Gå til innhold

Selvtillit og stor pikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Størrelsen diskuteres mye her. Jeg er en av de store, spesielt mht tykkelsen, noe jeg ikke har tenkt på noe særlig før i det siste. Så nå har jeg lest og målt :) Korrekt målt 19cm, bare for å plassere meg)

Hva har jeg så tenkt opp gjennom årene: Jo, at damene har satt stor pris på utstyret

Jeg har fått mer eller mindre tilbakemeldinger på dette og har liksom tenkt at ingen har ønsket noe større. Noen har kommentert størrelsen direkte, andre har stønnet frem noe under akten. I hvert fall har junior vært en del av min normalt gode selvtillit.

Så treffer jeg en jente som ikke gir noen signaler. Jeg prøver etterhvert å ymte frempå forsiktig om hun er fornøyd med størrelsen, men ingen forståelig tilbakemelding. Riktignok var hun generelt tydelig på at hun hadde det meget godt med meg seksuelt. Etterhvert ble jeg usikker på hennes diffuse måte å kommunisere på. Jeg spurte direkte: "Hvordan er størrelsen min i forhold til dine erfaringer?" Da hjalp ikke statistikken meg. Jeg var interessert i hennes erfaringer. Selv om hun skjønte jeg ble usikker, var hun helt diffus, og trakk seg unna sammenligninger mht størrelse. Jeg slet vel også i utgangspunktet med at hun ikke fikk orgasmer i begynnelsen og var like diffus på dette området.

Problemet ble ikke mindre ved at hun har hatt et ganske høyt antall menn (30-40) som jeg fikk vite etterhvert. Tankene mine har begynt å surre med hvem hun tenker på av disse som gjør at jeg faller dårlig ut. Statistikk er en ting, hennes erfaringer behøver ikke å være noen blåkopi. Hun kan godt hatt noen meget store slengere innimellom alt normale.

Først nå etter et halvt år har jeg presset henne og er selvfølgelig lite stolt av det. Svaret er i hvert fall at jeg har den helt klart største. Ut i fra dette ville tilbakemeldingen tidligere vært meget enkle. Grunnen til fraværet av tilbakemeldinger er at hun ikke har fattet at en mann med mitt utstyr kunne trenge kommentarer og bekreftelser.

Vær snill å ikke fyr opp med at jeg er tåpelig etc. Det føler jeg sterkt selv. Ikke minst siden jeg er godt voksen og reflektert. Det er noe ved dette som fornuften ikke klarer å styre!! Poenget mitt er at menn med utstyr langt over det statistiske gjennomsnittet også kan få dårlig selvtillit. Og alt dette baserer seg bare i utgangspunktet på om hun var fornøyd med størrelsen på utstyret - på samme måte som hun ønsket å få tilsvarende tilbakemeldinger fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ærlig talt aldri hatt det store behovet for å kommentere mannens utstyr og forventer heller ikke at han skal kommentere mitt ;)

Fatter ikke alt stresset rundt dette, er det ikke nok å vise at man har det godt sammen med partneren? Jeg vil faktisk tro at det er mange flere enn meg der ute som ikke bryr seg om størrelsen i det hele tatt, og som heller fokuserer på den herlige følelsen det er å bare være så nær en person! (Dette ble visst skikkelig klissete ;) )

Poenget ditt var at stort utstyr ikke nødvendig betyr god selvtillit, poenget mitt er at størrelsen på utsyret ikke bør ha noe å si for selvtilliten i det hele tatt..

Skrevet

det er menn som har lavt selvbilde som får selvtillit av en stor pikk

Skrevet

Kanskje denne damen ganske enkelt følte seg altfor nummen,

på alle måter, til å svare ? Det er mange muligheter.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er ikke alle som føler for å kommentere størrelsen. Det betyr ikke at det er noe galt med den.

Gjest Varg-Menja
Skrevet (endret)

Grunnen til at hun svarer diffust er sannsynligvis at du maser for mye. Jeg har også vært sammen med en som hadde stor pikk og var litt opphengt i det, og jeg ble jævlig brydd hver gang han tok det opp, og ble nok oppfattet som diffus jeg også. Min erfaring er at det bare er menn som har stor penis som er opptatt av slike bekreftelser, de som ligger innenfor snittet har ett mye mere avslappet og behagelig forhold til det.

Endret av Varg-Menja
Skrevet

Er enig med deg trådstarter, det blir akkurat som med vakre, pene og flotte jenter: de får heller ikke høre det så ofte som de "burde" fordi alle regner med at de vet det selv..(!)

Det samme må gjelde dere menn med stort utstyr: ingen kommenterer det fordi de vet det er konge på haugen.

..og det er det ;):)

Skrevet

Jeg synes du skal slutte å mase om størrelsen på utstyret ditt, jeg ville funnet det temmelig avtennende. Nå er det heller ikke slik at jo lengre den er, jo bedre er det. Tvert i mot, er den for lang kan det gjøre vondt.

Skrevet

Jeg hadde blitt lei, hadde jeg hørt så masse prat om pikken. Akkurat som jeg skal hver gang jeg flasher puppene "se hvor mye større de har blitt, da! Ser du? Ser du?? Er de ikke fine vel?"

Nei, la komplimenter komme av seg selv.

Skrevet

Mas om størrelse blir bare en avtenning. Om du selv vet at den er stor, hvorfor da mase om at hun syns det og be henne sammenligne med andres? Er ikke sikkert hun er like fornøyd med å bli påminnet at hun har hatt så mange partnere.

Skrevet
Jeg synes du skal slutte å mase om størrelsen på utstyret ditt, jeg ville funnet det temmelig avtennende. Nå er det heller ikke slik at jo lengre den er, jo bedre er det. Tvert i mot, er den for lang kan det gjøre vondt.

Skriver under på denne. Er helt enig!!

For øvrig tenker jeg aldri over størrelsen på en pikk -bortsett fra hvis den er ekstremt liten. Hvis jeg møter en gutt med en ekstremt stor, og hvis jeg reagerer - så er det kanskje heller i negativ retning. For stor er ikke noe bra.

Skrevet

Kjente en kar som ikke fikk analsex fordi han hadde for stor pikk. Hver gang jeg prøver å få min pikken inn i en damerumpe priser jeg meg derfor lykkelig for at jeg ikke går med slegge mellom beina.

Skrevet
Kjente en kar som ikke fikk analsex fordi han hadde for stor pikk. Hver gang jeg prøver å få min pikken inn i en damerumpe priser jeg meg derfor lykkelig for at jeg ikke går med slegge mellom beina.

Vel, jeg kjenner flere menn som ikke "får" analsex - ikke fordi pikkene deres er for store - men fordi damene deres synes det gjør vondt og er ekkelt.

Jeg må si meg enig med damene deres. Det er fullstendig unødvendig og lite behagelig.

Rumpepulere burde heller finne seg en homofil mann.

Skrevet
Vel, jeg kjenner flere menn som ikke "får" analsex - ikke fordi pikkene deres er for store - men fordi damene deres synes det gjør vondt og er ekkelt.

Jeg må si meg enig med damene deres. Det er fullstendig unødvendig og lite behagelig.

Rumpepulere burde heller finne seg en homofil mann.

Eller de kan finne seg kvinner som liker analsex. Funker det og.

-Babyboy

Skrevet

Med tanke på at det statistisk er 1-2% som går rundt med en kjepp på over 20 centi, så er det jævlig flaks at hun ikke har hatt større karer enn deg. Hvis hun sier hun har hatt 40 menn så kan du regne med at tallet er minst 60, sannsynligvis mellom 70 og 80 et sted (basert på erfaringer om at kvinner gjerne trekker fra en god del på antallet). Tipper dama sa at du var den største bare for at du skulle holde kjeft. Tenk på det neste gang dere har dere. Og send gjerne noen tanker til han på over 20 som har vært i dama di før deg en gang.....

Skrevet

Ser at dette blir en diskusjon om størrelse. Ja, i mitt tilfelle ble dette et utslag av det jeg anser som det egentlige problemet. Tilbakemeldinger! Som trådstarter klarte jeg vel å beskrive en opplevelse av å slites mellom fornuft og føleser. Men å beskrive her alt som ligger bak at man i ett forhold blir usikker og ellers ikke har vært det, blir umulig uten en større avhandling.

Ut i fra flere svar her så virker det som om tidligere kjærester har oppført seg "feil". De har gitt meg en god følelse med tilbakemeldinger og uttrykk for å være fornøyd, også med størrelsen. Så dette har gått fra å være et trygt og godt "tema" til å bli et område med usikkerhet. Jeg har aldri hatt selvtillit pga størrelse over normalen, men jeg har opplevd nå hvor "tåpelig" man kan bli ved mangel på tilbakemeldinger. Så damer, bare fortsett å fortell meg hvor avtennende "masing" om størrelse er, noe jeg selvsagt skjønner, i stedet for å ta tak i bakgrunnen.

