli «finere» der nede. Litt off topic, men likevel ikke: det sies at fargen på rumperingen er lik fargen på areola (rundt brystvorten). Så det kan dere tenke på neste gang dere ser en pupp (med mindre rumpa er bleket da) Å gjøre tvinge noe som er normalt brunt til å bli lyst er vel selve definisjonen på unormalt. Det normale ER å være brun i rævva. Anonymkode: df704...0ea 4 1
Arild37 Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 Hvorfor i all verden skal man bleke ræva?😂 3
Frkego Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Å gjøre tvinge noe som er normalt brunt til å bli lyst er vel selve definisjonen på unormalt. Det normale ER å være brun i rævva. Anonymkode: df704...0ea Nei, nå blander du naturlig og normalt 😊 Det er ikke naturlig å bruke sminke eller farge håret, men det er normalt. Jeg har aldri bleket rumpehullet mitt og kommer aldri til å gjøre det, likevel vet jeg at mange kvinner (og menn) gjør det, på lik linje med brasiliansk voks etc. Så ja, det begynner faktisk å bli ganske normalt… selv om det er langt fra naturlig 🙃 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 Arild37 skrev (3 timer siden): Hvorfor i all verden skal man bleke ræva?😂 Jeg ser freshere ut, synes jeg 😉 Jeg bleker jo, både under armer, bikiniområdet, rompa, under rumpa, under puppene og tenner.. 😅😁 Anonymkode: d3e0c...2ee
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser freshere ut, synes jeg 😉 Jeg bleker jo, både under armer, bikiniområdet, rompa, under rumpa, under puppene og tenner.. 😅😁 Anonymkode: d3e0c...2ee Hææ, du bleker deg flere steder på kroppen? 😂 Anonymkode: e62a1...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hææ, du bleker deg flere steder på kroppen? 😂 Anonymkode: e62a1...9b8 Heheh. Jepp! 😝 Anonymkode: d3e0c...2ee
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Heheh. Jepp! 😝 Anonymkode: d3e0c...2ee Hvem har fortalt deg at dette gjør deg freshere? 😂 Anonymkode: 07e6c...03e 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #15 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvem har fortalt deg at dette gjør deg freshere? 😂 Anonymkode: 07e6c...03e Ingen... Heheh! Anonymkode: d3e0c...2ee
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #16 Skrevet 25. februar 2023 Er man ekte blondine slipper man å bleke analen🤩 Anonymkode: 190b1...a47
Elaine Marley Skrevet 25. februar 2023 #17 Skrevet 25. februar 2023 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #18 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er man ekte blondine slipper man å bleke analen🤩 Anonymkode: 190b1...a47 Alle slipper jo å bleke. Men, om man eventuelt ønsker det eller ikke er jo opp til en selv. Men, skjønner ikke helt hva ekte blondine har med saken og gjøre ? Jeg har aldri prøvd og være blond, ønsker ikke å være blond. Jeg vil heller ligne på Monica Bellucci enn Pamela Anonymkode: d3e0c...2ee 1
Elaine Marley Skrevet 25. februar 2023 #19 Skrevet 25. februar 2023 Tråden er ryddet for helseskadelig anbefaling og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #20 Skrevet 25. februar 2023 Jeg har ei venninne som er veldig pertentlig på at hårblekingen skal være nøyaktig slik og slik, hun tar det faktisk så langt at det kan kalles "anal bleking". Skal spørre om hvilke produkter hun bruker. Anonymkode: d8b23...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå