Gå til innhold

Synes du det var rett av Bondevik å refse O.J ??

TheMan

Synes du det var rett av Bondevik å refse O.J?  

1. 1. Synes du det var rett av Bondevik å refse O.J?

• JA
      19
    • Fuck Bondevik!
      10
    • Nei
      15

Anbefalte innlegg

Noen tåler litt røff humor og noen ikke. Det som er virkelig galt med dette er alle de som biter på alt det som O.J og andre øser ut. Går det virkelig ann å tro med hele sitt hjerte at O.J mener alt det han får sier. Neppe.. Han vet hva han skal si å gjøre for å få publikummet med seg og det utnytter han. Det er mer en hva Bondevik gjør for tiden.

Slapp av Bondevik, du er nok ikke i noen umiddelbar fare... :hoho:

Stå på Otto Jespersen!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

TheMan...jeg tror ikke OJ er en mester i å få publikum med seg. Men han vet hvordan han kan strekke grensene lengre og lengre for å holde seertallene vedlike. Det er hans jobb. Og han er i ferd med å utspille sin rolle. Han smir mens liket er varmt.

Det han driver med er ikke god ironi. Det er et desperat forsøk på å øke TV2's ratinger.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg fatter ikke at han Bondevik gidder å bruke tid på å refse Otto; har han ikke annet å gjøre??

Slik går d når vi velger en prest til å fylle Norges viktigste embede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, var ikke innlogget.

SS...hvordan ville du personlig ha taklet det hvis en eller annen poppis på TV harselerte med utseendet ditt bare for å holde populariteten sin høy nok til at han kunne valse rundt på Smuget med hevet hode??? Eller for den saks skyld snakket kødd om psykisk utviklingshemmede? Eller kreftsyke barn, som du kanskje hadde et av selv?

Fyren er i ferd med å gå helt av skaftet. Seertallene har gått ham til hodet.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte "Nei". Bondevik har, som meg, hatt depresjon. Jeg hadde bare ledd dersom OJ køddet med meg nå, men hadde han gjort det mens jeg fremdeles var syk hadde jeg reagert kraftig. Fordi sykdommen gjorde at jeg tenkte annerledes og ikke hadde selvironi eller humor i det hele tatt.

Min konklusjon: Bondevik er fremdeles ikke helt frisk fra depresjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hvis ikke Kjell Magne Bondevik ikke liker showet så har jo TVen en Av/På-knapp.......

Og d beste når noen harselerer om ens utseende er jo å overse dem totalt; da gir de seg ganske så snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er moro når OJ fleiper med enkeltpersoner. Fokegrupper er greit (blondiner, pensjonister, statsansatte osv. 8) ), men det blir fort ondskapsfullt og pinlig når det går ut over enkeltpersoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi Bondevik har lagt opp til det selv. Han må tåle det. Alle som stikker seg ut blir hetset med.

Det er tydelig at Otto gikk litt over grensa, men det gjør han jo alltid. Det er det folk vil se på TV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på å parodiere og ha moro med, og å hetse. Men OJ begynner nå å miste kontrollen over hvor den fiiiine grensen går. Det er den som gjør forskjellen på intelligent humor og å gulpe opp en masse dritt om noen du synes skal ha seg en på trynet. OJ har alltid stått for intelligent humor, det gjør han dessverre ikke lenger. Synd, jeg savner den gamle gode, med raffe replikker som fikk deg til å tenke litt, skarpskåren ironi og en menneskeforståelse som rodde det hele i land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fordi Bondevik har lagt opp til det selv. Han må tåle det. Alle som stikker seg ut blir hetset med.

Ja, dessverre har det blitt sånn. Synd - det burde slet ikke være sånn. Hets er for uintelligente mennesker.

Det er tydelig at Otto gikk litt over grensa, men det gjør han jo alltid. Det er det folk vil se på TV!

Nei, jeg ønsker ikke å se det på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' jeg ønsker ikke å se det på tv.[/quote']

Vi har en av-knapp for dem som ikke ønsker å se! Eller hva med å skifte kanal?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA - jeg synes OJ har gått over streken............men, jeg synes Bondevik burde ha reagert tidligere, ikke bare når det var han som ble "angrepet".

Jeg synes OJ har hatt mange overtramp tidligere jeg........... f.eks. kongehuset. :x

Ironi og humor er gøy det - men ikke når det utarter! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt - derfor ser jeg da heller ikke lenger på Torsdagsklubben.

Jeg skulle nok ha utdypet det litt. Jeg mener at det faktisk bør finnes grenser for hva som sendes på tv. Realityserier og sånn - greit nok - de går frivillig inn i huset eller ut på øya - og de får stå for det.

