Gå til innhold

Råd angående forskjellige sexuelle behov og erfaring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Håper på litt gode råd her.

Jeg er i et ganske nytt forhold med en mann som er i femtiårene, jeg er en del yngre - men voksen og har vært gift.

Han er nyskilt og har vært med samme partner i type 30 år.

Vi har det veldig fint sammen og jeg begynner å bli veldig glad i denne mannen. Han er empatisk og god.

Men vi funker ikke sammen sexsuellt. Jeg er veldig frigjort, har eksperimenert mye med mine partnere, er leken og rett og slett elsker sex.

Det gjør sikkert han også, men han er veldig forsiktig når det kommer til  forspill og er veldig usikker, tar veldig lite på meg og  på mine erogener soner. Og når han gjør det så er det forsiktig at det nesten ikke kjennes.. Så vidt han stryker meg over brystene osv.. Dere skjønner sikkert greia. Det er som han ikke skjønner en kvinnes fysiologi, biologi og kropp.

Jeg prøver selvsagt å ta hendene hans på meg og si hva jeg liker, men det er nesten som han ikke forstår det. Jeg prøver meg frem med han, tar på han , gir han blow jobs , runker han  og snakker til han. Jeg ser at han elsker det og jeg tror kanskje ikke han har opplevd at konen noen gang har gjort dette med han.

Når det kommer til selve sexen og penetrering så virker det som om det er det han er vant til som er hele greia. At det er det som er sex. Inn og ut til han kommer, og når det pågår tar han knapt på meg . For meg er dette veldig uvant og i de  forholdene jeg har vært i har sex livet vært nydelig, vi har kommunisert og mennene har vært nysgjerrige og lidenskapelige. Er det ikke slik at vi vil det beste for partneren og at vi vil at vi begge skal nyte? Jeg må selvsagt ta dette opp med han og det skal jeg. Men hare dere noe råd å gi og er det noen artikler som kan være gode å lese ang forspill og sex som jeg kan be han lese? Høres sikkert litt idiotisk ut, men det er mye en sikkert kan lese seg til slik en kan få en forståelse av hvordan sexsueliteten fungerer for både menn og kvinner.

Anonymkode: fc789...beb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi lever i et likestilt samfunn. Høres ut som han respekterer kvinner og ikke vil de noe vondt 

Anonymkode: 25abb...828

Skrevet

Jeg skjønner ikke… sørger han ikke for at du kommer en gang? Da er han IKKE en «god mann».

Anonymkode: 471e5...0f8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner ikke… sørger han ikke for at du kommer en gang? Da er han IKKE en «god mann».

Ts,

Han er jo en god mann. Mener du at han er et dårlig menneske fordi han er dårlig i senga? Jeg tenker at han er helt ute når det gjelder det seksuelle..

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ts,

Han er jo en god mann. Mener du at han er et dårlig menneske fordi han er dårlig i senga? Jeg tenker at han er helt ute når det gjelder det seksuelle..

He he, så du mener at han aldri har hørt om kvinners orgasme? At det finnes menn som ikke tenker at begge skal ha utbytte av sex? Ok, det tror ikke jeg.

Uansett. Lykke til med å forsøke å lære opp en gubbe i femtiåra. Du sier jo selv at det ikke fungerer når du prøver.

• Liker 1
Skrevet

Har litt samme opplevelse med min samboer. Bare at hos oss har vi vært sammen i mange år, men jeg har pga usikkerhet rundt sex og seksualitet ikke klart å uttrykke hva jeg ønsker. Og er heller ikke helt sikker på hva jeg faktisk ønsker siden jeg ikke har fått prøvd ut noe særlig. 

Så hvis noen har tips til å ta opp dette etter mange år, uten at han skal oppfatte det som at jeg aldri har vært fornøyd, då tar jeg også gjerne i mot tips! (selv om det delvis er den følelsen jeg har) 

Anonymkode: e36ed...c92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...