Gå til innhold

Selvtillit og stor pikk

Fremhevede innlegg

Gjest Pikken
Skrevet

Som trådstarter vil jeg si følgende: Noen få her har tatt poenget mitt. Ellers har jeg blitt et offer for stigmatisering. Dette ville nok aldri skjedd hvis ikke pikken og størrelse var nevnt i problemstillingen. Mange andre egenskaper ved en selv kunne vært brukt som eksempel.

Så litt enklere: Man går gjennom livet og er godt voksen. Har noen forhold. Føler seg vel og får bekreftelser. Så treffer man en partner der sider ved en selv som tidligere var trygge og forbundet med vanlig selvtillitt plutselig blir utrygge. Og uten at man i det hele tatt har noen direkte rasjonell grunn til det! Så blir utslagene av denne utryggheten direkte tåpelig. Man vet det selv, føler seg beklemt, men man klarer ikke å la seg styre av fornuften.

Noen som kjenner seg igjen? Kanskje noen damer - de har jo ikke pikk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så litt enklere: Man går gjennom livet og er godt voksen. Har noen forhold. Føler seg vel og får bekreftelser. Så treffer man en partner der sider ved en selv som tidligere var trygge og forbundet med vanlig selvtillitt plutselig blir utrygge. Og uten at man i det hele tatt har noen direkte rasjonell grunn til det! Så blir utslagene av denne utryggheten direkte tåpelig. Man vet det selv, føler seg beklemt, men man klarer ikke å la seg styre av fornuften.

Noen som kjenner seg igjen? Kanskje noen damer - de har jo ikke pikk!

Jeg synes ærlig talt at du bare skal slappe av med dette. Ikke forvent at hun skal kommentere størrelsen din. Jeg tviler på at det hadde falt meg inn å kommentere akkurat den biten, jeg ville heller gitt tilbakemeldinger på selve sexen. Jeg synes ikke det er naturlig å kommentere størrelsen, jeg ville følt at det var litt vulgært.

Skrevet

Det eneste jeg har lyst til å si, er at jeg vet at jeg hadde hatt passe store komplekser hvis dicken var liten (og da mener jeg en del under snittet).

Og jeg forventer at alle skal skjønne det!

Mogens

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Som trådstarter vil jeg si følgende: Noen få her har tatt poenget mitt. Ellers har jeg blitt et offer for stigmatisering. Dette ville nok aldri skjedd hvis ikke pikken og størrelse var nevnt i problemstillingen. Mange andre egenskaper ved en selv kunne vært brukt som eksempel.

Sorry, her tar du feil. Jeg har opplevd akkurat den samme holdningen i forbindelse med min egen desperate trang etter bekreftelse fra en partner. Jeg hadde svært dårlig selvtillit for utseende, og spurte min første kjæreste om han syntes jeg var pen, siden jeg syntes det var rart at han aldri gav meg noen komplimenter. Han svarte at han syntes ikke jeg var pen, og men at han var glad i meg likevel. Og de fleste gutter jeg har spurt mener at jeg ba om det selv, siden jeg tok det opp på den måten. Akkurat som de fleste jenter her har svart deg.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Jeg kom til å tenke på noe annet også.

Jeg har faktisk aldri kommentert størrelsen til noen av mine elskere, enten de har vært små eller store, tykke, tynne, lange eller korte. Det faller ikke naturlig for meg. Jeg ville ikke kommentert din heller, og hadde du begynt å spørre meg om jeg synes den var stor så hadde jeg begynt å lure på deg, og hadde garantert mistet tenninga. Særlig hvis den faktisk ER stor og det ikke er noe å diskutere en gang. Jeg ville sett det som fisking etter kompliment eller bekreftelse, og sånn fisking finner jeg særdeles lite attraktivt. Jeg ville oppfattet det som en skjult måte å skryte av størrelsen sin på. Skjønner du?

Sånn som enkelte tråder her inne: Jeg er en gutt på nitten år, pikken min er tjuefire centimeter lang og atten centimeter i omkrets, er det stort? Blæh - sånt svarer jeg ikke på.

Hadde den derimot vært helt normal, sånn ca femten lang om med en omkrets på ca tolv eller hva det nå er som er normalen, så ville jeg nok kunne bekreftet at den var stor nok for å gi deg ro. Da ville jeg sett det som en genuin usikkerhet fra din side.

Hadde den vært under middels, og til dels liten ville jeg antakelig ha forsikret deg om at det ikke spilte noen rolle fordi det er hvordan den brukes som er det vesentlige.

Og avslutningsvis: Jeg ville heller aldri bedt om bekreftelse på puppene eller trangheten min. Synes du puppene mine er fine? Er jeg trang, synes du? Aldri - aldri - aldri.

Endret av mysan
Skrevet (endret)

Jeg kan godt forstå at en mann kan ønske en bekreftelse på at penisen er "god nok" på samme måte som man, uansett kjønn, kan ønske seg bekreftelser på at man duger når det gjelder både det ene og det andre. Dersom sexen fungerer bra og man ikke får klager burde vel det være en god nok indikasjon på at den gjør jobben tilfredsstillende slik den er, men er man nå engang vant til å få kommentarer skjønner jeg at man kan bli usikker om de plutselig uteblir.

En annen sak er at det da ikke akkurat er et godt trekk å begynne å mase/hinte om det. Skjønt: Jeg kan ikke se noe galt i det om en mann ved en passende anledning spør rett ut om partneren føler at man tilfredstiller hennes behov. Men da bør man nøye seg med svaret man får og la det bli med det. ;)

Endret av Orestes
Skrevet
Jeg kan ikke se noe galt i det om en mann ved en passende anledning spør rett ut om partneren føler at man tilfredstiller hennes behov.

Det har da ikke noe med størrelse å gjøre?

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å gi komplimenter til en mann som har en større utstyr enn gjennomsnittet :)

Skrevet
Det har da ikke noe med størrelse å gjøre?

Ikke nødvendigvis, men siden det var størrelse tråden handlet om var det blant annet det jeg hadde i tankene her. Fint om han tenker på annet også. ;)

Skrevet

Det er så flott å se på og å kjenne det, med de menn som har litt større enn snittet.

Smått er liksom så stusselig da, men de kan jo ikke gjøre så mye med det :)

Skrevet

Jeg har aldri kommentert størrelsen til noen - uansett om den var slik eller sånn. Men jeg gir gjerne rikelig med komplimenter for andre ting/egenskaper: At jeg har det deilig, liker å være sammen med deg, du er hyggelig/morsom etc.

Nå har ikke jeg vært til sengs med så veldig mange, men det er tragisk-komisk hvor opptatt enkelte er av størrelsen. En elsker jeg hadde var fast bestemt på at han hadde en pikk langt over snittet - faktisk den største de fleste hadde sett - og tok det opp gang på gang. Sorry, men jeg kunne ikke gi han bekreftelsen han ønsket for den var vesentlig mindre enn eksen sin... Men han var en fantastisk elsker som ga meg utrolig mye bedre sex enn jeg hadde hatt på lenge og det sa jeg, men det hjalp visst ikke så mye for han var så opphengt i størrelsen...

Så gi nå blaffen i det med størrelsen og sett heller fokus på om jenta har det bra eller ikke!

Skrevet

Fokus på om begge har det bra under sex er jo viktig uansett størrelse...

Har mannen en stor en i tillegg er det naturligivs en bonus.

Skrevet

Jeg og kjæresten min har "vært " sammen i 1 og halvt år og kjærester i et halvt år.

jeg var 22 og hun var 20 da vi traff hverandre.

Jeg personlig har aldri tenkt så mye over størrelsen min men følte jeg var på gjennomsnitt eller kanskje over?- 17,5cm presis (hørt gjennomsnitt er på ca 15cm)

Jeg spurte aldri om hva hun syntes for jeg har aldri følt spesiell grunn til å "skryte" over min junior men heller ikke være flau, men da hun etter et par ganger spurte noe om junior som jeg aldri fikk registrert hva hun sa eller hentydet, ble jeg mer eller mindre varig skadd etter hun så vakkert sa til meg at jeg hadde den minste hun hadde sett men den var perfekt for henne.....var dette et kompliment????

Hun selv har jo selvsagt mistet jomfrudommen til en narkoman som gjorde hva han ville med henne da hun var 15år og da rømte hun til USA hvor hun lå med 8 personer, som hun også så snilt har delt med meg(vi deler alt....ALT!) og en av dem var selvsagt en fotballspiller i LA, neger, med gigantisk penis som de jo er kjent for, og det var vondt for henne.....synes det er sååå snilt av henne å dele alt dette med meg.....

Poenget mitt er.....har hun vært utrolig uheldig med sin første kjæreste som utnyttet henne ung og dum som hun var, og deretter bli en "hoe" et år og er så "heldig" å bare møte giganter og ....hvis jeg ikke trekker forhastede konklusjoner; ...derfor sårer meg med slike bemerkninger pga at hun hadde dårlig sexlivet i starten og mistet jomfrudommen halvveis bevisstløs pga hasj med en narkoman, og deretter giganter etterpå og la det te gå utover meg ubevisst ? og er jeg liten??

