Gå til innhold

Selvtillit og stor pikk

Fremhevede innlegg

Skrevet
I hvert fall har junior vært en del av min normalt gode selvtillit.

...

Poenget mitt er at menn med utstyr langt over det statistiske gjennomsnittet også kan få dårlig selvtillit. Og alt dette baserer seg bare i utgangspunktet på om hun var fornøyd med størrelsen på utstyret - på samme måte som hun ønsket å få tilsvarende tilbakemeldinger fra meg.

Du ser da det selvmotsigende du det du skriver her? For meg virker det som du har et problem med selvtilliten som du knytter til penisstørrelse, selv om det antagelig skyldes noe helt annet. I hvert fall bør det gjøre det. Hvis du har 19 cm, kan du trygt la bekymringer i den gata ligge.

Selv er jeg fornøyd med utstyret mitt og bryr meg derfor ikke om hvilke erfaringer hun har hatt tidligere. Har ikke noe behov for kommentarer heller. Fordi jeg vet at det duger i massevis.

Sånn jeg ser det, virker sutringen din tåpelig (jepp, du ba meg om ikke å si det). Du er svær. Det er jo supert. En bekymring mindre i tilværelsen. Bare hygg deg med det, og ikke gjør det til et problem.

Hvis du likevel sliter med selvtilliten i sånne situasjoner, bør du ta en liten runde med deg selv og prøve å finne ut av årsakene til det. Innlegget ditt tyder på at du allerede har skjønt at det ikke har noe å gjøre med størrelsen på pikken din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...