AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Del Skrevet 23. februar 2023 Hva gjør man når man har en øredobb som sitter bom fast? 🫣 Erstattet bakdelen med en bakdel i plast for noen år tilbake, og der har øredobben sittet siden. Når jeg nå skal ha den ut så er plast-bakdelen 100% urikkelig. 🫣 Den sitter ikke fast i selve øret, men det er verken mulig å dra plast-bakdelen av eller vri den rundt. 😶 Det kan nesten fremstå som om den har smeltet fast. 😶 Jeg har verken tang eller noe å klippe øredobben av med (og det er jo begrenset med plass til noe å klippe med mellom øreflippen og bakdelen også 😶) Er det noen som har noen tips/råd? 🫣 Anonymkode: 3b4c5...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Del Skrevet 23. februar 2023 stikk innom en gullsmed, de har verktøy til å klippe med.. Anonymkode: 74f66...eea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Del Skrevet 23. februar 2023 Har du prøvd med gummihanske? Gjør at man får bedre grep. Men ellers gjelder det å finne noen å låne tang av, det var eneste som funka for meg. Gjorde sinnsykt vondt, men funka. Anonymkode: 58f17...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Del Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): stikk innom en gullsmed, de har verktøy til å klippe med.. Anonymkode: 74f66...eea Har de det? 🫣 Så liksom for meg at jeg kom til å ende opp hos fastlegen eller noe, men vet ikke om det er rette stedet. 🫣 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du prøvd med gummihanske? Gjør at man får bedre grep. Men ellers gjelder det å finne noen å låne tang av, det var eneste som funka for meg. Gjorde sinnsykt vondt, men funka. Anonymkode: 58f17...2fc Den sitter bom fast uansett grep. 🫣 Er litt redd for å ende opp med å dra hele øredobben gjennom hullet dersom jeg drar med tang (dobben er liten så det er ikke så mye å holde fast i i den andre enden 🫣) Å få den klippet av er kanskje beste alternativ, men det er litt synd å ødelegge øredobben siden det sikkert koster mer enn det smaker å få den reparert igjen. 😶 Anonymkode: 3b4c5...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå