AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Hei! Jeg har et litt merkelig spørsmål, men hadde en samtale med eksen min i går kveld. Vi snakket om at vi fortsatt har følelser for hverandre, men at at tiden er feil. Jeg sa jeg hadde gått videre, og han sa han også hadde gått videre men han skrev på et vis. Hva mener han «på et vis». Vil gjerne ha seriøse svar, ikke noe om forholdet kun det jeg spør om😊 Anonymkode: 0ada9...86f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 på en måte at hvordan ting ser ut. at han aksepterer hvordan ting er, men kanskje ikke fullstendig gått videre i den forstand. det kan være at han fortstatt har minner eller at han ikke finner en erstatter til det livet dere hadde sammen Anonymkode: 335ff...d7b 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 Umulig for oss å vite hva han mener med det han sier. Du må jo spørre han. Anonymkode: 14165...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): på en måte at hvordan ting ser ut. at han aksepterer hvordan ting er, men kanskje ikke fullstendig gått videre i den forstand. det kan være at han fortstatt har minner eller at han ikke finner en erstatter til det livet dere hadde sammen Anonymkode: 335ff...d7b Takk❤️ Anonymkode: 0ada9...86f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 Det kan ingen andre enn han vite. Anonymkode: 93998...8a6 2
Hjelpsom Skrevet 23. februar 2023 #6 Skrevet 23. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg har et litt merkelig spørsmål, men hadde en samtale med eksen min i går kveld. Vi snakket om at vi fortsatt har følelser for hverandre, men at at tiden er feil. Jeg sa jeg hadde gått videre, og han sa han også hadde gått videre men han skrev på et vis. Hva mener han «på et vis». Vil gjerne ha seriøse svar, ikke noe om forholdet kun det jeg spør om😊 Anonymkode: 0ada9...86f Etter hvordan jeg tolker den samtalen, så har han vel akseptert at han må gå videre, men egentlig ikke ønsker det, spesielt hvis det var respons på at du sa du var gått videre.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #7 Skrevet 23. februar 2023 Useless skrev (42 minutter siden): Etter hvordan jeg tolker den samtalen, så har han vel akseptert at han må gå videre, men egentlig ikke ønsker det, spesielt hvis det var respons på at du sa du var gått videre. Jeg spurte om han hadde gått videre først og da skrev han «ja jeg har vel det på et vis, men jeg har ingen andre nå.» også når han spurte meg skrev jeg at jeg hadde gått videre😊 Anonymkode: 0ada9...86f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #8 Skrevet 23. februar 2023 Det høres ut som du burde la denne mannen være, for respektens del. Anonymkode: 2fee4...e8f 5 1
Snublefot62 Skrevet 23. februar 2023 #9 Skrevet 23. februar 2023 Høres ikke ut som om noen av dere har gått videre for å være helt ærlig. 2
Hjelpsom Skrevet 23. februar 2023 #10 Skrevet 23. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg spurte om han hadde gått videre først og da skrev han «ja jeg har vel det på et vis, men jeg har ingen andre nå.» også når han spurte meg skrev jeg at jeg hadde gått videre😊 Anonymkode: 0ada9...86f Ehh, det smilet ditt kan jo tolkes som du har skadefryd over at han kanskje sliter med å gå videre. Sier ikke at du har det, men det er lett å tolke det sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #11 Skrevet 23. februar 2023 Merkelig greie å drive og melde om. Er det over, så er det vel ikke noe poeng i å snakke om den og den har gått videre? Har det noe å bety egentlig? Hva vil dere få ut av å melde om dere har følelser for hverandre enda? Tenker at her bør dere kutte tvert hvis ikke så blir det nok mye frem og tilbake. Hvis dere har barn, konsentrer dere om de og sørg for et godt samarbeide. Resten bør være historie. Anonymkode: 6e722...f1e 3 2
AnonymousBruker Skrevet 23. februar 2023 #12 Skrevet 23. februar 2023 Dere kan jo umulig ha kommet dere viderd hvis dere fortsatt gir sånne utydelige svar. Også er det umulig å vite hva han mener med "på et vis" når vi ikke aner hva forholdet deres innebærte. 1
Hjelpsom Skrevet 23. februar 2023 #13 Skrevet 23. februar 2023 4 hours ago, AnonymBruker said: Merkelig greie å drive og melde om. Er det over, så er det vel ikke noe poeng i å snakke om den og den har gått videre? Har det noe å bety egentlig? Hva vil dere få ut av å melde om dere har følelser for hverandre enda? Tenker at her bør dere kutte tvert hvis ikke så blir det nok mye frem og tilbake. Hvis dere har barn, konsentrer dere om de og sørg for et godt samarbeide. Resten bør være historie. Anonymkode: 6e722...f1e Hvis de i bunn og grunn ikke er helt over hverandre, så stiller det seg vel annerledes. Det kan jo hende begge prøver å føle på hvor landet ligger, eller en av dem ønsker å få bekreftelse på at den andre ikke er over seg ennå selv om en selv har gått videre, det er ikke første gang sånt skjer. Som jeg kommenterte litt lenger opp så er det lett å feiltolke det smilet fra TS på ene svaret, det kunne tolkes som skadefro at eksen ikke egentlig var kommet så mye videre med det var TS-