Hilsen en "1 og halvt år knekt stolthet"

PS: forholdet vårt har utviklet seg tusen ganger bedre nå siden dette ble delt oss imellom, men hun vet ikke hva det har gjort med meg og jeg klarer ikke forklare det om jeg en gang ville.

Gjest gjest1
Skrevet
Hun selv har jo selvsagt mistet jomfrudommen til en narkoman som gjorde hva han ville med henne da hun var 15år og da rømte hun til USA hvor hun lå med 8 personer, som hun også så snilt har delt med meg(vi deler alt....ALT!) og en av dem var selvsagt en fotballspiller i LA, neger, med gigantisk penis som de jo er kjent for, og det var vondt for henne.....synes det er sååå snilt av henne å dele alt dette med meg.....

Ja selvsagt...

Du ligger over gjennomsnittet. At hun bare har hatt giganter før din tid, endrer ikke på det.

Ellers er gigantstørrelsen til negere litt oppskrytt. Tror deres gjennomsnitt ligger en centimeter i lengde over en gjennomsnittlig hvit man.

Sånn sett slår du den gjengse sorte mann også.

Slapp av, du maler fanden på veggen.

Skrevet
Ja selvsagt...

Du ligger over gjennomsnittet. At hun bare har hatt giganter før din tid, endrer ikke på det.

Ellers er gigantstørrelsen til negere litt oppskrytt. Tror deres gjennomsnitt ligger en centimeter i lengde over en gjennomsnittlig hvit man.

Sånn sett slår du den gjengse sorte mann også.

Slapp av, du maler fanden på veggen.

:ler::klappe:

Gjest Store-Gunnar
Skrevet

Jeg er også meget godt utstyrt fra naturens side. I ungdommen ble jeg ofte kalt John Holmes av de aktive jentene. Disse visste hva det dreide seg om. Jeg var også sammen med en del uerfarne jenter som hadde stor glede av det store utstyret rent visuelt, men som hadde store problemer med å nyte pga. størrelsen. En mann med så stort utstyr som jeg har må velge sin kvinne med omhu. Jeg var heldig og traff en erfaren kvinne (dette er snart 40 år siden og unge kvinner i dag er langt mer erfarne enn de var den gangen) som jeg siden har vært sammen med. Hun hadde ingen problemer med det store utstyret fra starten av.

Skrevet

Jeg har aldri hatt lyst til å kommentere størrelsen.

Jeg kan godt forstå at også gutter kan være usikre, men størrelsen nekter jeg å kommentere. Det kommer det ikke noe godt utav. Hva slags glede har dere av å vite at den 1. eksen var større, men den andre mindre? For min del spiller teknikken og fantasien en større rolle enn størrelsen. Og det forsøker jeg å si.

Jeg gir tilbakemelding på sexen, betoner det jeg liker og kommer med små forslag for å få han til å være med på andre ting som hadde vært enda bedre. Det burde holde.

Skrevet

Vedr å kommentere størrelsen: Synes det er helt greit at damer ikke ønsker å kommentere størrelsen i forhold til andre partnere. Men det finnes jo tilbakemeldinger om at man er førnøyd uten å sammenligne. For meg er det helt naturlig å si det jeg føler. Er kjæresten veldig trang og god nedentil, får hun høre det. Og hun jeg er sammen med nå er ikke bare god. Hun er den beste jeg har vært sammen med. Hvorfor skal jeg "snyte" henne for denne sterke tilbakemeldingen!! På samme måte har noen damer gitt uttrykk for min størrelse både direkte og indirekte. Jeg blir ikke akkurat nedbrutt av å få en SMS: "Kjære, lengter etter deg og den store deilige pikken din" Eller smilet noen damer har når de får se junior i sin fulle prakt!

Får man positive tilbakemeldinger, vil mannen lettere føle seg vel og ikke tenke på damens ekser og om hun var mer fornøyd med deres størrelser.

Noen mennesker har en egen evne til å gjøre partneren usikker, mens andre tar signaler og kommer evnt gryende usikkerhet i forkjøpet!

Skrevet
Får man positive tilbakemeldinger, vil mannen lettere føle seg vel og ikke tenke på damens ekser og om hun var mer fornøyd med deres størrelser.

Man kan vel gi positive tilbakemeldinger selvom man ikke kommenterer størrelsen? Å skulle kommentere størrelse er for meg helt unaturlig og fjernt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...