Sånn generelt får jeg et inntrykk av at flere damer her synes det er på sin plass å gi positive tilbakemeldinger om alt, bortsett fra hvis man er fornøyd med mannens utstyr. Eller kanskje jeg misforstår?

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)

Hadde du ventet at hun skulle si "wow, det er den største jeg noensinne har sett" eller noe sånt? Hun følte seg antageligvis ikke vel til å snakke om det, og å presse/mase på noen synes jeg svært lite om. Jeg pleier ikke å kommentere penisstørrelse, jeg heller. Det er faktisk (tro det eller ei) ikke særlig viktig for min del.

Endret av GrønnSky
Skrevet

Jeg fikk nesten sjokk første gang jeg så min kjæreste sin, den er absolutt den største jeg har sett (19-20 cm) og jeg ble helt satt ut. Siden jeg ble helt satt ut av synet og litt skremt av at den var så svær fikk jeg meg i hvertfall ikke til å komentere størrelsen.

Skrevet

Jeg sier meg enig med den over her som sier at størrelsen ikke bør ha noe å si for selvtilliten. Den har nemlig ikke noe å si for kvaliteten på det du leverer i senga. Ei dame vurderer ikke hvor god du er i senga etter pikkstørrelsen, men etter hvor lenge forspillet varte, hvor god du var til å slikke, hvor kjærlig du var eller hvor kreativ du var. (Alt ettersom hva som er viktigst for henne).

Jeg synes ikke det er tiltrekkende med menn som har selvtillitten mellom bena. Så enkelt er det. (Egentlig lite tiltalende med folk som har selvtillitten plassert et annet sted enn mellom ørene generelt sett, skikkelig trasig med jenter som vifter med håret eller leggene støtt....)

Størrelsen på pikken er viktigst for mannen selv, ikke for damene, som mennene tror.

Jeg kan tenke meg at grunnen til at hun ikke kommenterte det, var at hun rett og slett ikke tenkte på det, og at hun ikke visste. Jeg aner ikke hvor stor min mann er i forhold til gjennomsnittet av mine tidligere partnere, selv om jeg ikke har så mange å holde oversikten over som dama di.

Du sier at problemet er manglende tilbakemeldinger. Jeg mener at det ikke burde være nødvendig med spesifikke tilbakemeldinger på hver enkelt kroppsdel. Min mann har aldri kommentert størrelsen på brystene mine, jeg aner ikke hvor store de er i forhold til hans ex-ers, jeg har faktisk ikke tenkt på det før akkurat nå. For meg holder det med et salig "mmmmm...deilig..." i ny og ne. Jeg synes det er litt intetsigende med komplimenter om noe som jeg ikke kan gjøre noe med. Har fått komplimenter for puppene av andre, og øynene, men jeg ville mye heller hatt komplimenter for at jeg er hyggelig å være sammen med, morsom, dyktig eller for valg av hårfarge, for den del, for det er noe jeg har gjort selv, hvis du skjønner hva jeg mener. Puppene kan jeg jo ikke noe for, uansett hvordan de ser ut. Du kan vel enda mindre gjøre noe til eller fra på pikkstørrelsen, den må jo dama leve di med uansett hva hun syns om den. Hun aksepterer at den er slik den er, fordi den henger (evt står...) på akkurat deg, og det er deg hun vil ha. Vedder puppene mine på at valget ikke hadde blitt annerledes om du hadde hatt en pikk under middels, på samme måte som at jeg regner med at mannen min hadde valgt meg uansett hvor store/små areoler jeg hadde hatt.

Nei, en mann ( og damer) er mest tiltrekkende når han har så stor selvtillit at han ikke trenger bekreftelse på alt han gjør og er hele tiden, uansett om det gjelder husarbeid eller pikkstørrelse.

Skrevet

har selv ingen gigantisk pikk, men opplevde en gang at en eks var utro. hennes begrunnelse for å fortsette med utroskapet sitt var at sexen med han andre var så mye mer avslappende og mindre angstfylt. han hadde kortere pikk enn meg og dermed slapp hun ubehagelig bunning og angst hver gang jeg peiser på i noen stillinger. :roll:

og ja da, jeg har også hatt inntrykk av at noen få av mine sexpartnere hadde ønsket at jeg hadde en gigantisk pikk.

men stort sett så går det jo bra. HELDIGVIS! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...