AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Samboeren min er ikke verdens mest optimistiske person og det er i og for seg greit, men når hun har en dårlig dag kan hun bruke streng stemme mot meg selv om det ikke er min feil at hun har det dumt En annen ting er at hun ikke respekterer hva jeg synes er utroskap. Jeg har sagt til henne at det er verre om hun får andre sine tarmbakterier og sæd på seg enn om hun kysser noen på byen eller onanerer en mann med kondom på. Det respekterer hun ikke. Hun tar på dørhåndtak for så å ta seg selv i ansiktet noen minutter senere uten å ha spritet hendene, håndhilser på vors og tar seg like etter i håret eller på en bakevare Anonymkode: 6bf2e...5e2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 nice try dude, nice try... 😎 Anonymkode: d8cbf...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 Når ble det utroskap å ta i et dørhåndtak eller hilse på folk ? Anonymkode: 0f3d9...e0d
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Når ble det utroskap å ta i et dørhåndtak eller hilse på folk ? Anonymkode: 0f3d9...e0d Noen har helt åpne forhold. Folk er forskjellige Anonymkode: 6bf2e...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå