AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Del Skrevet 23. februar 2023 Hei, Nå har jeg nettopp kommet hjem fra konsultasjon hos plastikk-kirurg hos Aleris Majorstuen angående brystløft. Hadde lest på nett at ved brystløft kan man forvente å gå ned ca. en bh-størrelse, men at formen på brystene kompenserer for dette. I mitt tilfelle anbefalte kirurgen og kombinere løftet med en liten reduksjon for best og mest langvarig resultat. Til min store skuffelse sa han da at han ville fjerne 30% av størrelsen. Jeg har per i dag 80F i størrelse, og ser for meg da at jeg havner på C-cup. Formen på brystene mine er katastrofal da di henger ekstremt og peker nedover (stort vekttap). Likevel er jeg fornøyd med størrelsen når jeg har BH på, da jeg føler at proporsjonene mine ellers er mer riktig da. Er det noen som har erfaring med løft/reduksjon i den grad, og faktisk er blitt fornøyd selv om dere ikke ønsket reduksjon? Har dere noen anbefalinger for andre kirurger/klinikker i Oslo for å høre en eventuell annens kirurg sin mening? Jeg var så sikker på at det var dette jeg ville for jeg hater hvordan di ser ut, men akkurat nå føles det som at jeg kommer til å bli misfornøyd uansett hva jeg gjør. Små/mindre bryster eller stygge bryster. Noen tips? ☺️ Anonymkode: 0de95...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Del Skrevet 23. februar 2023 Du vil ikke ha silikon? Jeg hadde samme "problem", hadde fått så små pupper om jeg bare hadde tatt løft, og det var jeg ikke komfortabel med. Alltid hatt store, uansett vekt. Anonymkode: ae480...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Del Skrevet 23. februar 2023 Jeg er ikke helt komfortabel med tanken på å skulle ta silikon. Kirurgen nevnte heller ikke denne muligheten for meg. Synes det virker litt rart å måtte fjerne en god del brystvev for så å bytte det ut med silikon for at jeg skal kunne beholde størrelsen. Sikkert et dumt spørsmål, men er det fordi silikon er lettere enn vev, slik at formen holder seg? Kirurgen sa at jeg hadde en god del brystvev, så di er liksom ikke bare "tomme poser", men lange litt stappa tennissokker 😅 Anonymkode: 0de95...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntrane Skrevet 23. februar 2023 #4 Del Skrevet 23. februar 2023 Det beste er som oftest å la ting være som de er. Ut fra beskrivelsen av brystene dine høres de flotte ut. Struttepupper er ikke det eneste som er fint. Brystreduksjon resultat ender sjeldent pent etter min observasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #5 Del Skrevet 23. februar 2023 ntrane skrev (11 minutter siden): Det beste er som oftest å la ting være som de er. Ut fra beskrivelsen av brystene dine høres de flotte ut. Struttepupper er ikke det eneste som er fint. Brystreduksjon resultat ender sjeldent pent etter min observasjon. Da har ikke du sett mine. Er operert av Børge Davik. Er kjempefornøyd. Anonymkode: a92e8...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntrane Skrevet 23. februar 2023 #6 Del Skrevet 23. februar 2023 Før og etter bilder viser stort sett at resultatet er firkanta frankenstein bryster. Klart kan være du er en av de heldige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Del Skrevet 24. februar 2023 Struttepupper er ikke det eneste som er fint, og jeg har ikke noe i mot at di ender med å henge litt. Jeg vil bare at brystvorten skal peke fremover, og ikke nedover. Er heller ikke enig i at resultatene blir firkanta frankenstein bryster - har sett bilder av mange som har fått veldig fine resultat av brystløft. Iallfall alltid et bedre resultat enn utgangspunktet. Anonymkode: 0de95...954 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #8 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Da har ikke du sett mine. Er operert av Børge Davik. Er kjempefornøyd. Anonymkode: a92e8...12f Ikke mine heller. Dr Rosenberg på Fana medisinske. De er dritfine!! Anonymkode: 92e2b...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 24. februar 2023 #9 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hei, Nå har jeg nettopp kommet hjem fra konsultasjon hos plastikk-kirurg hos Aleris Majorstuen angående brystløft. Hadde lest på nett at ved brystløft kan man forvente å gå ned ca. en bh-størrelse, men at formen på brystene kompenserer for dette. I mitt tilfelle anbefalte kirurgen og kombinere løftet med en liten reduksjon for best og mest langvarig resultat. Til min store skuffelse sa han da at han ville fjerne 30% av størrelsen. Jeg har per i dag 80F i størrelse, og ser for meg da at jeg havner på C-cup. Formen på brystene mine er katastrofal da di henger ekstremt og peker nedover (stort vekttap). Likevel er jeg fornøyd med størrelsen når jeg har BH på, da jeg føler at proporsjonene mine ellers er mer riktig da. Er det noen som har erfaring med løft/reduksjon i den grad, og faktisk er blitt fornøyd selv om dere ikke ønsket reduksjon? Har dere noen anbefalinger for andre kirurger/klinikker i Oslo for å høre en eventuell annens kirurg sin mening? Jeg var så sikker på at det var dette jeg ville for jeg hater hvordan di ser ut, men akkurat nå føles det som at jeg kommer til å bli misfornøyd uansett hva jeg gjør. Små/mindre bryster eller stygge bryster. Noen tips? ☺️ Anonymkode: 0de95...954 Morten Rynning Kveim/Smestad klinikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå