AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:35 #41 Del Skrevet lørdag kl 15:35 klarinetta skrev (På 23.2.2023 den 13.28): Er ikke noen engel, men det jeg kommer på akkurat nå er at jeg kan bli ganske ekkel mot røykere. Jeg er så absolutt for at folk skal få være den de er, rettigheter etc - MEN jeg fordrar ikke røykere som påfører meg sin ekle røyk. JEG har rett til å IKKE bli røyket på. Så jeg kan sende ganske stygge blikk. En gang spurte en eldre dame som var dårlig til beins pent om hun kunne dele kafébord med meg fordi det var så fullt - jeg smilte og sa det var da alldeles i orden. Men så dro hun opp en røykpakke og startet og dampe, og jeg ble SÅ provosert at jeg fortalte henne akkurat hva jeg mente. Du må gjerne sitte her med meg, men du får absolutt ikke forpeste MIN luft, nesten ropte jeg til henne. Fordi hun var litt skrøpelig lot jeg henne sitte, og forlot bordet selv. Var hun sprekere ville jeg bedt henne hute seg bort. Kanskje ikke snilt, men ikke hyggelig av henne heller, samma faen hvor dårlig en er til beins! Det er ingen som røyker rundt deg for å være stygg med deg. Det handler ikke om deg, men om å ta seg en røyk. Anonymkode: 5540d...296 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:37 #42 Del Skrevet lørdag kl 15:37 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 22.03): Jeg filmet når jeg hadde sex med et ludder jeg møtte på byen. Sendte meld dagen etter og presset henne for penger. Anonymkode: aa101...c93 Psykopat Anonymkode: 5540d...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:40 #43 Del Skrevet lørdag kl 15:40 AllahBallah skrev (På 24.2.2023 den 22.15): Vel, det er jo fint at du ofte tenker på det og hva du var med på / hva dere gjorde, da. Og med tanke på å skulle ta kontakt med ham igjen (for å unnskylde egen oppførsel, antar jeg), så er det nok mye enklere for han å takle det nå siden det går bra med ham, enn hvis det hadde gått dårlig. Hadde han fortsatt hatt det dårlig, ville nok det at du tar kontakt bare knust ham enda mer. Kanskje stakkaren kan få slippe å se ene mobberen sin igjen. Mobberen vil jo bare si unnskyld for sin egen skyld. Ikke for offeret. Så lenge det ikke gagner offeret på noen måte så burde man vel bare holde seg unna. Anonymkode: 5540d...296 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:44 #44 Del Skrevet lørdag kl 15:44 Det styggeste jeg har gjort mot noen er å bli mor til barna mine. Hadde de vokst opp med en annen mor hadde de kanskje hatt et mye bedre liv nå. Eneste andre jeg kan komme på er at jeg ikke sto opp for venninna mi da hun ble mobbet på skolen. Jeg var ikke med og mobbet, men jeg gjorde ingenting for å hindre det heller. Anonymkode: 13a9e...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:47 #45 Del Skrevet lørdag kl 15:47 AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 23.34): Det slemmeste jeg har gjort er å være med på være slem med ei jente på barneskolen. Det varte ikke så lenge, men lenge nok til at hun ble lei seg. Kalte ho stygge navn. Jeg har utrolig svart samvittighet for det i dag. Det verste er at jeg virkelig ikke forsto/brydde meg den gangen. Hadde ingen empati eller medfølelse. Det er helt forunderlig. Har senere tenkt at det skyldes at ingen lærte meg empati hjemmefra. Mine søsken var slemme med meg så jeg trodde nok det bare var sånn man var med hverandre da mine foreldre aldri grep inn eller lærte oss noe. Anonymkode: 0c7fa...bf7 Man lærer ikke empati hjemmefra. Da hadde jeg vært empati løs i dag. Anonymkode: 5540d...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:13 #46 Del Skrevet søndag kl 14:13 Vil ikke kalle henne stedatter, men dattra til en ex-kjæreste. Uten å gå i detaljer, kan jeg si at hun ødela forholdet mellom meg og hennes far. Hevnet meg med å forføre og knulle typen hennes, og sørge for at "halve byen" fikk vite det. Anonymkode: 0be7a...c98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:23 #47 Del Skrevet søndag kl 14:23 Jeg stjal penger fra venninnen min da vi var 12-13 år. Jeg fikk aldri lommepenger, men hun fikk masse og hadde ikke kontroll. Angrer veldig på det, hun hadde bare meg som venninne og jeg utnyttet det. Jeg kunne også si på en dårlig litt skjult måte noe negativt om utseendet hennes. Hurf, jeg angrer sånn! Jeg er over 50 år nå, så dette er riktignok mange tiår siden. Jeg angrer også på hvordan jeg har vært i bruddsituasjoner med ekser, jeg har gått litt fort videre og ikke tatt det så dypt.. Jeg hadde i 20-årene veldig behov for å være med noen, og av og til ble det første og beste som falt for meg, men der jeg kanskje ikke var like investert tilbake. Etter et år eller to ville jeg videre. Ikke pent gjort, jeg skulle ønske jeg respekterte andres følelser mer på den tiden. Jeg var dessverre også utro et par ganger, på vei ut av forhold. Skammer meg dypt over mye av dette. Anonymkode: 69953...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #48 Del Skrevet 10 timer siden Tok abort Anonymkode: 690b6...360 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå