AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #1 Skrevet 23. februar 2023 Jeg har en kjæreste i godt voksen alder som kommenterer veldig mye andre damer på sosiale medier. Han kaller disse venninner men jeg vet at det ikke akkurat er barndomsvenninner det er snakk om. Vet også at han har vært forelsket i et par av de før han traff meg. Bedyrer at han elsker meg og vil være med meg for alltid. Men når han skriver «wow» «vakre deg» og «nydelig» osv til andre blir jeg jo jævlig usikker.. Jeg har en fiktiv konto på sosiale medier uten mitt navn og bilde .. vurderer å ta kontakt med hun ene fra den kontoen, si jeg kjenner kjæresten hans og spør rett ut om han driver og chatter og flørter med henne bak min rygg.. er dette riski business? Hver gang jeg spør han blir han sur og sint og sier han bare er høflig .. jeg får ikke fred 🙈 Anonymkode: b13f1...610
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #2 Skrevet 23. februar 2023 Jeg gjorde det en gang med min kjæreste da jeg var 17. Forholdet varte ikke for å si det sånn. Kan du ikke bare snakke med partneren din om usikkerheten din? Anonymkode: 0f5e2...c4f 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #3 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg gjorde det en gang med min kjæreste da jeg var 17. Forholdet varte ikke for å si det sånn. Kan du ikke bare snakke med partneren din om usikkerheten din? Anonymkode: 0f5e2...c4f Fant han ut av det? Har snakket med han men han blir bare sur .. han har hatt kjærester før som også reagerte .. han mener de var sykelig sjalu .. usikker også på hvordan denne ene damen vil reagere på en sånn forespørsel Anonymkode: b13f1...610
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2023 #4 Skrevet 23. februar 2023 For en verden vi bor i der potensiell utroskap er å like/kommentere bilder på nett. Det er også helt hinsides hvor mye usikkerhet sosiale medier forårsaker hos folk. At folk lar seg påvirke til så de grader er for meg uforståelig. Litt mer on-topic: Det høres skikkelig teit ut. Slutt å gå rundt grøten, snakk med han eller dropp fyren. Er ikke så vanskelig. Anonymkode: b5fa6...831
Chantielle Skrevet 23. februar 2023 #5 Skrevet 23. februar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg