Gå til innhold

Anbefaling av øre-nese-hals spesialist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale meg en god øre-nese-hals spesialist i Bergen?

Anonymkode: 14a92...068

Skrevet

Google øre nese hals spesialist bergen, så ser du anmeldelser. 

Anonymkode: 817e6...195

Skrevet

Jeg har selv vært pasient hos Stein Helge Glad Nordahl ved Privathospitalet Fana Medisinske Senter for bihuleproblematikk. Han er svært grundig i sine undersøkelser og stilte raskt korrekt diagnose hos meg. Nå måtte jeg ha en mer komplisert operasjon som måtte tas på Haukeland universitetssykehus, men han jobbet iallefall da på Haukeland og fikk henvisning raskt avgårde. Deretter snakket han direkte med kirurgen som da foretok disse operasjonene på Haukeland. Så jeg ble svært godt fulgt opp og ivaretatt av dr. Glad Nordahl og er kjempefornøyd. Han fant også et problem med blodkar i nesen som førte til blødninger, og selv om jeg oppsøkte ham for bihulene så fikset han problemet med blodkar ved samme konsultasjon. For som han sa så var det unødvendig at jeg skulle komme tilbake til ny konsultasjon for å fikse blodkarproblematikken og betale for 2 konsultasjoner når han like så godt kunne fikse det der og da. Veldig sympatisk og svært dyktig, så jeg anbefaler Glad Nordahl iallefall.

Anonymkode: 88a1f...b88

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har selv vært pasient hos Stein Helge Glad Nordahl ved Privathospitalet Fana Medisinske Senter for bihuleproblematikk. Han er svært grundig i sine undersøkelser og stilte raskt korrekt diagnose hos meg. Nå måtte jeg ha en mer komplisert operasjon som måtte tas på Haukeland universitetssykehus, men han jobbet iallefall da på Haukeland og fikk henvisning raskt avgårde. Deretter snakket han direkte med kirurgen som da foretok disse operasjonene på Haukeland. Så jeg ble svært godt fulgt opp og ivaretatt av dr. Glad Nordahl og er kjempefornøyd. Han fant også et problem med blodkar i nesen som førte til blødninger, og selv om jeg oppsøkte ham for bihulene så fikset han problemet med blodkar ved samme konsultasjon. For som han sa så var det unødvendig at jeg skulle komme tilbake til ny konsultasjon for å fikse blodkarproblematikken og betale for 2 konsultasjoner når han like så godt kunne fikse det der og da. Veldig sympatisk og svært dyktig, så jeg anbefaler Glad Nordahl iallefall.

Er dette en privatpraktiserende eller er han under Helfo?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det noen som kan anbefale meg en god øre-nese-hals spesialist i Bergen?

Har vært på Haukeland Sykehus og de er kjempe flinke!

Anonymkode: b203d...b56

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er dette en privatpraktiserende eller er han under Helfo?

Begge deler. Han er privatpraktiserende på Fana Medisinske Senter, men de har også driftsavtale med Helse Vest. Så da kan du få henvisning til ham, og da betaler du vanlig egenandel. 

Jeg har vært pasient både hos Glad Nordahl og på Øre-Nese-Hals på Haukeland, og det er mye kortere ventetid til Glad Nordahl på Fana Medisinske Senter enn på Haukeland.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...