Gå til innhold

Uke 32, chill baby eller noe feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 32 nå og har lenge kjent liv i magen. Bevegelsene har også blitt «større» etterhvert. Men jeg hører så mange snakke om at de sparker så det gjør VONDT i ribbeina eller at babyen holder dem våken om natten med sparking osv. Dette har jeg aldri opplevd. Jeg våkner mye om natten for å tisse og da kan jeg en sjelden gang kjenne at hun ligger å rører på seg men ikke noe som holder meg våken. 

Jeg driver sikkert å overtenker for jeg kjenner liv hver eneste dag det bare er ikke disse voldsomme og smertefulle sparkene til alle døgnets tider som jeg har hørt folk snakke om 😅 Skal ta det opp med jordmor neste gang men det er en stund til enda så klarte ikke la være å skrive inn her bare for å høre deres erfaringer ❤️

Anonymkode: 0503e...37b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde aldri noen sånne vonde spark :) hun holdt meg heller ikke våken (jeg var våken av andre grunner). Det hendte seg at det var ganske ubehagelig når hun prøvde å sprekke på seg, men ellers var det ikke noe ubehag ved spark eller noe. 

Anonymkode: 647ac...590

• Hjerte 1
Skrevet

Hadde heller ingen vonde spark med mine to, de presset seg opp mot ribbeina på slutten, men ingen direkte spark. Sjeldent jeg ble holdt våken og, maks to-tre netter hvor de var veldig aktive 😊

Anonymkode: 03bc5...0c1

• Hjerte 1
Skrevet

Begge mine var ganske rolige om natten. Har aldri opplevd vonde sparker med nr 1. Nr 2 derimot kunne sparke så voldsomt at det ble VONDT. Ikke så ofte det skjedde, heldigvis, typ noen ganger per uke.

Anonymkode: b090d...4df

Skrevet

Fikk ikke de skikkelig vonde sparkene og bevegelsene før etter uke 37, da var det noen ganger så intenst i timesvis at jeg gråt av frustrasjon og smerte og ble skikkelig forbanna. Måtte minne meg selv på at det faktisk var et levende menneske der inne for å ikke klikke helt.

Anonymkode: cca78...756

Skrevet

Jeg er uke 33. Har ingen vonde spark, og kjenner ingenting ved ribbeina. Babyen ligger mer ut mot siden. Jeg sover dårlig fra før, så mye bevegelse i magen hjelper ikke akkurat... Noen er mer sensitive til sånt når de skal sove enn andre. Kan hende du bare har et godt sovehjerte. 

Anonymkode: f33a4...660

Skrevet

Jeg hadde aldri vonde spark. Kjente store bevegelser slik du beskriver, men de var alltid rolige :)

Anonymkode: 8d229...a3e

Skrevet

Opplevde aldri vonde spart med førstemann, og ble heller ikke holdt våken.

Andremann ligger annerledes så har fått hodet hardt oppi ribbeina et par ganger som har vært ubehagelig. Ellers ikke noe.

Anonymkode: 527e6...4a5

Skrevet

Hadde heller aldri vonde spark. Men jeg hadde også en luring som lå i seteleie, så kanskje det har betydning 🙈

Anonymkode: 6cc23...334

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...