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #14 Skrevet 23. februar 2023 Useless skrev (16 minutter siden): Hvis de i bunn og grunn ikke er helt over hverandre, så stiller det seg vel annerledes. Det kan jo hende begge prøver å føle på hvor landet ligger, eller en av dem ønsker å få bekreftelse på at den andre ikke er over seg ennå selv om en selv har gått videre, det er ikke første gang sånt skjer. Som jeg kommenterte litt lenger opp så er det lett å feiltolke det smilet fra TS på ene svaret, det kunne tolkes som skadefro at eksen ikke egentlig var kommet så mye videre med det var TS- Det smilefjeset hadde ingenting med noe og gjøre, er bare for at jeg setter pris på hva folk skriver. Jeg har gått videre, men tenker jo selvfølgelig på h*n i ny og ne. Det jeg vil ha svar på er. Hva menes med «har jo gått videre på et vis» på et vis. Hva mener man med det?😂 Anonymkode: 0ada9...86f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #15 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det smilefjeset hadde ingenting med noe og gjøre, er bare for at jeg setter pris på hva folk skriver. Jeg har gått videre, men tenker jo selvfølgelig på h*n i ny og ne. Det jeg vil ha svar på er. Hva menes med «har jo gått videre på et vis» på et vis. Hva mener man med det?😂 Anonymkode: 0ada9...86f Hvorfor bryr du deg hvis du har gått videre? Anonymkode: 93998...8a6 1
Hjelpsom Skrevet 23. februar 2023 #16 Skrevet 23. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det smilefjeset hadde ingenting med noe og gjøre, er bare for at jeg setter pris på hva folk skriver. Jeg har gått videre, men tenker jo selvfølgelig på h*n i ny og ne. Det jeg vil ha svar på er. Hva menes med «har jo gått videre på et vis» på et vis. Hva mener man med det?😂 Anonymkode: 0ada9...86f På et vis er jo ganske så tydelig mener nå jeg. Tipper han egentlig ikke hadde lyst til å bryte og fortsatt har følelser for deg ennå men har innsett at han må gå videre og tatt det at det ikke er noen vei tilbake til etterettning. Altså han har gått videre på en måte og nå prøver å finne noe nytt eller noen nye. Nå skriver du jo ikke om hvor lenge siden bruddet var. Er det ganske nylig så er det en av fasene i allefall den som blir forlatt og ikke vil avbryte forholdet må igjennom. Er det lenge siden så kom det vel sent men hvis følelsene er dype nok kan det jo ta lang tid å gå videre for man ender da opp med å lete etter en kopi av den som gikk. Men når ikke jeg ekspert altså, prater bare ut fra nåværende og tidligere subjektive erfaring med brudd og mitt reaksjonesmønster. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #17 Skrevet 23. februar 2023 Useless skrev (6 minutter siden): På et vis er jo ganske så tydelig mener nå jeg. Tipper han egentlig ikke hadde lyst til å bryte og fortsatt har følelser for deg ennå men har innsett at han må gå videre og tatt det at det ikke er noen vei tilbake til etterettning. Altså han har gått videre på en måte og nå prøver å finne noe nytt eller noen nye. Nå skriver du jo ikke om hvor lenge siden bruddet var. Er det ganske nylig så er det en av fasene i allefall den som blir forlatt og ikke vil avbryte forholdet må igjennom. Er det lenge siden så kom det vel sent men hvis følelsene er dype nok kan det jo ta lang tid å gå videre for man ender da opp med å lete etter en kopi av den som gikk. Men når ikke jeg ekspert altså, prater bare ut fra nåværende og tidligere subjektive erfaring med brudd og mitt reaksjonesmønster. Jeg syntes du skriver veldig bra, tusen takk❤️er rundt to måneder siden det ble slutt, og ja han sier at det fortsatt er noe der og at han har jo litt følelser. Men at det rett og slett ikke funket mellom oss nå. Han skriver bare veldig komplisert mange ganger, så skjønte ikke helt hva han mente med på et vis. Har du opplevd det samme selv, vil du si noe om det?☺️ Anonymkode: 0ada9...86f
Gjest Abendstern Skrevet 23. februar 2023 #18 Skrevet 23. februar 2023 Hvordan skal vi vite hva han mener? Min antagelse er følgende: Han har på en måte gått videre. Altså at han ikke har kommet helt over deg.