Men at det skal være en naturlig ting at folk skal drites ut og tråkkes ned, bare fordi de er "offentlige" det synes jeg er usmakelig og synes ikke skal vises på tv - snakkes om i radio el. Mennesker i dette landet som stadig profileres, gjør ikke det de gjør, for å profileres, men de har en jobb eller en stilling som gjør at de synes så godt. Om det er statsminister, forfatter, prinsesse - det spiller ingen rolle. Diskuter så gjerne om personen gjør en god jobb, om stillingen burde eksistert etc. Og parodier og få frem særtrekk. Men å slenge dritt om en sykdom som en mann hadde for flere år siden - det blir bare dumt. Sorry - det synes jeg. Kanskje jeg savner det så mye fordi nettopp OJ aldri tidligere har gått ned på det nivået - i mine øyne - og dermed har vært den som har klart å gjøre dette morsomt og elegant - og nå er han bare en i mengden som gulper opp dårlige vitser uten empati.

Og sånn vil ikke jeg ha på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke Kjell Magne Bondevik ikke liker showet så har jo TVen en Av/På-knapp.......

Og d beste når noen harselerer om ens utseende er jo å overse dem totalt; da gir de seg ganske så snart!

Vel, sadie så enkelt er det nok intet. I tillegg til KRF's drastiske nedgang, er jeg redd dette kan gjøre vondt verre for Bondevik som enkelt person og også partiet som helhet..

Det at O.J spiller på andres bekostning på den måten er avskyelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ironi er morsomt, men den siste tiden har det vært lite ironi fra OJ. side. Det har vært mer raljering og tilnærmet hets. Det er synd, for når han klarte å holde seg innenfor ironi-sjangeren, var han morsom - men nå gidder jeg nesten ikke se slutten av Torsdagsklubben. Bare ved å høre de tre første linjene vet man jo hva han har tenkt å si videre.

Bondevik burde kanskje sagt fra tidligere - før han ble rammet igjen. Men dersom det blir sånn at men ikke kan stikke seg litt fram før noen skal "henge en", blir det ganske kjedelig her i verden.

Vel - offentlige personer må tåle å bli spøkt med, men spøken bør være med glimt i øyet og ikke hets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over hvor mange det er som ikke skjønner at O.J. er ironisk... :o Så tabloid på tv2 i kveld, hvor Bondevik sa om og om igjen at han satte pris på "humor og ironi", men det er tydeligvis ikke alt som er like morsomt! :hoho:

Skal han virkelig bestemme hva som skal sendes på tv og? Han som har bestemt at alkoholen skal bli dyrere og man ikke skal røyke når man drar på bar? Kanskje det er hans form for humor... hva vet jeg. :evil:

Innbiller meg at det er andre som har fått gjennomgå langt "verre" ting fra O.J. tidligere, uten at de får avisoppslag, debattprogrammer og sensur av oppsatt reprise av den grunn.. Bondevik er da ikke hellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

]Jeg er overrasket over hvor mange det er som ikke skjønner at O.J. er ironisk... :o Så tabloid på tv2 i kveld, hvor Bondevik sa om og om igjen at han satte pris på "humor og ironi", men det er tydeligvis ikke alt som er like morsomt! :hoho:

Skal han virkelig bestemme hva som skal sendes på tv og? Han som har bestemt at alkoholen skal bli dyrere og man ikke skal røyke når man drar på bar? Kanskje det er hans form for humor... hva vet jeg. :evil:

Innbiller meg at det er andre som har fått gjennomgå langt "verre" ting fra O.J. tidligere, uten at de får avisoppslag, debattprogrammer og sensur av oppsatt reprise av den grunn.. Bondevik er da ikke hellig.

Enig med deg, Maria!! Bra sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at OJ begynner å bli litt for personlig jeg.

Greit å spøke med personligheten til folk, men å fortsette sånn i det ueeendelige med sånt er å gå over streken.

Faktisk synes jeg at Bondevik er ganske sympatisk og at det var positivt at han gikk ut med lidelsen sin på den måten han gjorde. Det har ingenting med politikk å gjøre.

Sluttet å se på Torsdagsklubben etter forrige sesong. Gutta er rett og slett ikke særlig morsomme lenger. Jeg har derimot sett noen av disse "talene" til OJ på slutten og synes at det er tåpelig til tider. Det er ikke morsomt når en person går til direkte angrep på enkeltpersoner.

Dette har ikke noe med ironi og humor å gjøre synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...