Hjelpsom Skrevet 23. februar 2023 #19 Skrevet 23. februar 2023 56 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syntes du skriver veldig bra, tusen takk❤️er rundt to måneder siden det ble slutt, og ja han sier at det fortsatt er noe der og at han har jo litt følelser. Men at det rett og slett ikke funket mellom oss nå. Han skriver bare veldig komplisert mange ganger, så skjønte ikke helt hva han mente med på et vis. Har du opplevd det samme selv, vil du si noe om det?☺️ Anonymkode: 0ada9...86f Vel mitt brudd skjedde 3. januar så er ikke så lenge som 2 mnd, men ikke langt unna. Vi har felles barn så det gjør det jo litt komplisert. Var først i sjokk, så gråt jeg i flere dager. Vi prøvde være venner, men det skar seg. Vel det er vel nærmest kaos for å si det mildt. Etter mye tenking så er jeg også gått videre "på en måte". Etter 22 år så er det jo ikke bare å stenge av alle følelsene for en person, selv om den personen ikke har noen følelser igjen for meg, men sånn er det nå. Man infinner seg i situasjonen og ser fremover og unngår å se tilbake på det som var, og i allefall ikke de gode tingene for da blir ting komplisert igjen. I vårt tilfelle så har det ikke vært noe sånn prat om forholdet som dere har hatt annet en kanskje forakt og bitterhet fra hun som gikk, iblandet litt hat. Eneste positive tingen hun i det hele tatt har sakt til meg er at jeg var nå i det minste trofast. Ellers så har det vært kun negative karakteristikker, som da får det til å bli lettere "å gå videre". Der var kortversjonen
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #20 Skrevet 23. februar 2023 Useless skrev (22 minutter siden): Vel mitt brudd skjedde 3. januar så er ikke så lenge som 2 mnd, men ikke langt unna. Vi har felles barn så det gjør det jo litt komplisert. Var først i sjokk, så gråt jeg i flere dager. Vi prøvde være venner, men det skar seg. Vel det er vel nærmest kaos for å si det mildt. Etter mye tenking så er jeg også gått videre "på en måte". Etter 22 år så er det jo ikke bare å stenge av alle følelsene for en person, selv om den personen ikke har noen følelser igjen for meg, men sånn er det nå. Man infinner seg i situasjonen og ser fremover og unngår å se tilbake på det som var, og i allefall ikke de gode tingene for da blir ting komplisert igjen. I vårt tilfelle så har det ikke vært noe sånn prat om forholdet som dere har hatt annet en kanskje forakt og bitterhet fra hun som gikk, iblandet litt hat. Eneste positive tingen hun i det hele tatt har sakt til meg er at jeg var nå i det minste trofast. Ellers så har det vært kun negative karakteristikker, som da får det til å bli lettere "å gå videre". Der var kortversjonen Uff, så trist og høre. Er skikkelig vondt og fælt men, oftest så går det over til slutt selvom det høres teit ut. Jeg har selv fått opplevd at han jeg var sammen med sa at han ikke hadde følelser for meg, men dette var noe han sa i sinne og noe han ikke mente. Det samme kan gjelde hun du var sammen med. Er jente selv, så vet vi kan si mye dumt bare fordi forholdet er litt dårlig der og da. Har du noen kontakt med henne nå?☺️ Anonymkode: 0ada9...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå